Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SA.270.44.2023 Sprzątanie pomieszczeń biurowych nadleśnictwa i składnicy akt w 2024 roku

Piotr Dąbrowski
Nadleśnictwo Waliły
Termin:
Zamieszczenia : 14-12-2023 12:29:00
Składania : 28-12-2023 09:00:00
Otwarcia : 28-12-2023 09:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


Waliły Stacja, 14.12.2023

Znak: SA.270.44.2023

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Nadleśnictwo Waliły, Waliły-Stacja, ul. Białostocka 3,16-040 Gródek, zaprasza do złożenia ofert na wykonanie usługi/dostawy/ roboty budowlanej, której wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty której mowa w art. 2, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP:

1.      Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń biurowych nadleśnictwa i składnicy akt w 2024 roku

2.      Termin realizacji zamówienia: od 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r.

3.      Inne wymogi Zamawiającego odnoszące się do przedmiotu zamówienia: określone w zapytaniu ofertowym.

4.      Kryteria wyboru: 100% - najkorzystniejsza cena.

5.      Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.

6.      Oferta winna zawierać: wartość całkowitą przedmiotu zamówienia sporządzona na ofercie wykonawcy (załącznik nr 2 do zapytania) wraz z kalkulacją kosztów (załącznik nr 3 do zapytania).

7.      Ofertę należy złożyć za pomocą platformy zakupowej na adres: www.platformazakupowa.pl/pn/lasy_walily do dnia 28.12.2023 r. do godz.: 900, otwarcie ofert nastąpi: 28.12.2023 r. o godz.: 910.

8.      Osobą do kontaktu z wykonawcami:

·      pod względem formalnym: Piotr Dąbrowski, tel.: 665 331 424 mail: piotr.dabrowski1@bialystok.lasy.gov.pl

·      pod względem merytorycznym: Natalia Jatkowska, tel.: 508 011 601, mail: natalia.jatkowska@bialystok.lasy.gov.pl

9.      Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym, z zastrzeżeniem pkt 10. Zamawiający powiadomi wykonawców o wyniku postępowania.

10.   Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyn.


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 259.14 2023-12-14 12:29:00 Postępowanie
2. Zapytanie ofertowe.pdf pdf 365.3 2023-12-14 12:29:00 Postępowanie
3. Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 227.11 2023-12-14 12:29:00 Postępowanie
4. Załącznik nr 2 - wzór oferty wykonawcy.doc doc 36 2023-12-14 12:29:00 Postępowanie
5. Załącznik nr 3 - kalkulacja kosztów usługi.doc doc 31.5 2023-12-14 12:29:00 Postępowanie
6. Załącznik nr 4 - wzór umowy.pdf pdf 245.85 2023-12-14 12:29:00 Postępowanie
7. Załącznik nr 5 - instrukcja do złożenia oferty.pdf pdf 536.75 2023-12-14 12:29:00 Postępowanie
8. Załącznik nr 6 - obowiązek infomacyjny RODO.doc doc 36 2023-12-14 12:29:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia po zmianach.pdf pdf 227.62 2023-12-20 08:29:12 Publiczna wiadomość
Zapytanie ofertowe - po zmianach.pdf pdf 277.5 2023-12-20 08:29:12 Publiczna wiadomość
Protokół z wyboru wykonawcy.pdf pdf 252.39 2023-12-28 13:35:59 Publiczna wiadomość
Protokół z unieważnienia postępowania.pdf pdf 202.73 2024-01-03 12:11:32 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-01-03 12:11 Piotr Dąbrowski W plikach do pobrania znajduje się informacja o unieważnieniu przedmiotowego postępowania

Protokół z unieważni [...].pdf

2023-12-28 13:35 Piotr Dąbrowski W plikach do pobrania znajduje protokół z wyboru wykonawcy.

Protokół z wyboru wy [...].pdf

2023-12-20 08:29 Piotr Dąbrowski Nadleśnictwo Waliły informuje o zmianach w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego zmianie ulega jeden z podpunktów punktu czwartego opisu i przyjmuje brzmienie:

dodatkowo w okresie od 01.06.2024 - 31.09.2024 prace związane z podlewaniem trawnika, nawożeniem trawnika, pieleniem, nasadzeniami, podcinaniem iglaków, innymi drobnymi pracami związanymi z pielęgnacją zieleni, koszenie trawnika oraz zamiatanie śmieci przy krawężnikach – teren wokół biura nadleśnictwa.

W związku ze zmianami zmianie ulega termin składania ofert.
Nowy termin składania ofert to: 28.12.2023 r. godz.: 9:00

w plikach do pobrania znajduje się
zapytanie ofertowe po zmianach oraz opis przedmiotu zamówienia po zmianach.

Załącznik nr 1 - opi [...].pdf

Zapytanie ofertowe - [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sprzątanie pomieszczeń biurowych nadleśnictwa i składnicy akt w 2024 roku - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - od 02.01.2024 r do 31.12.2024 r. od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 389