Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-12-2023 15:04:00 |
Składania : | 29-12-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-01-19 13:53 | Paweł Pilarski | Informacja o wynikach postępowania |
2023-12-29 13:24 | Paweł Pilarski | Informacja z otwarcia ofert |
2023-12-21 14:43 | Paweł Pilarski |
Pytanie
nr
2 Zwracam się do Państwa z zapytaniem czy istnieje możliwość usunięcia następujących zapisów z proponowanego projektu umowy: §7, pkt 5 i pkt 6. Usunięcia z §9, pkt 8 wymogu dostarczania map z trasami pojazdów. Usunięcie §11, pkt 1, pkt 3) Logistyka związana z monitorowaniem pojazdów systemem GPS niepotrzebnie podwyższa kwotę za realizację zamówienia i bardzo proszę o rozważenie usunięcia wyżej wymienionych punktów umowy. Odpowiedź: Wyrażamy zgodę na usunięcie zapisów z projektu umowy. Pytanie nr 3 Proszę również o wydłużenie terminu składania ofert do dnia 29.12.2023r. z uwagi na ewentualne zmiany dokumentów postępowania jak również z uwagi na okres świąteczno-noworoczny i możliwe w tym terminie opóźnienia związane z przygotowaniem i wystawieniem referencji przed kontrahentów celem spełnienia warunków w niniejszym przetargu. Odpowiedź: Wyrażamy zgodę na przesunięcie terminu składania ofert. |
2023-12-20 15:00 | Paweł Pilarski |
Pytanie
nr
1 W SWZ piszecie Państwo, że przewidywana ilość osadów na R3 w okresie zimowym to 1050 to, natomiast w dalszej części opisu przedmiotu zamówienia wskazujecie Państwo na potrzebę przedłożenia decyzji na zagospodarowanie R3 zabezpieczającej odbiór "2350 Mg" osadów. Skąd ta różnica? Możliwe, że nastąpił błąd i osad na R10 został potraktowany jak ten na R3 (ilościowo by się to zgadzało). Bardzo proszę o zmianę SWZ w przypadku zaistnienia błędu i wydłużenie terminu składania ofert. Odpowiedź: Zamawiający określił w SWZ w rozdziale 6 jakie warunki wymaga od Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest posiadać właściwe decyzje w zakresie przetwarzania osadów na taką ilość aby złożona oferta mieściła się w limicie przewidzianym w posiadanej decyzji zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów 19 08 05 oraz na transport odpadów o kodzie 19 08 0S. |
Komunikaty