Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-12-2023 13:21:00 |
Składania : | 19-12-2023 13:21:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy do składania ofert w postępowaniu na wywóz odpadów objętych umową w roku 2024
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada stosowne uprawnienia i zezwolenia do prowadzenie działalności związanej z przedmiotem zamówienia w tym w szczególności aktualne zezwolenie na transport lub wpis do rejestru, w o którym mowa w Ustawie o odpadach z dnia 14.12.2012.
Ubezpieczenie:
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ważnej polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 20.000,00 zł, której kopię należy przedstawić przed podpisaniem umowy.
SPOSÓB OBLICZENIA CENY
W cenie Wykonawca uwzględnia wszystkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia, jakie Wykonawca będzie musiał ponieść w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu
Cena wyrażona musi być w złotych polskich.Cena musi zostać podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg zasad arytmetyki.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji zamówienia: wg zapotrzebowania Zamawiającego do końca 2024 roku
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod numerem telefonu: Dorota Wiśniewska tel. 61 8546871 e-mail: dwisniewska@ump.edu.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
b) oferta został złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania,
c) jest nieważna na podstawie przepisów prawa.
Komunikaty