Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-10-2023 10:41:00 |
Składania : | 06-10-2023 13:32:00 |
Otwarcia : | 06-10-2023 13:37:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 0 46 855 40 41 wew. 264
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Zgodnie
z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję,
że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo
Gospodarki Komunalnej „Żyrardów" Sp. z o. o. z siedzibą w Żyrardowie przy
ul. Czystej 5, nr tel. 46 855 40 41/42, adres email : pgk@pgk.zyrardow; 2.
Inspektorem ochrony danych osobowych u Administratora jest Pani Paulina
Sapińska-Szwed, nr. tel. 46 855 40 41 wew. 264, adres e-mail: iod@pgk.zyrardow.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96
ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej
„ustawa Pzp"; 5. Pani/Pana dane osobowe mogą być również przekazywane
innym podmiotom ( tzw. strona trzecia), które na podstawie przepisów
szczególnych obowiązującego prawa mogą prowadzić kontrole u Administratora
danych osobowych; 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art.
97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, z tym zastrzeżeniem, że w
przypadku w którym okres przedawnienia roszczeń Administratora wynikających z
umowy będzie dłuższy niż wcześniej określony, wówczas dane osobowe będą
przechowywane do dnia zakończenia tego okresu; 7. Dokumenty z Pani/Pana danymi
osobowymi mogą również być archiwizowane, jeśli wymagać tego będzie szczególny
przepis prawa lub prawnie uzasadniony interes Administratora. 8. Pani/Pana dane
osobowe mogą być również przechowywane dla celów statystycznych, o ile odrębne
przepisy tak stanowią; 9. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 10. W odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO tj. nie będą podawane procesowi
pozycjonowania; 11. Posiada Pani/Pan: · na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
przy czym w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust.
1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać
od Pani/Pana wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego, · na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego uprawnienia nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, a także nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy zawartej po jego zakończeniu w zakresie niezgodnym z
ustawą Pzp, · na podstawie art. 18 ust.1 RODO z wyłączeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo żądania od
Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym
wniesienie tego żądania przed zakończeniem postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
tego postępowania. Wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO po
zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego spowoduje
ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i
załącznikach do protokołu, zaś Administrator nie udostępnia tych danych
zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą
przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. 12. Posiada Pan/Pani prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO; 13. Nie przysługuje Pani/Panu: · w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo
do usunięcia danych osobowych; ·
Komunikaty