Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP-291-5638/2023 Dostawa materiałów biurowych, papieru, sprzętu biurowego, baterii do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie w 2023/2024 roku.

Termin:
Zamieszczenia : 17-11-2023 11:22:00
Składania : 30-11-2023 10:00:00
Otwarcia : 30-11-2023 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 162.07 2023-11-17 11:22:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 553.47 2023-11-17 11:22:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx docx 65.1 2023-11-17 11:22:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 do 1.5 - Formularz cenowy.zip zip 173.37 2023-11-17 11:22:00 Postępowanie
Załącznik Nr 2 - Oświadczenie.docx docx 31.4 2023-11-17 11:22:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 - Oświadczenie grupa kapitałowa.docx docx 31.24 2023-11-17 11:22:00 Postępowanie
Załącznik Nr 4 - Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.docx docx 31.54 2023-11-17 11:22:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Wzór umowy.pdf pdf 257.47 2023-11-17 11:22:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - Warunki gwarancji.docx docx 19.12 2023-11-17 11:22:00 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania.pdf pdf 248.21 2023-11-20 16:01:41 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1.2 Zadanie nr 2 papier - po zmianie 20.11.2023.xls xls 68.5 2023-11-20 16:01:41 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1.2 Zadanie nr 2 papier - po zmianie 23.11.2023.xls xls 68 2023-11-23 10:17:58 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania cz. II.pdf pdf 270.85 2023-11-23 10:31:12 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 37.53 2023-11-23 10:31:12 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1.1 Zadanie nr 1 materiały biurowe-po zmianie 23.11.2023r..xls xls 230.5 2023-11-23 10:31:12 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1.5 Zadanie nr 5 materiały biurowe-po zmianie 23.11.2023r. LZD.xls xls 123.5 2023-11-23 10:31:12 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia.pdf pdf 286.67 2023-11-30 13:05:02 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania - zad. nr. 1,4,5.pdf pdf 224.13 2023-12-11 14:47:16 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze.pdf pdf 196.68 2023-12-11 14:49:25 Publiczna wiadomość
Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć.pdf pdf 132.07 2023-11-30 10:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-11 14:49 Szymon Lorenc W załączeniu zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zadaniach częściowych nr 2, 3.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-12-11 14:47 Szymon Lorenc W załączeniu zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w zadaniu częściowym nr 1, 4, 5.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2023-11-30 13:05 Szymon Lorenc W załączeniu informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-11-30 10:00 Komunikat Zamawiającego W załączeniu kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Kwota jaką zamawiają [...].pdf

2023-11-23 10:31 Szymon Lorenc W załączeniu:
1. Pytania i odpowiedzi oraz ZMIENIONE załączniki 1.1 w zadaniu nr 1, oraz 1.5 w zadaniu nr 5.
2. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - (zmiana terminu składania ofert).

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Załącznik nr 1.1 Zad [...].xls

Załącznik nr 1.5 Zad [...].xls

2023-11-23 10:17 Szymon Lorenc W załączeniu ZMIENIONY załącznik nr 1.2 w zadaniu nr 2 po aktualizacji z dnia 23.11.2023 r.

Załącznik nr 1.2 Zad [...].xls

2023-11-20 16:01 Szymon Lorenc W załączeniu pytania i odpowiedzi oraz ZMIENIONY załącznik nr 1.2 w zadaniu nr 2.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Załącznik nr 1.2 Zad [...].xls

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 384