Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Numer wg spisu: ZO-4/2024 Świadczenie różnorodnych usług sportowych i rekreacyjnych dla pracowników Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie, ich dzieci do lat 15 oraz osób towarzyszących

Termin:
Zamieszczenia : 15-01-2024 23:07:00
Składania : 02-02-2024 20:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert WYŁĄCZNIE poprzez Platformę zakupową z wykorzystaniem poniższego formularza elektronicznego.


Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w Zapytaniu Ofertowym/ Zaproszeniu do składania ofert nr ZO-4/2024 (wraz z załącznikami) i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych w tym postępowaniu. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, prosimy o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 Informacje dotyczące zawierania umowy:

a.      Zamawiający po przeprowadzeniu zapytania ofertowego zastrzega sobie prawo do niezawierania umowy z wykonawcą.

b.      Po dokonanym wyborze najkorzystniejszej oferty wybrany wykonawca podpisze umowę z Akademią Muzyczną w Krakowie. Umowa   musi zawierać wszystkie postanowienia złożonej oferty.

c.      Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny.

d.      Wykonawcy nie przysługują żadne środki odwoławcze.

e.      Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjowania stawek cenowych z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejsza ofertę.

f.       Zamawiający zastrzega sobie prawo poprawienia omyłek w ofercie.

g.      Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania do uzupełnienia oferty.

h.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający powiadomi o tym wybranego Wykonawcę. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego skontaktowania się ze wskazaną przez Zamawiającego osobą upoważnioną do kontaktów z wykonawcami w celu ustalenia szczegółów organizacyjnych związanych z podpisaniem i realizacją umowy. Datę i miejsce podpisania umowy wskaże Zamawiający.

i.      W przypadku, gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie będzie możliwy z powodu identycznych cen, Zamawiający przekaże Wykonawcom, którzy je zaoferowali, dodatkowe zapytanie.

j.    Umowa będzie zawarta na maksymalną kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację przedmiotu zamówienia (maksymalna wartość umowy). Rozliczenie będzie następować w cyklu miesięcznym, z dołu po zakończeniu danego miesiąca kalendarzowego, jedną fakturą, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na tej fakturze. Kwota, jaką Zamawiający zapłaci Wykonawcy odpowiadać będzie sumie iloczynów rodzajów dostępów do Programu dla zgłoszonych Uczestników oraz ich ceny jednostkowej.

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zaproszenie do składania ofert_ZO_4_2024.pdf pdf 892.08 2024-01-15 23:07:00 Postępowanie
Załącznik_nr_1_OPZ.pdf pdf 435.18 2024-01-15 23:07:00 Postępowanie
Załącznik_nr_2_wzór_umowy.pdf pdf 921.22 2024-01-15 23:07:00 Postępowanie
RODO_zapytanie_ofertowe.pdf pdf 444.09 2024-01-15 23:07:00 Kryterium
Załącznik_nr_3_FO.docx docx 57.01 2024-01-15 23:07:00 Kryterium
Informacja_dla_wykonawców_odpowiedzi_na_pytania_30012024.pdf pdf 443.7 2024-01-30 13:08:36 Publiczna wiadomość
Informacja_o_wyniku_ZO_4_2024.pdf pdf 466.76 2024-02-06 20:51:43 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-06 20:51 Ewelina Granat Zamawiający - Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie przekazuje (publikuje) w załączniku informację o wyniku - wyborze najkorzystniejszej oferty.

