Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-01-2024 11:39:00 |
Składania : | 12-01-2024 12:15:00 |
Otwarcia : | 12-01-2024 12:20:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Gmina Września na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych zaprasza do udziału w zapytaniu ofertowym na:
* usługę odbioru i zagospodarowania odpadów ulegających biodegradacji (kod odpadu: 20 02 01). Wskazane odpady stanowią: liście, pokos trawy oraz drobne gałęzie (do 50 cm).
Wykonawca zobowiązuje się do:
- załadunku i odbioru odpadów na zgłoszenie Zamawiającego
- każdorazowo podczas odbioru do zważenia i udokumentowania ilości odebranych odpadów (w obecności przedstawiciela Zamawiającego)
- postępowania z odpadami zgodnie z ustawą o odpadach oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami
- przedłożenia dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej
- przedłożenia zezwoleń, pozwoleń, koncesji i innych decyzji administracyjnych, niezbędnych do prowadzenia działalności gospodarczej
Szacunkowa ilość odpadów odbieranych w ramach niniejszej umowy wynosić będzie ok. 230 ton w skali całego roku 2024.
W wycenie należy ująć wszystkie koszty związane z odbiorem odpadów od Zamawiającego.
Osoba do kontaktu: Tomasz Masłowski 509-258-812.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty