-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 866187
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
539445 Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla urządzeń biurowych na rok 2024
Wystawiający
-
UżytkownikDamian Kamrowski
-
Organizacja
-
OddziałReferat Organizacyjno Administracyjny
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-12-21 08:04:00
-
Składania2024-01-02 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-01-02 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Pruszcz Gdański zaprasza do
składania ofert
na „Sukcesywną dostawę
materiałów eksploatacyjnych dla urządzeń biurowych na rok 2024”
I.
Zamawiający:
Gmina
Pruszcz Gdański
ul.
Zakątek 1, 83-000 Juszkowo
II.
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem
zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla urządzeń
biurowych na rok 2024. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zostało
zobrazowane w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
III. Termin
realizacji zamówienia: rok
2024
IV. Kryteria
wyboru oferty:
Przy ocenie oferty będą brane pod uwagę
następujące kryteria:
Cena – 100%.
V. Sposób
przygotowania oferty:
1.
Ofertę cenową należy złożyć na platformazakupowa.pl
2.
Do oceny
ofert Zamawiający weźmie pod uwagę wartości brutto całego przedmiotu zamówienia.
VI. Badanie
ofert:
1.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może
żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2.
Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta
zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się
do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ
na wysokość ceny.
3.
Oferta zostanie odrzucona, jeśli:
a) jej treść
nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym.
b) wykonawca
wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli
niewystarczających wyjaśnień.
VII.
Miejsce i termin złożenia oferty:
1. Ofertę cenową należy złożyć
w postępowaniu ofertowym na platformazakupowa.pl
2. Proponowany Termin składania
ofert – do 29 grudzień 2023 do godz. 15:00
VIII. Informacje
dodatkowe:
1.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia
negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza
wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
2.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający
zawiadomi elektronicznie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o
udzielenie zamówienia.
3.
W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej,
wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie w
celu zawarcia umowy w formie pisemnej, którą Zamawiający zastrzega pod rygorem
nieważności ( wzór umowy w załączniku nr 2 ).
4.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana
uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę
najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej
oceny.
5.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia
postępowania o udzielenie zamówienia do upływu terminu składania ofert, bez podania
przyczyny.
6.
Zamawiający informuje, iż stosownie do treści
przepisu art. 703 § 1 Kodeksu cywilnego przysługuje mu prawo do zamknięcia
zapytania bez wybrania którejkolwiek ze złożonych ofert.
7.
Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom
środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r.
poz. 1129 z późn. zm.)
8.
Przed zawarciem umowy Wykonawca jest zobowiązany do podpisania
oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne
na podstawie art. 7 ust. 1 w związku z art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U.
2022 r. poz. 835) , którego wzór stanowi załącznik nr 3. Jeżeli
Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od podpisania oświadczenia,
Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych
ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
IX. Klauzula
informacyjna:
1.
Administrator danych
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które
dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim
sposobem, jest Wójt Gminy Pruszcz Gdański, którego
dane kontaktowe są następujące:
− adres korespondencyjny: ul. Zakątek 1, 83-000
Juszkowo
− nr telefonu: 58 692 94 00
− adres e-mail:
sekretariat@pruszczgdanski.pl
2.
Inspektor ochrony danych
We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych
osobowych, ma Pani/Pan prawo kontaktować się z naszym inspektorem ochrony
danych na adres mailowy: iod@pruszczgdanski.pl lub pisemnie na adres siedziby
administratora.
3.
Cel przetwarzania
Państwa dane są przetwarzane w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 30.000 euro, w
zapytaniu ofertowym.
4.
Podstawa przetwarzania danych
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą:
- na etapie postępowania o udzielenie zamówienia: na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO* w związku z art. 43 i 44 ustawy o
finansach publicznych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego poniżej 30.000 euro w zapytaniu ofertowym;
- na etapie zawierania umowy: na podstawie art. 6
ust. 1 lit. b) RODO w celu związanym z udzielanym zamówieniem publicznym poniżej
30000 euro tj.: w celu zawarcia i prawidłowego wykonania umowy.
W przypadku dobrowolnego podania danych
niewynikających z przepisów prawa podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych
jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu (zgodnie z
art. 6 ust. 1 lit. a) RODO)
5.
Obowiązek podania danych
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest
obowiązkowe. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe zawarcie umowy o
udzielenie zamówienia poniżej 30.000 euro.
6.
Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia
celu, w jakim je pozyskano, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym
przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
7.
Odbiorcy danych
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub
podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia danych
osobowych (m.in. Open Nexus Sp. z o.o.)
8.
Prawa osób
Ma Pani/Pan prawo do: ochrony swoich danych osobowych,
dostępu do nich oraz otrzymywania ich kopii, żądania ich sprostowania, żądania usunięcia
danych (gdy przetwarzanie nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego
z przepisu prawa), prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl ).
Ponadto, w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie
zgody macie Państwo prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Wycofać
się ze zgody można w formie wysłania żądania na nasz adres e-mail lub adres
pocztowy. Konsekwencją wycofania się ze zgody będzie brak możliwości przetwarzania
przez nas tych danych.
*Skrót RODO odnosi się do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych).
X. Osoba
uprawniona do kontaktów:
Damian Kamrowski tel. 58 692 94 01
e-mail: dkamrowski@pruszczgdanski.pl
załącznik nr 1 – opis przedmiotu
zamówienia
załącznik nr 2 - wzór umowy
załącznik nr 3 – wzór oświadczenia
o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-01-11
15:09:33
|
Damian Kamrowski |
Najkorzystniejszą
cenowo
ofertę
złożyła
firma:
PRINTEX
SP
Z
O.
O.
-
78
580.13
PLN Pozostałe oferty złożone w postepowaniu : PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK SPÓŁKA JAWNA - 81 884.79 PLN OFFICE MARCIN SADOWSKI - 87 119.65 PLN Globo Group S.C. - 81 167.70 PLN BLACKLINE S.C. - 79 914.33 PLN J-P SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 82 282.08 PLN P.W. MULTIKOM Adam Papierski - 83 358.33 PLN Drukstar Wojciech Wierzbicki - 93 249.99 PLN Sigma Joanna Rąpała - 79 590.84 PLN |
2023-12-28
12:48:17
|
Damian Kamrowski | W związku z komunikatem dot. doprecyzowania wydajności oryginalnych tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta - termin składania ofert został wydłużony do dnia 02.01.2024 do godz. 12:00 |
2023-12-28
12:41:14
|
Damian Kamrowski | Z uwagi na fakt ,że producent oryginalnych tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta oferuje tonery w 2 wersjach wydajności : pełne i połówki - w wycenie proszę uwzględnić tylko pełne wersje wydajności tonerów. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?