Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa w postaci legalizacji butli systemu sygnalizacji alarmu pożaru i sterowania gaszeniem SUG Inergen FIRE EATER 300bar wraz z wymianą węży i zaworów w butlach oraz dostawa i wymiana tłumików T2 IN-1’’ znajdujących się w pomieszczeniu węzła teleinformatycznego Szkoły Policji w Katowicach.

Termin:
Zamieszczenia : 10-10-2023 13:25:00
Składania : 17-10-2023 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

CHARAKTERYSTYKA

Usługa polegająca na:

1. Legalizacji 3 butli o poj. 80l systemu sygnalizacji alarmu pożaru
i sterowania gaszeniem SUG Inergen FIRE EATER 300bar (Centrala Schrack IP CXE) wraz z wymianą węży i zaworów w butlach. Usługa legalizacji powinna obejmować:

1)     demontaż butli systemu,

2)     legalizację UDT oraz dostarczenie certyfikatów potwierdzających wynik badania (lub protokołów potwierdzających legalizację butli w odpowiedniej jednostce certyfikowanej UDT),

3)     ponowny montaż wraz z testami funkcjonalnymi systemu ( zazbrojenie systemu SUG za pomocą zalegalizowanej butli z nowymi zaworami),

4)     wykonanie pomiarów szczelności butli.

 

UWAGA!

Na czas legalizacji Wykonawca zobowiązany jest zapewnić butle zastępcze oraz pełną funkcjonalność i sprawność systemu. Butle powinny być zamontowane
w taki sposób, by zachować ciągłość ochrony ppoż. budynków Szkoły.

 

2.  Dostawa i wymiana tłumików T2 IN-1’’ w ilości 4 szt. w pomieszczeniu węzła teleinformatycznego znajdującego się w budynku „B” Szkoły Policji w Katowicach.

WYKONAWCA MA OBOWIĄZEK POSIADAĆ ORAZ PRZEDŁOŻYĆ AUTORYZACJĘ PRODUCENTA INSTALACJI INERGEN FIRE EATER oraz SCHRACK

 

 

WYMAGANIA, WARUNKI

Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią przedstawionej poniżej informacji dotyczącej wymagań Zamawiającego. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest o nieskładanie oferty.

  1. Zamawiający wymaga, aby oferta była ważna minimum 30 dni.

2.      Wykonawca wykona usługę z wykorzystaniem własnego sprzętu, narzędzi
i materiałów, a ich koszty będą wliczone w wynagrodzenie za usługę.

3.      Dojazd Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko.

4.      Wykonawca oświadcza, iż znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania
i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi
do wykonania zlecenia zgodnie z DTR producentów urządzeń, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP i ppoż.

5.      Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zlecenie w dniach roboczych
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-15.00 po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.

  1. Jeżeli realizowane zlecenie będzie niezgodne ze specyfikacją z zapytania ofertowego Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji niniejszego zlecenia przez wskazanego Wykonawcę. W takiej sytuacji dokona wyboru kolejnego oferenta obciążając różnicą kosztów Wykonawcę, który usługi nie zrealizował.

7.      Warunkiem dokonania odbioru oraz płatności będzie protokół potwierdzający wykonanie zlecenia oraz protokoły/certyfikaty potwierdzające legalizacje butli.

8.      Wykonawca udzieli gwarancji Producenta na wykonane zlecenie na okres
min. 12 miesięcy.

9.      Wykonawca zobowiązany jest, by po realizacji zlecenia dokonać wpisu do książki eksploatacji systemu ppoż. 

 

 

KARY UMOWNE I INNE POSTANOWIENIA

1.    Podstawą przyjęcia faktury od Wykonawcy jest podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru, stwierdzający kompletność i zgodność ze zleceniem.

2.    Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za zwłokę w wykonaniu zlecenia w wysokości 2% wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki.

3.    W przypadku, gdy zwłoka w realizacji zlecenia przekroczy 10 dni Zamawiający może odstąpić od zlecenia z przyczyn za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca.

4.    Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od realizacji zlecenia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 20% wartości zlecenia.

5.    Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z faktury kwot wynikających z kar umownych określonych w zleceniu.

 

 

DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszego zlecenia, a będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.

 

Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę w dniach roboczych w godzinach
od 8.00 do 15.00 w obecności podinsp. Cezarego Kapkowskiego wykonującego zadania
z zakresu inspektora ochrony przeciwpożarowej Szkoły Policji w Katowicach,
w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.

