Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku użytkowym usytuowanym przy ul. Kramarskiej 32 w Poznaniu.

Termin:
Zamieszczenia : 27-11-2023 08:39:00
Składania : 05-12-2023 10:00:00
Otwarcia : 05-12-2023 10:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku użytkowym usytuowanym przy ul. Kramarskiej 32 w Poznaniu.

Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Istotne Postanowienia Umowne stanowiące załącznik do postępowania.


Dodatkowe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z:

1) warunkami określonymi w niniejszym dokumencie,

2) obowiązującymi normami, przepisami prawa oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, w tym w szczególności przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 1333 z późn. zm.),

3) normami techniczno - budowlanymi, Polskimi Normami, mającymi bezpośrednie zastosowanie dyrektywami i normami Unii Europejskiej oraz sztuką budowlaną.


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. (61) 415-8869

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
IPU - Kramarska 32.pdf pdf 515.87 2023-11-27 08:39:00 Postępowanie
Przedmiar robót - ul Kramarska 32.pdf pdf 1015.75 2023-11-27 08:39:00 Postępowanie
Rzut I piętra.jpg jpg 743.18 2023-12-04 14:12:44 Publiczna wiadomość
Rzut II piętra.jpg jpg 734.32 2023-12-04 14:12:44 Publiczna wiadomość
Rzut parteru.jpg jpg 746.84 2023-12-04 14:12:44 Publiczna wiadomość
Rzut piwnicy.jpg jpg 743.08 2023-12-04 14:12:44 Publiczna wiadomość
Rzut poddasza użytkowego.jpg jpg 760.42 2023-12-04 14:12:44 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-27 11:27 Katarzyna Bożys Dzień dobry, Zamawiający informuje, iż w postępowaniu prowadzonym zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych w Spółce na "Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku użytkowym usytuowanym przy ul. Kramarskiej 32 w Poznaniu" zostało złożonych dwanaście ofert. W wyniku oceny oferty Zamawiający wybrał ofertę złożoną przez BUDROM Paweł Siwecki z siedzibą w Poznaniu przy ul. Gen. St. Maczka 16/8, 60-651 Poznań na kwotę 99.200,00 zł brutto.
2023-12-04 14:12 Katarzyna Bożys Dzień dobry,
Zamawiający, informuje, że w toku postępowania pn. Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku użytkowym usytuowanym przy ul. Kramarskiej 32 w Poznaniu, wpłynęły poniższe pytania od Wykonawców.
"Dzień dobry,
p wizji lokalnej stwierdzam że piwnica wymaga więszycch nakladów jak tylko malowanie. Zmurszałe tynki wykwity. W przedmiarze nie ma informacji o zabezpieczeniu powyższych ani jak temu zapobiec w przyszłości. Wykonawca musi dać na swoje prace gwarancję.
2. Budynek jest nieogrzewany. Czy zamawiający ma jakąś propozycję co do rozwiązania tej kwestii.”

„1)W związku z rozbieżnościami pomiędzy przedmiarem a stanem rzeczywistym. Zwracamy się o udostępnienie rzutów poszczególnych pomieszczeń z zaznaczaniem jakie pomieszczenia wchodzą w zakres prac budowlanych.
2) Prosimy o potwierdzenie, że prace będą rozliczane na podstawie obmiaru prac zawartych w przedmiarze.
3) Prosimy o potwierdzenie, że wykonanie izolacji zewnętrznych nie jest w zakresie danego przetargu. Ściany w piwnicy wykazują duże zawilgocenie i położenie na nich nowych warstw szpachli oraz malowanie nie zagwarantują ich dobrego wykonania.”

„W nawiązaniu do ogłoszonego przetargu na remont pomieszczeń w budynku przy ul. Kramarskiej w Poznaniu oraz przeprowadzonej wizji w dniu 30.XI.2023 r. oraz w oparciu o określony zakres robót w przedmiarze zgłaszamy pytania :
1. PIWNICA
Ściany piwnic (zwłaszcza zewnętrzne) wykazują bardzo duże wykwity i zmurszania tynków i złuszczania farby wskazujące na ingerencję wód gruntowych jak i niewłaściwej izolacji pionowej .
Wykonanie określonego zadania robót malarskich nie gwarantują prawidłowego wykonania jak również udzielenia gwarancji tej pracy.
2. PARTER, I PIĘTRO, II PIETRO, PODDASZE
niektóre tynki ścian wymagają ich uzupełnień po przebiciach i spękaniach
odnośnie posadzek brak konkretnego wskazania poszczególnych pomieszczeń , a wizja wykazała , ze może być trudno usunąć zarówno wykładzinę ( przymocowana na całej powierzchni klejem do deszczułek jak i właściwego wykonania cyklinowania posadzek . Brak wskazania , w których miejscach należy dokonać uzupełnień deszczułek .”

