Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-10-2023 13:42:00 |
Składania : | 12-10-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Znak sprawy: BI.271.174.2023.MT
Z A P Y
T A N I E O F E R T O W E
1.
ZAMAWIAJĄCY:
Urząd Miejski w Barczewie, działający w imieniu i na rzecz Gminy Barczewo
z siedzibą przy Placu Ratuszowym 1, 11 – 010 Barczewo, REGON: 510743574,
NIP: 739-38-44-890
Telefon: (89) 514 83 46 wew. 26
Adres e – mail: umb@barczewo.pl
Strona internetowa: https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo
Godziny urzędowania: Poniedziałek 800 – 1600 , Wtorek
– Piątek 700 – 1500
Zamawiający
zwraca się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot
zamówienia:
2. OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1 Przedmiot i zakres rzeczowy zamówienia: Wykonanie Gminnego Programu Opieki nad
zabytkami na lata 2024- 2027 oraz aktualizacji Gminnej Ewidencji Zabytków
2.2 Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia obejmuje:
1. W zakresie opracowania
Gminnego Programu opieki nad zabytkami na lata 2024-2027
1) Opracowanie i
wykonanie Gminnego Programu Opieki nad zabytkami dla Gminy Barczewo zgodnie ze
wskazaniami zawartymi w poradniku merytorycznym dla opracowania gminnego
programu opieki nad zabytkami wydanym przez Krajowy Ośrodek Badań i
Dokumentacji Zabytków ( obecnie Narodowy Instytut Dziedzictwa),
2) Uzyskanie
pozytywnej opinii Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
3) Wykonanie
projektu uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami na
lata 2024-2027 wraz z uzasadnieniem dla Rady Miejskiej w Barczewie,
4) Prezentacja
Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami na lata 2024-2027 na posiedzeniu
właściwej merytorycznie Komisji Rady Miejskiej w Barczewie oraz sesji Rady
Miejskiej w Barczewie, na której podejmowana będzie uchwała w sprawie jego
przyjęcia.
2. W zakresie
aktualizacji Gminnej Ewidencji Zabytków:
1) Weryfikacja
istniejącej listy obiektów objętych Gminną Ewidencją Zabytków w zakresie
zgodności z Rejestrem Zabytków Nieruchomych Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
w Olsztynie oraz z listą zabytków wpisanych do Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
2) W przypadku
stwierdzenia, że dany obiekt powinien być objęty wpisem do Gminnej Ewidencji
Zabytków należy przygotować stosowny wniosek do WKZ w Olsztynie w tej sprawie i
uzyskać pozytywną opinię,
3) Aktualizacja
istniejących lub opracowanie nowych kart adresowych wg wzoru wprowadzonego
przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego,
4) Sporządzenie
tabelarycznego zestawienia obiektów w układzie adresowym i ewidencyjnym wg
miejscowości.
5)
Obiekty
wpisane do gminnej ewidencji zabytków, dla których należy sporządzić karty:
a) Stanowiska Archeologiczne 12
b) obiekty zabytkowe w mieście Barczewo 2
c) obiekty zabytkowe w gminie Barczewo 2
d)
Zarządzenia
wpisujące znajdują się na stronie https://barczewo.bip.net.pl/?c=420
e) Plus ewentualna aktualizacja pojedynczych obiektów
związana z konsultacją z WKZ- nie wpisana zarządzeniem do GEZu.
Zgodnie z pismem
IZAR.5135.103.2023.żw z dnia 4.08.2023r. ( pismo w załączeniu) należy
sporządzić tylko brakujące karty.
3. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania i uzyskania niezbędnych opinii.
4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu zaktualizowaną Gminna Ewidencje Zabytków w następującej formie:
1) 1 egzemplarz w
wersji papierowej (format A4 w kolorze);
2) 1 egzemplarz w
formie cyfrowej;
3) tabelaryczne zestawienie w formie papierowej oraz cyfrowej umożliwiającej edytowanie w układzie adresowym
i ewidencyjnym wg miejscowości.
5. Wykonawca przekaże Zamawiającemu Gminny Program Opieki nad Zabytkami w następującej formie:
1)2 egzemplarze w
wersji papierowej (format A4 w kolorze),
2)2 egzemplarze w
wersji elektronicznej edytowalnej,
3) projekt uchwały w
sprawie przyjęcia Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami wraz z uzasadnieniem w
formie papierowej i elektronicznej.
6. Wykonawca zapewni opracowanie dokumentacji z należytą starannością w sposób określony w przepisach.
7. Obecnie w Gminnej Ewidencji Zabytków znajdują się karty adresowe, które powinny zostać przeanalizowane, zweryfikowane i poprawione zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.
8. Wykonanie Gminnego Programu Opieki nad Zabytkami na lata 2024-2027 oraz aktualizacji Gminnej Ewidencji Zabytków winno uwzględniać wymagania wynikające z:
1) ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opieki nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2022 r. poz.840 z późn. zm.);
2) rozporządzenia Ministra Kultury i dziedzictwa Narodowego z dnia 26 maja 2011 r. w sprawie prowadzenia rejestru zabytków krajowej, wojewódzkiej i gminnej ewidencji zabytków oraz krajowego wykazu zabytków skradzionych lub wywiezionych za granicę niezgodnie z prawem (tj. Dz. U. z 2021, poz. 56);
3) instrukcji opracowania karty adresowej zabytku nieruchomego (GEZ) i jej wzoru opublikowaną przez Narodowy Instytut Dziedzictwa w Warszawie,
4) poradnika metodycznego pt. Gminny program opieki nad zabytkami" opracowanym przez Krajowy Ośrodek Badan i Dokumentacji Zabytków (obecnie Narodowy Instytut Dziedzictwa).
