Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGKiT.271.05.2023 Zakup pojazdów do przewozu osób z niepełnosprawnością

Karolina Jaczewska
Gmina Lubomino
Termin:
Zamieszczenia : 27-09-2023 14:07:00
Składania : 05-10-2023 09:30:00
Otwarcia : 05-10-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie BPZ.pdf pdf 150.56 2023-09-27 14:07:00 Postępowanie
SWZ Lubomino-sig.pdf pdf 778.8 2023-09-27 14:07:00 Postępowanie
załącznik nr 1 do SWZ.docx docx 486.31 2023-09-27 14:07:00 Postępowanie
załącznik nr 2 do SWZ.docx docx 479.8 2023-09-27 14:07:00 Postępowanie
załącznik nr 3 do SWZ.docx docx 497.86 2023-09-27 14:07:00 Postępowanie
załącznik nr 4 do SWZ.docx docx 478.02 2023-09-27 14:07:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ.docx docx 498.42 2023-09-27 14:07:00 Postępowanie
załącznik nr 6 do SWZ.docx docx 474.86 2023-09-27 14:07:00 Postępowanie
załącznik nr 7 do SWZ.docx docx 480.75 2023-09-27 14:07:00 Postępowanie
CCF_000087.pdf pdf 440.12 2023-10-04 12:04:46 Publiczna wiadomość
CCF_000091.pdf pdf 367.72 2023-10-05 11:42:00 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o unieważnieniu postępowania-sig.pdf pdf 341.28 2023-10-06 11:42:43 Publiczna wiadomość
CCF_000098.pdf pdf 672.99 2023-10-16 10:50:57 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-16 10:50 Karolina Jaczewska Działając na podstawie art. 253 ust. 1 z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), Gmina Lubomino z siedz. ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino, tel. 89 532 44 50, fax 89 532 44 51, NIP 7431991269, REGON 510742770, informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na realizację:
części I
dotyczącej zakupu i dostawy Mikrobusu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym osób na wózku ŚDS w Wolnicy,
zamówienia pn.: Zakup pojazdów do przewozu osób z niepełnosprawnością – numer postępowania: RGKiT.271.05.2023
Ogłoszenie 2023/BZP 00416385 z dnia 27 września 2023 r.

wybrano najkorzystniejszą ofertę.

CCF_000098.pdf

2023-10-06 11:42 Karolina Jaczewska Działając zgodnie z art. 260 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.)
Gmina Lubomino z siedz. ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino
tel. 89 532 44 50, fax 89 532 44 51
NIP 7431991269, REGON 510742770
zawiadamia, iż unieważnia postępowanie w części II - zakup i dostawa autobusu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym osób na wózku ŚDS w Wolnicy
pn. „Zakup pojazdów do przewozu osób z niepełnosprawnością”, ogłoszenie 2023/BZP 00416385 z dnia 27 września 2023 r.,
na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

zawiadomienie o unie [...].pdf

2023-10-05 11:42 Karolina Jaczewska Zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605)
Gmina Lubomino z siedz. ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino
tel. 89 532 44 50, fax 89 532 44 51
NIP 7431991269, REGON 510742770
przekazuje informację z otwarcia ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp na realizację zamówienia pn. „Zakup pojazdów do przewozu osób z niepełnosprawnością”
Ogłoszenie 2023/BZP 00416385 z dnia 27 września 2023 r.

CCF_000091.pdf

2023-10-05 09:30 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605)
Gmina Lubomino z siedz. ul. Kopernika 7, 11-135 Lubomino
tel. 89 532 44 50, fax 89 532 44 51
NIP 7431991269 REGON 510742770
informuje, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego za zadanie pn.: Zakup pojazdów do przewozu osób z niepełnosprawnością– numer postępowania: RGKiT.271.05.2023

Ogłoszenie 2023/BZP 00416385 z dnia 27 września 2023 r.

zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości brutto:
część I - 281 059,92 (słownie: dwieście osiemdziesiąt jeden tysięcy pięćdziesiąt dziewięć złotych 92/100)
część II - 430 000,00 zł (słownie: czterysta trzydzieści złotych 00/100).
2023-10-04 12:04 Karolina Jaczewska Działając na podstawie art. 284 ust. 2, 4, 5 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1605) Zamawiający Gmina Lubomino przekazuje zapytania od Wykonawców dotyczące treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), opisu potrzeb i wymagań i udziela odpowiedzi dotyczących postępowania pn. Zakup pojazdów do przewozu osób z niepełnosprawnością

CCF_000087.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 359