Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa w postaci wykonania pomiarów wydatku energetycznego na stanowiskach pracy instruktora, młodszego wykładowcy, wykładowcy i starszego wykładowcy Szkoły Policji w Katowicach.

Termin:
Zamieszczenia : 21-12-2023 09:52:00
Składania : 28-12-2023 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

CHARAKTERYSTYKA

Usługa polegająca na przeprowadzeniu badań środowiska pracy w zakresie wykonania pomiarów wydatku energetycznego u nauczycieli policyjnych, którzy prowadzą zajęcia
z zakresu taktyki i technik interwencji Zakładu Wyszkolenia Specjalnego Szkoły Policji
w Katowicach metodą wentylacji płuc na stanowiskach:

1) starszy wykładowca – 2 stanowiska,

2) wykładowca – 2 stanowiska,

3) młodszy wykładowca – 4 stanowiska,

4) instruktor – 5 stanowisk.

 

WYMAGANIA, WARUNKI

Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią przedstawionej poniżej informacji dotyczącej wymagań Zamawiającego. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest o nieskładanie oferty.

  1. Zamawiający wymaga, aby oferta była ważna minimum 30 dni.

2.      Wykonawca wykona usługę z wykorzystaniem własnego sprzętu, narzędzi
i materiałów, a ich koszty będą wliczone w wynagrodzenie za usługę.

3.      Dojazd Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko.

4.      Wykonawca oświadcza, iż znana jest mu specyfikacja wykonania
i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi
do wykonania zlecenia.

5.      Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zlecenie w dniach roboczych
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00.

6.      Zamawiający zastrzega, że wywiad środowiskowy z pracownikami winien odbywać się w obecności pracownika ds. bhp.

  1. Jeżeli realizowane zlecenie będzie niezgodne ze specyfikacją z zapytania ofertowego Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji
    z realizacji niniejszego zlecenia przez wskazanego Wykonawcę. W takiej sytuacji dokona wyboru kolejnego oferenta obciążając różnicą kosztów Wykonawcę, który usługi nie zrealizował.

8.      Wszystkie analizy, wywiady, chronometraże itp. uwzględniające warunki środowiska i czynności robocze dla wskazanych stanowisk Wykonawca jest zobowiązany wykonać osobiście. 

9.      Warunkiem dokonania odbioru oraz płatności będzie protokół potwierdzający wykonanie zlecenia oraz sprawozdanie z przeprowadzonych badań.

10.  Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprawozdanie z pomiarów wolne
od wad fizycznych i prawnych oraz nie naruszających praw osób trzecich.

11.  Sprawozdanie z wyników pomiarów powinno być sporządzone
w 3 egzemplarzach.

12.  W przypadku dostarczenia pomiarów niezgodnych ze złożonym zleceniem Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy jego przyjęcia, a obowiązkiem Wykonawcy jest dokonanie wszelkich poprawek w treści sprawozdania
i dostarczenie ich zgodnie ze specyfikacją w uzgodnionym terminie
z Zamawiającym.

13.  W przypadku stwierdzenia braków w przedmiocie zamówienia, Zamawiający
ma prawo wstrzymać się z zapłatą do czasu usunięcia ich przez Wykonawcę.

 

KARY UMOWNE I INNE POSTANOWIENIA

1.      Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za zwłokę w wykonaniu zlecenia w wysokości 2% wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki.

2.      W przypadku gdy zwłoka w realizacji zlecenia przekroczy 10 dni Zamawiający może odstąpić od zlecenia z przyczyn za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca.

3.      Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od realizacji zlecenia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 20% wartości zlecenia.

4.      Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z faktury kwot wynikających z kar umownych określonych w zleceniu.

 

DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI

Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszego zlecenia, a będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.

 

INFORMACJA

Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi zakończyć się wyborem wykonawcy.

 

Badania należy przeprowadzić po wcześniejszym uzgodnieniu z Panią Sylwią Wyrczyńską-Król głównym specjalistą ds. bhp Szkoły Policji w Katowicach
tel. 478516235.

