Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-11-2023 11:05:00 |
Składania : | 11-11-2023 11:30:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Zamawiający: Gmina Pruszcz Gdański z siedzibą w Juszkowie przy ul. Zakątek 1
Zaprasza do złożenia oferty na:
„Wykonanie umocnienia rowu melioracyjnego R-C-20 w Wiślinie”
I. Zakres prac obejmuje:
- ręczny wykop rowu (0,33m3/mb x 40mb),
- ręczne odmulenie dna rowu na odcinku 150mb: szerokość dna 0,5m, skarpy 1:1, grubość warstwy odmulenia 40cm,
- ułożenie korytek kolejowych betonowych o wymiarach szerokość w dnie 50cm, wysokość 50cm z betonu B-37 (załącznik nr 2),
- odmulenie przepustów,
- wywóz urobku z wykopu pod korytka i odmulenia przepustu,
- ręczne plantowanie urobku po odmuleniu rowu z obsiewem.
Szczegółowy zakres i ilość określa przedmiar robót nr 1.
II. Warunki realizacji zamówienia:
- Wykonawca zobowiązuje się do wykonania umocnienia rowu melioracyjnego R-C-20 w Wiślinie według zakresu określonego w przedmiarze robót zgodnie ze sztuką melioracyjną, normami branżowymi oraz zaleceniami Zamawiającego.
- Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy samodzielnie bez udziału podwykonawców.
Istotne postanowienia:
1. Podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego prac. Data podpisania przez strony protokołu odbioru traktowana będzie jako data wykonania i przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu.
2. Należność Wykonawcy wynikająca z niniejszej umowy płatna będzie przez Zamawiającego w terminie 30 dni od daty złożenia faktury u Zamawiającego, przelewem na konto Wykonawcy.
3. Za dzień zapłaty strony ustalają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
4. Nie dopuszcza się dokonywania odbiorów częściowych robót, ani płatności częściowych.
III. Termin realizacji zamówienia: niezwłocznie od dnia podpisania umowy maksymalnie do dnia 30.11.2023r.
IV. Warunki udziału w zapytaniu ofertowym:
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:
a) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) Posiadający odpowiednią dla wykonania zamówienia wiedzę i doświadczenie;
c) Dysponujący odpowiednim dla wykonania zamówienia potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
V. Kryteria wyboru oferty:
Jedynym kryterium
oceny ofert jest cena (wartość brutto wyrażona w zł). Zamawiający podpisze
umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę na wykonanie prac (tj.
ofertę z najniższą ceną).
VI. Sposób przygotowania oferty:
UWAGA: WYKONAWCA W OFERCIE złożonej za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus Spółka z o.o. JEST ZOBOWIĄZANY DO: - UZUPEŁNIENIA PRZEDMIARU DOTYCZĄCEGO PRAC stanowiącego załącznik nr 1 PODAJĄC CENY JEDNOSTKOWE ZA PODANE POZYCJE W PRZEDMIARZE, - dołączenia wypełnionego i podpisanego SCANU oświadczenia wykonawcy o niepodleganiu wyłączeniu - załącznik nr 3.
VII. Odrzucenie oferty:
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497 ze zm.). 2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 1, Wykonawca do oferty załącza skan podpisanego przez siebie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 3. W celu ustalenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 1, Zamawiający najpierw bada tę ofertę Wykonawcy, która została oceniona jako najkorzystniejsza. 4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie złożył wraz z tą ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w formie wskazanej w pkt 2, Zamawiający wezwie go za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail lub platformy zakupowej do uzupełnienia braku w terminie 3 dni. Po bezskutecznym upływie ww. terminu Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy. VIII. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez Platformę Zakupową OpenNEXUS.
Ofertę należy złożyć do pięciu dni od dnia wystawienia zapytania ofertowego.
IX. Badanie ofert: 1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawców o udzielenie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. 3) Oferta zostanie odrzucona jeśli: - jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym, - Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień. - Oferent nie załączy wypełnionego (skan) oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wyłączeniu – załącznik nr 3 i nie zastosuje się do wezwania o którym mowa w punkcie VII podpunkt 4.
X. Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie
oferowanej ceny z Wykonawcą,
którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena
podana przez niego przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie
Zamawiającego. 2) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub pisemnie wszystkich Oferentów, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia. 3)
W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie
poinformowany telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub
podpisania umowy. 5) Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę
składać przez Platformę Zakupową openNEXUS. 6) Wszystkie koszty związane z realizacją umowy po stronie Wykonawcy. 7) Zamawiający informuje, iż stosownie do treści przepisu art. 703 § 1 Kodeksu cywilnego przysługuje mu prawo do zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek ze złożonych ofert.
XI. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
XII. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Dostawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.)
XIII. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą platformy Open Nexus proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta – tel. 61 6791900.
XIV. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Wykonawców – osób fizycznych:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy że:
Administrator danych
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest Wójt Gminy Pruszcz Gdański, którego dane kontaktowe są następujące:
− adres korespondencyjny: ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo
− nr telefonu: 58 692 94 00
− adres e-mail: sekretariat@pruszczgdanski.pl
Inspektor danych osobowych
We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, ma Pani/Pan prawo kontaktować się z naszym Inspektorem ochrony danych na adres mailowy: iod@pruszczgdanski.pl
Cel przetwarzania
Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja umowy lub podjęcie działań przed zawarciem umowy.
Podstawa przetwarzania danych
Pani/Pana dane osobowe przetwarzamy na podstawie zawartej umowy oraz przepisów prawa. Podanie danych jest obowiązkowe w zakresie przepisów prawa oraz umowne w pozostałym zakresie. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie odmowa podpisania umowy.
Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat, liczone od stycznia roku następnego po rozwiązaniu lub wygaśnięciu umowy, chyba że przepisy przewidują dłuższy okres przechowywania dla tych danych.
Odbiorcy danych:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa (np. ZUS, Urzędy Skarbowe). Są nimi również podmioty, które świadczą nam usługi (np. banki).
Prawa osób:
Ma Pani/Pan prawo do: ochrony swoich danych osobowych, dostępu do nich, uzyskania ich kopii, sprostowania, prawo do ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl).
XV. Wykonawcy podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 r. poz. 1497 ze zm.), którzy w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 zł, nakładanej w drodze decyzji przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
|
-
Komunikaty