Wymagania stawiane Wykonawcy:
a) posiadać doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia – poprzez
doświadczenie rozumie się wykonanie lub udział w zespole projektowym przy
opracowywaniu (minimum 2 opracowania programu opieki w ostatnich 3 latach oraz
minimum 1 opracowanie gminnej ewidencji zabytków z pozytywną opinią WKZ)
przedsięwzięcia o tematyce i w zakresie wskazanym w przedmiocie zamówienia;
3.
TERMIN
REALIZACJI ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2024r.
1) Etap I opracowanie Gminnego Programu Opieki nad
zabytkami - do dnia 20.12.2023r.
2) Etap II Uchwalenie Gminnego Programu opieki nad
zabytkami przez Radę Miejską w Barczewie
– do dnia 29.02.2024r.
3) Etap III Uzyskanie pozytywnej opinii Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
w sprawie aktualizacji Gminnej Ewidencji Zabytków - do dnia 30.06.2024r.
4. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
1) Kryterium oceny ofert – cena 100 % (kwotę netto, podatek VAT oraz kwotę
brutto należy podać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku).
2) W przypadku, gdy Zamawiający otrzyma dwie takie same oferty cenowe,
zastrzega sobie prawo wezwania do złożenia oferty uzupełniającej. Cena w ofercie
uzupełniającej nie może być wyższa niż w ofercie pierwotnej.
3) Oferty będą oceniane w następujący sposób:
Pc = (Cn : Cb) x 100
gdzie:
Pc – liczba
punktów;
Cn – najniższa zaoferowana cena brutto spośród wszystkich ofert niepodlegających
odrzuceniu;
Cb –
cena brutto badanej oferty;
100 – waga kryterium cena (100%)
5.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać
Wykonawcy, którzy spełniają warunki:
1) posiadają doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia – poprzez
doświadczenie rozumie się wykonanie lub udział w zespole projektowym przy
opracowywaniu (minimum 2 opracowania programu opieki w ostatnich 5 latach oraz
minimum 1 opracowanie gminnej ewidencji zabytków z pozytywną opinią WKZ)
przedsięwzięcia o tematyce i w zakresie wskazanym w przedmiocie zamówienia;
2)
O udzielenie zamówienia mogą
ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu
dotyczące:
a)
Na podstawie art. 1 pkt 3 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.
U. z 2023 r., poz. 129 z późn. zm.) wyklucza się:
b) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) Wykonawcę oraz uczestnika
konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca
2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.
U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub
będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile
została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
d) Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w
rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022
r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
e)
do Wykonawcy podlegającemu
wykluczeniu na podstawie rodz. VI pkt 3 ppkt 1-3 stosuje się art. 7 ust. 3
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego; 5) okres Wykluczenia rozpoczyna się zgodnie z art.
22 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego, tj. z dniem 1 maja 2022 r.
6. WRAZ Z OFERTĄ NALEŻY ZŁOŻYĆ:
Oferta powinna zawierać:
a) wykaz wykonanych przez oferenta w okresie
ostatnich 5 lat opracowań - Załącznik nr 4;
b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu, uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7
ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
– Załącznik nr 3;
c) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile
ofertę składa pełnomocnik.
7. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z
WYKONAWCAMI:
Za pomocą Platformy
Zakupowej.
8. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę można
złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez Platformę Zakupową Gminy Barczewo,
oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.
Termin składania ofert
upływa w dniu 12.10.2023 r. godz. 900
9. ISTOTNE WARUNKI POSTĘPOWANIA:
1) Zamawiający i Wykonawca związani są ofertą
30 dni od daty jej złożenia.
2) W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega
sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia
lub doprecyzowania złożonych dokumentów.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia
od zapytania ofertowego bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania
bez wyboru oferty.
4) Zamawiający może udzielić odpowiedzi,
wyjaśnień oraz modyfikacji w prowadzonym zapytaniu.
5) Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę.
6) Oferty należy sporządzić w języku polskim.
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do
podjęcia negocjacji cenowych z Wykonawcą, który złożył w oparciu o
przyjęte kryteria najkorzystniejszą ofertę. Negocjacje cenowe zostaną podjęte w
szczególności w przypadku, gdy zaoferowana cena będzie wyższa od założonej
przez Zamawiającego.
8)
Oferty niespełniające któregokolwiek z wymagań, lub których treść nie odpowiada treści
zapytania ofertowego zostaną odrzucone.
10. INFORMACJE DOTYCZĄCE
WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
Wybór
oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania przez Urząd Miejski w Barczewie
zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych
równowartości kwoty 130.000,00 zł. zatwierdzonym Zarządzeniem Burmistrza Barczewa
nr 0050.1.2022 z dnia 03.01.2022 r.
1) Niezwłocznie po wyborze
najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy
ubiegali się o udzielenie zamówienia.
2) Zamawiający zawrze umowę z wybranym
Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy.
3) Jeżeli Wykonawca, którego
oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze
kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania
ich ponownej oceny.
4) Do prowadzonego postępowania nie
przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy
Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
11.
ZAŁĄCZNIKI
1.
oświadczenie Wykonawcy – Doświadczenie zawodowe;
2.
oświadczenie o spełnieniu warunków;
3.
oświadczenie RODO,
4.
projekt umowy.
2023-10-13 13:57 | Marta Malinowska | Zawiadomienie o wyborze oferty |
2023-10-13 08:06 | Marta Malinowska | Informacja z otwarcia ofert |
Komunikaty