Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGGZ.271.1.31.2023 „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu"

Jakub Gasik
Gmina Szaflary
Termin:
Zamieszczenia : 31-10-2023 10:03:00
Składania : 01-12-2023 10:00:00
Otwarcia : 01-12-2023 10:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu - 2023-OJS210-662341-pl-1-sig.pdf pdf 216.24 2023-10-31 10:03:00 Postępowanie
SWZ kredyt 2023r.-sig.pdf pdf 1418.54 2023-10-31 10:03:00 Postępowanie
Załączniki nr 9-13 do SWZ.zip zip 1440.87 2023-10-31 10:03:00 Postępowanie
SWZ kredyt 2023r..docx docx 554.64 2023-10-31 10:03:00 Postępowanie
Ogłoszenie zmian - 2023-OJS212-666960-pl-sig.pdf pdf 169.89 2023-11-06 07:59:07 Publiczna wiadomość
ogłoszenie_sprostowanie.pdf pdf 71.23 2023-11-03 08:58:54 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi-sig.pdf pdf 510.62 2023-11-13 15:16:22 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi.doc doc 173 2023-11-13 15:16:22 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi - II-sig.pdf pdf 913.03 2023-11-22 15:25:43 Publiczna wiadomość
Pytania i odpowiedzi - II.docx docx 46.76 2023-11-22 15:25:43 Publiczna wiadomość
Informacja_z_otwarcia_ofert-sig.pdf pdf 318.59 2023-12-01 12:25:00 Publiczna wiadomość
Informacja_z_otwarcia_ofert.docx docx 45.09 2023-12-01 12:25:00 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty-sig.pdf pdf 325.77 2023-12-06 15:04:28 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty.docx docx 396.43 2023-12-06 15:04:28 Publiczna wiadomość
Informacja o przeznaczonej kwocie.pdf pdf 204.91 2023-12-01 10:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-06 15:04 Jakub Gasik Nasz znak: RGGZ.271.31.1.2023 Szaflary, dnia 06.12.2023 r.
Nr przetargu: 31/2023


Zawiadomienie
o wyborze oferty najkorzystniejszej

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie Przetargu nieograniczonego na podstawie: art. 132 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) zwanej dalej „Ustawą Pzp”, na: „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu”. Zgodnie z art. 253 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje równocześnie wszystkich Wykonawców o:

I. WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ:
Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ.
Wybrana została oferta nr 4 złożona przez:
PODHALAŃSKI BANK SPÓŁDZIELCZY W ZAKOPANEM, UL. KOŚCIUSZKI 2, 34-500 ZAKOPANE
Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty:
PODHALAŃSKI BANK SPÓŁDZIELCZY W ZAKOPANEM spełnia wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ i uzyskała największą liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dziale XXXIII SWZ.
Informuję, iż w wyżej wymienionym przetargu zostały złożone 4 oferty, które otrzymały następującą punktację:

Oferta nr 1 - POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI SA, UL. PUŁAWSKA 15
02-515 WARSZAWA
Cena (koszt obsługi długu) – kryterium to uzyskało 37,49pkt.
Łącznie oferta uzyskała 37,49pkt

Oferta nr 2 - BANK GOSPODARKI KRAJOWEJ, AL. JEROZOLIMSKIE 7, 00-955 WARSZAWA
Cena (koszt obsługi długu) – kryterium to uzyskało 85,57pkt.
Łącznie oferta uzyskała 85,57pkt

Oferta nr 3 - BANK SPÓŁDZIELCZY W JABŁONCE, UL. KRAKOWSKA 3, 34-480 JABŁONKA Cena (koszt obsługi długu) – kryterium to uzyskało 94,03pkt.
Łącznie oferta uzyskała 94,03pkt

Oferta nr 4 - PODHALAŃSKI BANK SPÓŁDZIELCZY W ZAKOPANEM, UL. KOŚCIUSZKI 2,
34-500 ZAKOPANE
Cena (koszt obsługi długu) – kryterium to uzyskało 100pkt.
Łącznie oferta uzyskała 100pkt

II. WYKONAWCY, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE:
nie odrzucono żadnej oferty.




Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX Pzp.
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 264 ust. 1 w niniejszym postępowaniu, umowa zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

Zamawiający zwraca się z prośbą o niezwłoczne potwierdzenie faktu otrzymania niniejszego pisma /np. poprzez odesłanie pisma z adnotacją potwierdzam otrzymanie i podpisem/ za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/838423. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez wykonawcę zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez zamawiającego drogą elektroniczną na podany przez wykonawcę adres e-mail zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma. Dowód przesłania e-maila stanowić będzie dokument dowodowy w ewentualnym postępowaniu odwoławczym.