 

 

TERMIN REALIZACJI : do 31 stycznia 2023 r.;

WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa w postaci wykonania pomiarów wydatku energetycznego na stanowiskach pracy instruktora, młodszego wykładowcy, wykładowcy i starszego wykładowcy Szkoły Policji w Katowicach. CHARAKTERYSTYKA Usługa polegająca na przeprowadzeniu badań środowiska pracy w zakresie wykonania pomiarów wydatku energetycznego u nauczycieli policyjnych, którzy prowadzą zajęcia z zakresu taktyki i technik interwencji Zakładu Wyszkolenia Specjalnego Szkoły Policji w Katowicach metodą wentylacji płuc na stanowiskach: 1) starszy wykładowca – 2 stanowiska, 2) wykładowca – 2 stanowiska, 3) młodszy wykładowca – 4 stanowiska, 4) instruktor – 5 stanowisk. WYMAGANIA, WARUNKI Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią przedstawionej poniżej informacji dotyczącej wymagań Zamawiającego. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest o nieskładanie oferty. 1. Zamawiający wymaga, aby oferta była ważna minimum 30 dni. 2. Wykonawca wykona usługę z wykorzystaniem własnego sprzętu, narzędzi i materiałów, a ich koszty będą wliczone w wynagrodzenie za usługę. 3. Dojazd Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko. 4. Wykonawca oświadcza, iż znana jest mu specyfikacja wykonania i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi do wykonania zlecenia. 5. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zlecenie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00. 6. Zamawiający zastrzega, że wywiad środowiskowy z pracownikami winien odbywać się w obecności pracownika ds. bhp. 7. Jeżeli realizowane zlecenie będzie niezgodne ze specyfikacją z zapytania ofertowego Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji niniejszego zlecenia przez wskazanego Wykonawcę. W takiej sytuacji dokona wyboru kolejnego oferenta obciążając różnicą kosztów Wykonawcę, który usługi nie zrealizował. 8. Wszystkie analizy, wywiady, chronometraże itp. uwzględniające warunki środowiska i czynności robocze dla wskazanych stanowisk Wykonawca jest zobowiązany wykonać osobiście. 9. Warunkiem dokonania odbioru oraz płatności będzie protokół potwierdzający wykonanie zlecenia oraz sprawozdanie z przeprowadzonych badań. 10. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprawozdanie z pomiarów wolne od wad fizycznych i prawnych oraz nie naruszających praw osób trzecich. 11. Sprawozdanie z wyników pomiarów powinno być sporządzone w 3 egzemplarzach. 12. W przypadku dostarczenia pomiarów niezgodnych ze złożonym zleceniem Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy jego przyjęcia, a obowiązkiem Wykonawcy jest dokonanie wszelkich poprawek w treści sprawozdania i dostarczenie ich zgodnie ze specyfikacją w uzgodnionym terminie z Zamawiającym. 13. W przypadku stwierdzenia braków w przedmiocie zamówienia, Zamawiający ma prawo wstrzymać się z zapłatą do czasu usunięcia ich przez Wykonawcę. KARY UMOWNE I INNE POSTANOWIENIA 1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za zwłokę w wykonaniu zlecenia w wysokości 2% wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki. 2. W przypadku gdy zwłoka w realizacji zlecenia przekroczy 10 dni Zamawiający może odstąpić od zlecenia z przyczyn za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 3. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od realizacji zlecenia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 20% wartości zlecenia. 4. Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z faktury kwot wynikających z kar umownych określonych w zleceniu. DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszego zlecenia, a będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów. INFORMACJA Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi zakończyć się wyborem wykonawcy. Badania należy przeprowadzić po wcześniejszym uzgodnieniu z Panią Sylwią Wyrczyńską-Król głównym specjalistą ds. bhp Szkoły Policji w Katowicach tel. 478516235. TERMIN REALIZACJI : do 31 stycznia 2023 r.; WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 1 usługa Szkoła Policji w Katowicach
ul. gen. Jankego 276
40-684, Katowice
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 211