Informacja_o_wyniku_ [...].pdf

2024-02-01 17:53 Ewelina Granat Zamawiający - Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie w związku z pytaniami wykonawcy do niniejszego postępowania (wiadomość z dnia 01.02.2024 r.), przekazuje treść tych pytań (bez ujawniania źródła) i udziela na nie odpowiedzi:

Pytanie nr 1: W odpowiedzi na pytanie nr 12 z dnia 30.01.2024 r., które dotyczyło także zapewnienia formy dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych, niewymagającej wykorzystania telefonu komórkowego, osobom niedysponującym umiejętnościami pozwalającymi na wykorzystanie wszystkich funkcji telefonu komórkowe (np. korzystania z aplikacji mobilnych, odbierania wiadomości sms) bądź nieobsługującymi telefonów komórkowych w ogóle, Zamawiający odniósł się do wcześniej udzielonej odpowiedzi na pytanie nr 2, gdzie potwierdził, że „w przypadku, gdy Uczestnik Programu nie wyrazi zgody na użycie telefonu komórkowego/ urządzenia mobilnego […] w celu identyfikacji jego osoby przy wejściu do obiektu sportowego[...], wykonawca musi udostępnić możliwość innej weryfikacji Uczestnika Programu”. Mając na uwadze powyższe, a także nawiązując do odpowiedzi na pytanie nr 1 z dnia 31.01.2024 r., prosimy uprzejmie o potwierdzenie, że użyczenie przez Wykonawcę Uczestnikowi Programu na czas realizacji umowy, telefonu z aktywną kartą SIM, służącego wyłącznie do rejestracji wejść w obiektach, wypełnia rolę zastępczego, innego sposobu dostępu obiektów, w sytuacji nieposiadania telefonu komórkowego w ogóle bądź nieposiadania urządzenia o parametrach wystarczających do wykorzystania go w celu uzyskania wstępu do placówki sportowej, natomiast w przypadku niedysponowania umiejętnościami pozwalającymi na wykorzystanie wszystkich funkcji telefonu komórkowego (np. korzystania z aplikacji mobilnych, odbierania wiadomości sms), które są konieczne by z obiektu skorzystać bądź nieobsługiwania telefonów komórkowych w ogóle, użyczenie telefonu z aktywną kartą SIM nie spełnia funkcji innej, alternatywnej formy korzystania z przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie ma wątpliwości, iż w sytuacji gdy korzystanie z obiektów sportowo-rekreacyjnych będzie wymagało obligatoryjnego wykorzystania telefonu komórkowego, to użyczenie urządzeń telekomunikacyjnych osobom niepotrafiącym ich obsługiwać, nie sprawi, że osoby te będą w stanie z takiej placówki skorzystać.

Odpowiedź na pytanie nr 1: Zamawiający podtrzymuje swoje stanowisko wyrażone w odpowiedziach z dnia 18.01.2024 r. i 30.01.2024 r. na pytania wykonawców (przy czym Zamawiający informuje, że nie udzielał żadnych odpowiedzi w dniu 31.01.2024 r., na co wskazywałoby powyższe pytanie), z zastrzeżeniem odpowiedzi na poniższe pytanie nr 2 (doręczanie imiennych kart fizycznych i ich duplikatów). Tym samym, po raz kolejny Zamawiający podkreśla, że nie ingeruje w regulaminy wykonawców świadczących usługi dostępu do różnorodnych obiektów sportowo – rekreacyjnych i nie narzuca stosowania konkretnych sposobów identyfikacji i dostępu Uczestników Programu do obiektów sportowo – rekreacyjnych.

Pytanie nr 2: W nawiązaniu do odpowiedzi nr 20 z dnia 30.01.2024 r., a także pkt 2 Opisu Przedmiotu Zamówienia, gdzie Zamawiający wskazuje, że duplikaty kart dostarczane mają być do osoby odpowiedzialnej za realizację umowy, prosimy uprzejmie o potwierdzenie, że abonamenty sportowe w formie fizycznych kart, będą dostarczane do Zamawiającego, który to będzie dystrybuował je wśród swoich pracowników. Podkreślamy, że opisana w treści niniejszego pytania, forma przekazywania imiennych karnetów w postaci dokumentu, odpowiada praktyce rynkowej operatorów kart sportowych. Zaznaczamy jednocześnie, że w sytuacji, gdyby Zamawiający wymagał dostarczania kart na indywidualne adresy użytkowników, skutkowałoby to znacznym wzrostem cen abonamentów, ponieważ Wykonawcy wkalkulowaliby w ich wartość koszty odrębnej konfekcji oraz wysyłki. W skrajnym przypadku, efektem takiego wymagania mogłoby być nawet odstąpienie od ubiegania się o przedmiotowe zamówienie, z uwagi na niestandardową, nierynkową formę realizacji usług, których wykonanie wymagałoby zaangażowania zasobów, niewspółmiernych do oczekiwanych zysków.

Odpowiedź na pytanie nr 2: Zamawiający wyjaśnia, że wiążące jest ostatnie stanowisko Zamawiającego zawarte w odpowiedzi z dnia 30.01.2024 r. na pytanie nr 20. I tak, w myśl wspomnianej wypowiedzi Zamawiającego referującej do pkt. 13 OPZ, w przypadku stosowania przez wykonawcę kart fizycznych - wykonawca na swój koszt dostarcza imienne fizyczne karty bezpośrednio na adresy podane wykonawcy przez Uczestników Programu. Powyższe należy stosować również do dostarczania duplikatów kart fizycznych - wykonawca na swój koszt dostarcza duplikaty imiennych fizycznych kart bezpośrednio na adresy podane wykonawcy przez Uczestników Programu. Wszystkie koszty związane z wykonaniem i dostarczeniem dostępów do Programu, czy to w postaci fizycznych kart służących do weryfikacji Uczestników Programu (w tym koszty wydania duplikatów tych kart fizycznych), czy to udostępnienia Uczestnikom Programu innego sposobu/ systemu rejestracji/ identyfikacji ponosi wykonawca.
W celu usunięcia wątpliwości interpretacyjnych i ujednolicenia brzmienia OPZ w zw. z przywołaną wyżej odpowiedzią Zamawiającego z dnia 30.01.2024 r., zdaniu piątemu w pkt 2 OPZ nadaje się brzmienie: ”W przypadku utraty karnetu sportowego (jeśli dostęp do usługi realizowany będzie przy użyciu dokumentu - karty), Wykonawca dostarczy bezpłatny duplikat Uczestnikowi Programu (na adres podany wykonawcy przez Uczestnika Programu), w terminie 3 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia”.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin składania ofert wyznaczony na 02.02.2024 r. do godz. 20:00 pozostaje bez zmian.
2024-01-30 20:26 Ewelina Granat Zamawiający - Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie w związku z pytaniem wykonawcy do niniejszego postępowania, przekazuje treść tego pytania (bez ujawniania źródła) i udziela na nie odpowiedzi:

