Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZOJO.261.10.3.2023 Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej im. prof. T. Sinki w Małej w 2024 roku, gdzie zastosowano podział na części- etap I

Termin:
Zamieszczenia : 21-11-2023 13:39:00
Składania : 29-11-2023 13:00:00
Otwarcia : 29-11-2023 13:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 172220277  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe SPM 2024 etap I.doc doc 123.5 2023-11-21 13:39:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 OfertaSPM 2024 etap I .doc doc 70.5 2023-11-21 13:39:00 Postępowanie
Formularz cenowy Żywność I - VIII 2024.xls xls 178.5 2023-11-21 13:39:00 Postępowanie
Zalacznik nr 2 - Projekt umowy SPM 2023 część II.doc doc 114 2023-11-21 13:39:00 Postępowanie
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 1091.6 2023-12-05 15:20:09 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-05 15:20 Joanna Misiura Dzień dobry
W załączniku przesyłam Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty

Joanna Misiura

Informacja o wyborze [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych
ul. Krisego 1
39-100, Ropczyce
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 276