Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: AZP.25.1.86.2023 Dostawa wyposażenia higienicznego i krzeseł specjalistycznych wraz z transportem, rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem oraz dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją do Jednostek Organizacyjnych UMB, z podziałem na dwie części: Część 1: Wyposażenie higieniczne, Część 2: Krzesła specjalistyczne.

Elżbieta Samsonowicz-Łęczycka
Uniwersytet Medyczny W Białymstoku
Termin:
Zamieszczenia : 10-10-2023 10:08:00
Składania : 24-10-2023 09:00:00
Otwarcia : 24-10-2023 09:05:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu - publikacja.pdf pdf 138.38 2023-10-10 10:08:00 Postępowanie
SWZ - AZP.25.1.86.2023.docx docx 131.72 2023-10-10 10:08:00 Postępowanie
załącznik nr 1 - formularz ofertowy.docx docx 75.43 2023-10-10 10:08:00 Postępowanie
Część 1 - Załącznik nr 2, 3 i 4 do SWZ - wyposażenie higieniczne.doc doc 443 2023-10-10 10:08:00 Postępowanie
Część 2 - Załącznik nr 2, 3 i 4 do SWZ - krzesła specjalistyczne.doc doc 146 2023-10-10 10:08:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - JEDZ.doc doc 166.5 2023-10-10 10:08:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do SWZ - Instrukcja wypełniania JEDZ.pdf pdf 1672.65 2023-10-10 10:08:00 Postępowanie
Załącznik nr 9 do SWZ - wzór umowy.docx docx 93.29 2023-10-10 10:08:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.rtf rtf 199.87 2023-10-24 09:56:10 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze i odrzuceniu ofert — część 1 - platforma.rtf rtf 1072.41 2023-11-07 09:16:16 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze i odrzuceniu ofert - część 2 - platforma.rtf rtf 1077.33 2023-11-16 15:08:09 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 2023-OJS227-715022-pl.pdf pdf 110.18 2023-11-24 08:57:41 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - publikcja - część 2.pdf pdf 112.81 2023-12-22 09:04:28 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-22 09:04 Elżbieta Samsonowicz-Łęczycka W załączeniu ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w postępowaniu AZP.25.1.86.2023 - część 2.

ogłoszenie o udziele [...].pdf

2023-11-24 08:57 Elżbieta Samsonowicz-Łęczycka Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na cz. 1

ogłoszenie o udziele [...].pdf

2023-11-16 15:08 Elżbieta Samsonowicz-Łęczycka W załączeniu zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w części 2 postępowania AZP.25.1.86.2023

zawiadomienie o wybo [...].rtf

2023-11-07 09:16 Elżbieta Samsonowicz-Łęczycka W załączeniu zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w części 1 postępowania AZP.25.1.86.2023

zawiadomienie o wybo [...].rtf

2023-10-24 09:56 Elżbieta Samsonowicz-Łęczycka W załączeniu informacja z otwarcia ofert w postępowaniu AZP.25.1.86.2023

Informacja z otwarci [...].rtf

2023-10-24 09:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: część 1 - 22 000,00 zł, część 2 - 45 000,00 zł.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 615