Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BP.042.2.69.2019.JŻ Zamówienie na dostawę i zakup pojazdu typu „quad” w ramach realizacji projektu PR/1/045/2018

Jagoda Żelisko
Gmina Miejska Giżycko Oddział: Urząd Miejski w Giżycku
Termin:
Zamieszczenia : 25-09-2023 12:03:00
Składania : 29-09-2023 12:00:00
Otwarcia : 29-09-2023 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

PR/1/045/2018



Znak sprawy: BP.042.2.69.2019.JŻ

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

„Zamówienie na dostawę i zakup pojazdu typu „quad” w ramach realizacji projektu PR/1/045/2018”

Gmina Miejska Giżycko, ul. Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko, zaprasza do składania ofert w trybie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego. Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1605) – wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130 000 złotych.

1.                 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1.1 Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na rzecz Zamawiającego pod nazwą:

Zamówienie na dostawę i zakup pojazdu typu „quad w ramach realizacji projektu PR/1/045/2018

1.2 Dane Zamawiającego:

Gmina Miejska Giżycko

Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

NIP: 845-19-51 457

e-mail: urzad@gizycko.pl

 

 

1.3 Osoba do kontaktu w sprawie zamówienia:

Jagoda Żelisko – kierownik Biura Projektów

tel. 87 7324155

e-mail: jagoda.zelisko@gizycko.pl

 

2.                 TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA

2.1. Termin realizacji zamówienia: 21 dni od daty podpisania umowy. Jeżeli termin powyższy przekroczy datę 30 października 2023 r., strony ustalają, że terminem wykonania umowy będzie data 30 października 2023 r. Niedotrzymanie terminu realizacji do 30 października 2023 r. skutkuje odstąpieniem od umowy przez zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

2.2 Miejsce wykonywania zamówienia – Twierdza Boyen, Turystyczna 1, 11-500 Giżycko.

3.                 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

3.1             Zakres:

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę jednego nowego pojazdu typu "quad" gotowego do jazdy.

Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie do miejsca wskazanego w ust. 2 pkt 2.2 na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonanie usługi zostanie zatwierdzone protokołem odbioru będącym podstawą do wystawienia faktury.

 

3.2             Opis przedmiotu zamówienia:

 

Stan:                                      nowy, bezwypadkowy

Typ nadwozia:                      quady, ATV

Pojemność silnika:               min. 580 cm³ maks. 600 cm³

Moc:                                       min.  41 KM  maks.  44 KM

Typ silnika:                            czterosuwowy

Rodzaj napędu:                     wał kardana

Rodzaj paliwa:                      benzyna

Zasilanie silnika:                   wtrysk elektroniczny

Skrzynia biegów:                  automatyczna

Pozostałe parametry:          elektroniczny wtrysk paliwa EFI

                                               wyciągarka elektryczna sterowana z kierownicy

                                               felgi 12"

                                               elektroniczny wyświetlacz

                                               instrukcję obsługi w języku polskim

                                               system chłodzenia: ciecz lub ciecz i olej

                                               system zapłonowy: CDI

                                               hamulce przód / tył: tarczowy

                                               waga (kg): 360- 400

                                               dwuosobowy

4.                  KRYTERIA WYBORU OFERTY

4.1 Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium 100% cena. Przy ustalaniu oferty najkorzystniejszej, Zamawiający dokona wyboru oferty o najniższej cenie brutto za realizację całości zadania.

Kryterium: cena   100 pkt. –  waga 100%

Cp = Co/ Cb x 100 pkt.

Cp - ilość punktów badanej ceny oferty

Co - cena oferty najniższej

Cb - cena oferty badanej

4.2 Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która spełnia wszystkie wymagania niniejszego Zapytania ofertowego oraz otrzyma największą liczbę punktów po zsumowaniu liczby punktów uzyskanych we wskazanym wyżej kryterium.

5.                 INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH JAKIE POWINNY ZOSTAĆ SPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie umieszczona na platformie zakupowej Zamawiającego. Informacja o zawarciu umowy zostanie przekazana bezpośrednio do Wykonawcy zamówienia drogą elektroniczną formie e-mail.

6.                 TERMIN, MIEJSCE I FORMA SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT 

6.1             Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a)      odwołania postępowania, unieważnienia go  w całości lub w części w każdym czasie,

b)      zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,

c)      zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

d)     żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,

e)    wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia. 

6.2             Ofertę należy przesłać w terminie do 29  września 2023 roku, do godz. 12:00 za pośrednictwem platformy zakupowej na adres: https:/platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko

6.3             Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29 września 2023 roku o godz. 12:05 w siedzibie Zamawiającego, w  pokoju 121.

6.4             Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

7.                 OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

7.1             Oferent może złożyć jedną ofertę.

7.2             Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych.

7.3             Oferta cenowa powinna być złożona na formularzu Zamawiającego - załącznik nr 1 wraz ze specyfikacją dostarczanych rowerów.

7.4             Do oferty cenowej należy złożyć oświadczenie – załącznik nr 2.

7.5             Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

7.6             Do zapytania przedstawiono projekt umowy stanowiący załącznik nr 3.

8.                 INFORMACJA DOTYCZĄCA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH 

1.    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,  informuję że:

1)    administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Giżycka, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko;

2)    Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Pani Katarzyna Furmaniak, e - mail: dpo@gizycko.pl

2.    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.

3.   Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp.

4.    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.

5.   Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

6.    W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO posiada Pani/Pan:

1)      na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

2)      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

3)      na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;

4)      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

7.    Nie przysługuje Pani/Panu:

1)      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

2)      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

3)      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

*   Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu  przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

Załączniki:

Załącznik nr 1 – formularz oferty cenowej

Załącznik nr 2 – oświadczenie

Załącznik nr 3 – projekt umowy



_____________________________________________________________


Projekt jest współfinansowany przy wsparciu finansowym Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa.


W przypadku pytań: 

związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik 3 - projekt umowy.pdf pdf 182.96 2023-09-25 12:03:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 170.67 2023-09-25 12:21:12 Postępowanie
Załącznik 1- formularz ofertowy.pdf pdf 59.16 2023-09-25 12:03:00 Kryterium
Załącznik 2 - oświadczenie.pdf pdf 32.88 2023-09-25 12:03:00 Kryterium
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 25.32 2023-09-29 13:56:35 Publiczna wiadomość
Informacja z wyboru oferty.pdf pdf 32.34 2023-10-03 13:42:52 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-03 13:42 Jagoda Żelisko Informacja z wyboru z najkorzystniejszej oferty.

Informacja z wyboru [...].pdf

2023-09-29 13:56 Jagoda Żelisko Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zamówienie na dostawę i zakup pojazdu typu „quad” w ramach realizacji projektu PR/1/045/2018 Cena obejmuje dostawę jednego nowego pojazdu typu "quad" gotowego do jazdy. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie do miejsca wskazanego w ust. 2 pkt 2.2 na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonanie usługi zostanie zatwierdzone protokołem odbioru będącym podstawą do wystawienia faktury. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2575 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik 1- formula [...].pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświadczenie - Należy wypełnić i złożyć oświadczenie - załącznik nr 2 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik 2 - oświad [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 214