 

 

INFORMACJA

Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.

 

TERMIN REALIZACJI : do 15 grudnia 2023 r.;

WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa w postaci legalizacji butli systemu sygnalizacji alarmu pożaru i sterowania gaszeniem SUG Inergen FIRE EATER 300bar wraz z wymianą węży i zaworów w butlach oraz dostawa i wymiana tłumików T2 IN-1’’ znajdujących się w pomieszczeniu węzła teleinf. CHARAKTERYSTYKA Usługa polegająca na: 1. Legalizacji 3 butli o poj. 80l systemu sygnalizacji alarmu pożaru i sterowania gaszeniem SUG Inergen FIRE EATER 300bar (Centrala Schrack IP CXE) wraz z wymianą węży i zaworów w butlach. Usługa legalizacji powinna obejmować: 1) demontaż butli systemu, 2) legalizację UDT oraz dostarczenie certyfikatów potwierdzających wynik badania (lub protokołów potwierdzających legalizację butli w odpowiedniej jednostce certyfikowanej UDT), 3) ponowny montaż wraz z testami funkcjonalnymi systemu ( zazbrojenie systemu SUG za pomocą zalegalizowanej butli z nowymi zaworami), 4) wykonanie pomiarów szczelności butli. UWAGA! Na czas legalizacji Wykonawca zobowiązany jest zapewnić butle zastępcze oraz pełną funkcjonalność i sprawność systemu. Butle powinny być zamontowane w taki sposób, by zachować ciągłość ochrony ppoż. budynków Szkoły. 2. Dostawa i wymiana tłumików T2 IN-1’’ w ilości 4 szt. w pomieszczeniu węzła teleinformatycznego znajdującego się w budynku „B” Szkoły Policji w Katowicach. WYKONAWCA MA OBOWIĄZEK POSIADAĆ ORAZ PRZEDŁOŻYĆ AUTORYZACJĘ PRODUCENTA INSTALACJI INERGEN FIRE EATER oraz SCHRACK WYMAGANIA, WARUNKI Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią przedstawionej poniżej informacji dotyczącej wymagań Zamawiającego. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest o nieskładanie oferty. 1. Zamawiający wymaga, aby oferta była ważna minimum 30 dni. 2. Wykonawca wykona usługę z wykorzystaniem własnego sprzętu, narzędzi i materiałów, a ich koszty będą wliczone w wynagrodzenie za usługę. 3. Dojazd Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko. 4. Wykonawca oświadcza, iż znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi do wykonania zlecenia zgodnie z DTR producentów urządzeń, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP i ppoż. 5. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zlecenie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-15.00 po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 6. Jeżeli realizowane zlecenie będzie niezgodne ze specyfikacją z zapytania ofertowego Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji niniejszego zlecenia przez wskazanego Wykonawcę. W takiej sytuacji dokona wyboru kolejnego oferenta obciążając różnicą kosztów Wykonawcę, który usługi nie zrealizował. 7. Warunkiem dokonania odbioru oraz płatności będzie protokół potwierdzający wykonanie zlecenia oraz protokoły/certyfikaty potwierdzające legalizacje butli. 8. Wykonawca udzieli gwarancji Producenta na wykonane zlecenie na okres min. 12 miesięcy. 9. Wykonawca zobowiązany jest, by po realizacji zlecenia dokonać wpisu do książki eksploatacji systemu ppoż. KARY UMOWNE I INNE POSTANOWIENIA 1. Podstawą przyjęcia faktury od Wykonawcy jest podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru, stwierdzający kompletność i zgodność ze zleceniem. 2. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za zwłokę w wykonaniu zlecenia w wysokości 2% wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki. 3. W przypadku, gdy zwłoka w realizacji zlecenia przekroczy 10 dni Zamawiający może odstąpić od zlecenia z przyczyn za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od realizacji zlecenia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 20% wartości zlecenia. 5. Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z faktury kwot wynikających z kar umownych określonych w zleceniu. DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszego zlecenia, a będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę w dniach roboczych w godzinach od 8.00 do 15.00 w obecności podinsp. Cezarego Kapkowskiego wykonującego zadania z zakresu inspektora ochrony przeciwpożarowej Szkoły Policji w Katowicach, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. INFORMACJA Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy. TERMIN REALIZACJI : do 15 grudnia 2023 r.; WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 1 usługa Szkoła Policji w Katowicach
ul. gen. Jankego 276
40-684, Katowice
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 196