„Dzień dobry.
Po weryfikacji zakresu prac opisanego w przedmiarze robót, po odbytej wizji lokalnej proszę o odpowiedź na następujące pytania:
1) Biorąc pod uwagę informację zawartą w ogólnych warunkach umowy, w których wskazano ryczałtowy charakter prac, natomiast na wizji lokalnej wskazano, że w zakres prac wchodzą tylko prace określone w przedmiarze, proszę o doprecyzowanie sposobu rozliczenia prac.
2) W przedmiarze prac na poziomie piwnic wskazano tylko prace malarskie. Podczas odbytej wizji lokalnej okazało się, że występują tam liczne zniszczenia tynków (skutek zawilgocenia ścian). Czy w wycenie należy przewidzieć w piwnicy prace związane z zabezpieczeniem ścian przed wilgocią, skucie tynków, działania związane z zabezpieczeniem przeciwgrzybicznym itp. Jeśli tak proszę dokładnie określić zakres i ilość prac nie ujętych w przedmiarze a koniecznych do wykonania.
3) W pracach posadzkarskich na parterze wskazano 15 m2 uzupełnienia parkietów z ogólnej powierzchni 52,6 m2 parkietu a na piętrze 13,47 m2 z ogólnej powierzchni 44,9 m2. Na wizji lokalnej nie było możliwości zweryfikowania faktycznej ilości deszczułek do uzupełnienia (posadzki przykryte wykładziną PCV). Jak Zamawiający rozliczy ewentualną konieczność zwiększenia ilości uzupełnienia deszczułek w związku z przyjętym w postępowaniu ryczałtowym charakterem rozliczenia robót.
4)Jakie listwy przypodłogowe przyjąć do wyceny? Czy mogą to być listwy MDF? Proszę o doprecyzowanie parametrów listew.”

"Pytanie 1
Załączony do postępowania przedmiar robót obejmuje jedynie malowanie ścian, bez
malowania sufitów. Prosimy o potwierdzenie, że malowanie sufitów nie jest objęte
postępowaniem. Jeśli malowanie sufitów ma być wykonane prosimy o aktualizację
przedmiaru robót, w celu prawidłowego skalkulowania prac.
Pytanie 2
Podczas przeprowadzonej wizji lokalnej stwierdzono duże zawilgocenia oraz
odpadający tynk w poziomie piwnicy. Przedmiar robót obejmuje jedynie malowanie ścian bez
wykonania iniekcji oraz odtworzenia tynków. Prosimy o aktualizację przedmiaru robót.
Pytanie 3
Czy Inwestor dysponuje rzutami pomieszczeń? Przedmiar obejmuje wykonanie
remontu w wyznaczonych pomieszczeniach, dlatego prosimy o jednoznaczne określenie,
których pomieszczeń dotyczy remont?
Pytanie 4
Załączony do postępowania przedmiar robót nie obejmuje demontażu zabudów
grzejnikowych oraz pionów c.o., które występują na obiekcie. Prosimy o informację, czy
Inwestor zdemontuje zabudowy w swoim zakresie, czy należy przyjąć w wycenie koszt tych
prac? Jeśli tak, prosimy o aktualizację przedmiaru.
Pytanie 5
Załączony do postępowania przedmiar robót nie obejmuje odnowienia stolarki
drzwiowej. Podczas wizji lokalnej stwierdzono uszkodzenia skrzydeł drzwiowych oraz
klamek, szyldów itp. Prosimy o potwierdzenie, że ten zakres prac nie jest objęty
postępowaniem.
Pytanie 6
Czy Inwestor umożliwi wjazd na podwórze, czy należy wkalkulować koszt zajęcia
chodnika na czas prowadzenia prac?
Pytanie 7
Prosimy o potwierdzenie, że malowanie grzejników nie jest objęte postępowaniem
przetargowym.
Pytanie 8
Podczas wizji lokalnej stwierdzono występowanie pionów natynkowych z instalacjami
elektrycznymi i teletechnicznymi. Prosimy o informację, czy piony takie należy zabudować,
czy zostawić w obecnym stanie?
Pytanie 9
Prosimy o informację, czy balustrady schodowe pozostają bez zmian, tzn. bez
malowania?
Pytanie 10
Prosimy o potwierdzenie, że wymiana osprzętu elektrycznego (wyłączniki, gniazdka,
oprawy oświetleniowe, kamery itp.) nie jest objęte postępowaniem."

Niniejszym Zamawiający wyjaśnia, iż załącza rzuty poszczególnych kondygnacji budynku przy ul. Kramarskiej 32 w Poznaniu. Zakres prac jest zgodny z załączonym do postępowania przedmiarem robót oraz Istotnymi Postanowieniami Umownymi. W budynku do czasu rozpoczęcia prac remontowych powinna zostać uruchomiona instalacja C.O., co pozwoli prowadzić prace w okresie zimowym. Nie ma możliwości korzystania z przestrzeni podwórka w celu gromadzenia odpadów powstałych w skutek prowadzenia prac remontowych, gdyż jest ona pod zarządem WM. Każdy wykonawca jest zobowiązany założyć skuteczny sposób utylizacji odpadów powstałych podczas prowadzenia prac remontowych.

Z poważaniem
Katarzyna Bożys

Rzut I piętra.jpg

Rzut II piętra.jpg

Rzut parteru.jpg

Rzut piwnicy.jpg

Rzut poddasza użytko [...].jpg

2023-11-28 11:40 Katarzyna Bożys Dzień dobry,
w związku z wnioskiem Wykonawcy, Zamawiający informuje, że wizja lokalna nieruchomości przy ul. Kramarskiej 32 w Poznaniu odbędzie się w dniu 30.11.2023r. o godz. 12:00. W sprawie wizji lokalnej można kontaktować się z p. Łukaszem Nowaczykiem tel. 570 335284.

Z poważaniem
Katarzyna Bożys

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku użytkowym usytuowanym przy ul. Kramarskiej 32 Opis przedmiotu zamówienia zawierają: Przedmiar robót, Istotne Postanowienia Umowne, stanowiące załącznik do postępowania 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
3 Termin realizacji - 3 miesięcy, licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót, z zastrzeżeniem, że zgłoszenie zakończenia robót powinno nastąpić nie później niż 7 dni przed upływem tego terminu. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
6 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję" (0)
7 Doświadczenie - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że będzie dysponował w czasie trwania umowy co najmniej jedną osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej. Prosimy potwierdzić akceptację wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 788