Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.621.2023 Dostawa półautomatycznych defibrylatorów AED z szafkami ściennymi

Termin:
Zamieszczenia : 26-10-2023 10:41:00
Składania : 06-11-2023 10:31:00
Otwarcia : 06-11-2023 10:36:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na:


Dostawa półautomatycznych defibrylatorów AED w ilości 5 sztuk wraz z torbami transportowymi oraz szafkami ściennymi w kolorze białym na AED do umieszczenia wewnątrz budynku w ilości 5 sztuk. Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 614158649

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis Przedmiotu Zamówienia.pdf pdf 146.2 2023-10-26 10:41:00 Postępowanie
Opis Przedmiotu Zamówienia.pdf pdf 146.2 2023-10-26 10:41:00 Przedmiot zamówienia
Opis Przedmiotu Zamówienia.pdf pdf 146.2 2023-10-26 10:41:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2023-11-06 12:19 Ewelina Senkowska W niniejszym postępowaniu wpłynęło 5 ofert. Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez Wykonawcę MED-WAR Tomasz Warzybok w kwocie brutto 22 471,50 PLN
2023-10-30 08:09 Ewelina Senkowska W związku z zapytaniem Wykonawcy z dnia 27 października 2023 roku uprzejmie informuję jak niżej:
1. Dopuszczenie urządzenia z 4 letnią baterią, ale z gwarancją bezpłatnej wymiany na nową po każdorazowym użyciu.
Zamawiający nie dopuści do udziału w postępowaniu defibrylatora o takich parametrach.
2. Dopuszczenie urządzenia z osobnymi elektrodami pediatrycznymi.
Zamawiający nie dopuści do udziału w postępowaniu defibrylatora o takich parametrach.
3. Dopuszczenie urządzenia o stałej odpowiedniej głośności.
Zamawiający dopuści do udziału w postępowaniu defibrylator o takich parametrach.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Półautomatyczny defibrylator AED Zgodnie z OPZ

Opis Przedmiotu Zamó [...].pdf

5 szt. - (0)
2 Szafka ścienna w kolorze białym na AED do umieszczenia wewnątrz budynku z kluczykiem Zgodnie z OPZ

Opis Przedmiotu Zamó [...].pdf

5 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Inne kryterium (nieobowiązkowe) - - (0)
3 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
4 Termin realizacji - Zgodnie z zapisami umowy. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
7 Projektowane Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 303