Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DO.I.230.16.2023.AL Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu

Agnieszka Leśkiewicz
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Termin:
Zamieszczenia : 10-11-2023 09:17:00
Składania : 15-11-2023 11:00:00
Otwarcia : 15-11-2023 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

   

Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na dostawę papieru kserograficznego oraz kopert dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu w postępowaniu prowadzonym w trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mający zastosowanie do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto, do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r PZP  ( Dz.U. z 2023 r. poz. 1605)  na mocy art. 2 ust 1 pkt 1 tejże ustawy.

1. Przedmiot zamówienia i jego opis.

Zamówienie obejmuje dostawę papieru kserograficznego oraz kopert zgodnie z opisem znajdującym się w poniższym formularzu.

Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone towary, liczonej od dnia dostawy.

2. Termin realizacji zamówienia.

Dostawa będzie zrealizowana w terminie 14 dni od podpisania umowy:

1) do siedziby Zamawiającego PUP w Radomiu, ul. Ks. Łukasika 3; 26-612 Radom - 1300 ryz papieru kserograficznego oraz kopert,

2) do Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Pionkach, ul. Kozienicka 34; 26-670 Pionki - 200 ryz papieru kserograficznego.

Rozładunek oraz wniesienie towaru Wykonawca wykona własnymi siłami.

3. Reklamacje.

a) Reklamacje ilościowe mogą być zgłaszane w terminie do 3 dni roboczych od dnia dostawy, reklamacje jakościowe mogą być zgłaszane w całym okresie objętym gwarancją.

b) Zamawiający wyznacza 3-dniowy termin na usunięcie przez Wykonawcę wad towaru
w okresie gwarancji lub rękojmi, licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego tego faktu do Wykonawcy.

4. Miejsce,  termin i sposób złożenia oferty.

Ofertę należy złożyć na  platformie zakupowej w formie elektronicznej  poprzez poniższy formularz do dnia 15.11.2023 r. do godz. 11:00

5. Warunki i termin płatności.

Termin płatności – 21 dni od daty otrzymania  prawidłowo wystawionej faktury.

6. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:   Agnieszka Leśkiewicz.

7. Kryteria oceny ofert.

Cena brutto – 100 %

8. Formalności dotyczące oceny ofert i prowadzonych negocjacji:

a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków przyszłej umowy z jednym lub kilkoma wykonawcami,

b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzupełnienia dokumentów potwierdzających udział w postępowaniu,

c) złożenie zapytania ofertowego jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez PUP,

d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zamówienia bez podania przyczyny.

e) przesłana oferta nie stanowi gwarancji zawarcia umowy,

f) powyższe zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego,

g) oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.

9.  Załączniki do oferty stanowią:

1) Wzór umowy

2) Klauzula RODO



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 48 38 67 118.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Klauzula informacyjna RODO.docx docx 15.09 2023-11-10 09:17:00 Postępowanie
Wzór umowy.docx docx 20.63 2023-11-10 09:17:00 Postępowanie

Komunikaty

2023-11-21 08:34 Agnieszka Leśkiewicz Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu informuje, że w postępowaniu nr ID 843912 za najkorzystniejszą ofertę na ,,Dostawa papieru kserograficznego oraz kopert dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu” została uznana oferta złożona przez "AGA" ŚLIWSKA SPÓŁKA JAWNA 26-600 Radom, ul. Tytoniowa 12, NIP 9482434864.
Wyżej wymieniony Wykonawca spełnia wszystkie określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, a złożona przez niego oferta jest najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium cena 100%. Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa w przedmiotowej sprawie.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Papier kserograficzny A4 (ryza 500 szt.), kolor biały, gramatura 80 g/m2 , białość (wg CIE) 168.+/-2 1500 ryz - (0)
2 Koperta C6 z okienkiem prawym biała, rozmiar 114x162 mm, samoklejąca, gramatura papieru min. 80 gr/m2, z poddrukiem chroniącym dane osobowe 6000 szt. - (0)
3 Koperta C6 SK biała, rozmiar 114x162 mm, samoklejąca, gramatura papieru min. 80 gr/m2, z poddrukiem chroniącym dane osobowe 35000 szt. - (0)
4 Koperta C5 HK biała z odrywanym paskiem, 162x229 mm, gramatura papieru min. 90 gr/m2 3000 szt. - (0)
5 Koperta B4 HK biała z odrywanym paskiem, 250x353 mm, gramatura papieru min. 100 gr/m2 200 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Termin płatności 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin i warunki realizacji - Dostawa będzie zrealizowana w terminie 14 dni od podpisania umowy do siedziby Zamawiającego (PUP w Radomiu oraz Filii PUP w Pionkach). Rozładunek, wwiezienie oraz wniesienie przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona własnymi siłami (bez pomocy pracowników Zamawiającego). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone towary, liczonej od dnia realizacji dostaw. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Wzór umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Klauzula informacyjna RODO - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
8 Reklamacje - Reklamacje ilościowe mogą być zgłaszane w terminie do 3 dni od dnia dostawy, reklamacje jakościowe mogą być zgłaszane w całym okresie objętym gwarancją. Zamawiający wyznacza 3-dniowy termin na usunięcie przez Wykonawcę wad towaru w okresie gwarancji lub rękojmi, licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego tego faktu do Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
9 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835 z późn. zm.) - Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 276