Otrzymują:
1/ POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI SA, UL. PUŁAWSKA 15, 02-515 WARSZAWA;
2/ BANK GOSPODARKI KRAJOWEJ, AL. JEROZOLIMSKIE 7, 00-955 WARSZAWA;
3/ BANK SPÓŁDZIELCZY W JABŁONCE, UL. KRAKOWSKA 3, 34-480 JABŁONKA;
4/ PODHALAŃSKI BANK SPÓŁDZIELCZY W ZAKOPANEM, UL. KOŚCIUSZKI 2, 34-500 ZAKOPANE;
5/ a/a

Informacja o wyborze [...].pdf

Informacja o wyborze [...].docx

2023-12-01 12:25 Jakub Gasik Znak sprawy RGGZ.271.1.31.2023 Szaflary, dnia 01.12.2023r.
Nr przetargu 20/2022


INFORMACJE Z OTWARCIA OFERT
zamówienia publicznego pn.:

„Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu”


1. W dniu 01.12.2023r. o godz. 10:30 w Urzędzie Gminy w Szaflarach, odbyło się otwarcie ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
2. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający udostępnił na stornie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/838423 informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na finansowanie zamówienia, tj.:
Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie: 3 500 000,00 zł brutto.
3. Łącznie wpłynęło 4 ofert:
a. liczba z deszyfrowanych i otwartych ofert: 4
b. dane z otwartych ofert:
(Szczegółowe informacje o złożonych ofertach znajdują się w załączniku do wiadomości)

Informacja_z_otwarci [...].pdf

Informacja_z_otwarci [...].docx

2023-12-01 10:00 Komunikat Zamawiającego Znak sprawy: RGGZ.271.1.31.2023 Szaflary, dnia 31.10.2023r.
Nr przetargu: 31/2023


INFORMACJA O WYSOKOŚCI ŚRODKÓW


Informacja na temat wysokości środków jakie zamierza przeznaczyć Gmina Szaflary na sfinansowanie zamówienia publicznego pn.:

„Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu”



Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia łącznie:

3 500 000,00 zł brutto

Informacja o przezna [...].pdf

2023-11-22 15:25 Jakub Gasik Znak sprawy ZP.271.1.31.2023 Szaflary 22.11.2023r.
Nr przetargu: 31/2023

Pytania i odpowiedzi
Dotyczy zadania pn.: „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu”

Działając w oparciu o art. 135 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm.), zwanej w dalszej treści „Ustawą Pzp”, Zamawiający przekazuje poniżej treść zapytań, które wpłynęły do Zamawiającego wraz z wyjaśnieniami:

(Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku)

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

Pytania i odpowiedzi [...].docx

2023-11-13 15:16 Jakub Gasik Znak sprawy ZP.271.1.31.2023 Szaflary 13.11.2023r.
Nr przetargu: 31/2023

Pytania i odpowiedzi
Dotyczy zadania pn.: „Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu”




Działając w oparciu o art. 135 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zm.), zwanej w dalszej treści „Ustawą Pzp”, Zamawiający przekazuje poniżej treść zapytań, które wpłynęły do Zamawiającego wraz z wyjaśnieniami:
(Szczegóły w załączonym dokumencie)

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

Pytania i odpowiedzi [...].doc

2023-11-06 07:59 Jakub Gasik Dz.U./S S212
03/11/2023
666960-2023-PL
1 / 2
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:666960-2023:TEXT:PL:HTML
Polska-Szaflary: Usługi udzielania kredytu
2023/S 212-666960
Sprostowanie
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
Usługi
(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2023/S 210-662341)

(W załączeniu znajduje się "Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji" którego treść została opublikowana w dniu 03.11.2023r.)

Ogłoszenie zmian - 2 [...].pdf

2023-11-03 08:58 Jakub Gasik Sprostowanie
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
Usługi
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Szaflary
Krajowy numer identyfikacyjny: NIP 7361198317
Adres pocztowy: ul. Zakopiańska 18
Miejscowość: Szaflary
Kod NUTS: PL21 Małopolskie
Kod pocztowy: 34-424
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Jakub Gasik
E-mail: przetargi@szaflary.pl
Tel.: +49 182612314
Adresy internetowe:
Główny adres: https://platformazakupowa.pl/transakcja/838423
Sekcja II: Przedmiot
II.1) Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1) Nazwa:
„Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu”
Numer referencyjny: RGGZ.271.1.2023
II.1.2) Główny kod CPV
66113000 Usługi udzielania kredytu
II.1.3) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4) Krótki opis:
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości do
5 300 000,00 zł z przeznaczeniem na finansowanie planowanego deficytu w 2023 roku w związku z realizacją
zadań inwestycyjnych na terenie Gminy i na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych
kredytów przypadających do spłaty w 2023 roku stosownie do art. 89 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 29 sierpnia
2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1270 i 1273)
2. Przeznaczenie kredytu zgodnie z Uchwałą Budżetową Gminy Szaflary na 2023 rok Nr XLIII/347/2022 Rady
Gminy w Szaflarach z dnia 28 grudnia 2022 roku ze zmianami.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
31/10/2023
VI.6) Numer pierwotnego ogłoszenia
Pierwotne ogłoszenie przesłane przez eNotices:
Login TED eSender: ENOTICES
2 / 2
Logowanie jako klient TED eSender: ECAS_n0021usr
Dane referencyjne ogłoszenia: 2023-173823
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2023/S 210-662341
Data wysłania pierwotnego ogłoszenia: 26/10/2023
Sekcja VII: Zmiany
VII.1) Informacje do zmiany lub dodania
VII.1.1) Przyczyna zmiany
Modyfikacja pierwotnej informacji podanej przez instytucję zamawiającą
VII.1.2) Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: II.1.1
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Nazwa
Zamiast:
Numer referencyjny: RGGZ.271.1.2023
Powinno być:
Numer referencyjny: RGGZ.271.1.31.2023
Numer sekcji: II.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub
dynamicznego sytemu zakupów
Zamiast:
Początek: 22/12/2023
Koniec: 31/12/2044
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
Powinno być:
Początek: 20/12/2023
Koniec: 31/12/2044
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
VII.2) Inne dodatkowe informacje: brak

ogłoszenie_sprostowa [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 587