Pytanie nr 1: Szanowni Państwo, w związku z udzielonymi przez Zamawiającego w dniu 30.01.2024r. odpowiedziami na zapytania innych Wykonawców, w szczególności na zapytania nr: 1, 2, 3, 10, 11,12, 13, 14, 15, 20, dotyczące sposobu weryfikacji i uzyskania przez Użytkownika karnetu dostępu do usług w sytuacji, kiedy operator nie stosuje w tym celu fizycznej karty - …………… zwraca się z wnioskiem o zmianę stanowiska Zamawiającego w zakresie weryfikacji Użytkowników w obiektach sportowych. Wskazujemy, iż w pkt. 2 OPZ Zamawiający dopuścił bez żadnych warunków dodatkowych różne formy weryfikacji/rejestracji w celu skorzystania z usług w obiekcie (imienna karta, sms, aplikacja), oraz napisał, iż „(…)dopuszcza zbieranie, zgodne i w granicach obowiązujących przepisów prawa, tych danych, które są niezbędne dla prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie określa jakie dane pracownicy będą udostępniali Wykonawcy we własnym zakresie.(…)”
Natomiast w odpowiedziach na pytania zadane przez wykonawcę (lub wykonawców) stosującego jako podstawową formę dostępu do usług fizyczną kartę, dotyczące nie przedmiotu zamówienia a wyłącznie sposobu rejestracji wejścia do obiektu, Zamawiający - być może pod wpływem sugerujących pytań - zmienił swoje podejście.
…………….. nie stosuje kart fizycznych, a Użytkownik nie ma możliwości rejestracji wejścia i uzyskania dostępu do usług bez użycia telefonu komórkowego. Sposoby uzyskania dostępu do usług oraz przetwarzanie danych w związku z realizacją umowy są zgodne z przepisami prawa, w tym przepisami RODO. Zdaniem ……………….– jeśli Zamawiający pierwotnie w OPZ dopuścił dowolne systemy dostępu do usług – należy przyjąć, że wszyscy użytkownicy którzy dobrowolnie zechcą przystąpić programu sportowo-rekreacyjnego godzą się na sposób realizacji przyjęty u wykonawcy który będzie realizował zamówienia po rozstrzygnięciu postępowania oraz na akceptację regulaminu korzystania z usług tego wykonawcy, i nie ma możliwości aby użytkownik „nie wyraził chęci” korzystania z telefonu. W przypadku kiedy użytkownik nie posiadałby telefonu –………………..użyczy mu na czas realizacji umowy bezpłatnie telefon z aktywną kartą SIM (służący wyłącznie do rejestracji wejść w obiektach). Na marginesie należy dodać, iż niezrozumiałym jest, dlaczego zdaniem wykonawcy zadającego np.
pytanie nr 10 i 11 dana taka jak numer telefonu Użytkownika (konieczny do podania w systemie…………………) jest nadmiarowa, ale już adres mailowy (konieczny do podania w systemie innego wykonawcy) - nadmiarowy nie jest.
W związku z powyższym, odnosząc się do pierwotnych zapisów OPZ oraz do przepisów Pzp w zakresie równego traktowania wykonawców oraz zapewnienia konkurencyjności w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego niezależnie od jego trybu - wnosimy o zmianę decyzji Zamawiającego i dopuszczenie wszystkich funkcjonujących na rynku sposobów realizowania dostępu do obiektów i usług sportowo-rekreacyjnych bez dodatkowych warunków, z zastrzeżeniami dotyczącymi zgodności z przepisami prawa. Uprzejmie prosimy o rozpatrzenie wniosku mimo że wpływa po terminie – powyższe kwestie są kluczowe dla możliwości złożenia przez …………………………….oferty w przedmiotowym postępowaniu i zapewnienia w nim konkurencyjności.

Odpowiedź na pytanie nr 1: Zamawiający wyjaśnia, że w pełni podtrzymuje brzmienie OPZ, w tym jego pkt 2, a wszystkie odpowiedzi udzielone na pytania wykonawców należy odczytywać łącznie z OPZ i pozostałymi dokumentami zamówienia. Dopuszczenie różnych form weryfikacji i dostępu Uczestników Programu do usług obiektów sportowo - rekreacyjnych, które są zgodne z obowiązującymi przepisami prawa znajduje również potwierdzenie w odpowiedzi na pytanie nr 2 (zbierającej odpowiedzi na pytania nr 2, 3,12, 13, 14, 15) , z której to dodatkowo wynika, że niezależnie od podstawowego, stosowanego przez wykonawcę sposobu identyfikacji/ rejestracji Uczestnika Programu (dowolny, zgodny z prawem, w tym przepisami RODO sposób/system weryfikacji/rejestracji w celu skorzystania z usług w obiekcie), wykonawca powinien posiadać „awaryjne” procedury postępowania, chociażby na wypadek czasowego niedziałania danego rodzaju dostępu, jak też uwzględniające szczególne uwarunkowania niektórych uprawionych Uczestników Programu, w co wlicza się sytuacja nie posiadania telefonu komórkowego/ urządzenia mobilnego przez Uczestnika Programu czy przypadek z tym równoznaczny - brak zgody na używanie telefonu komórkowego/ urządzenia mobilnego do celów rejestracji/ identyfikacji. Zdaniem Zamawiającego opisana w powyższym pytaniu procedura użyczenia (bezpłatnego udostępnienia do korzystania) Uczestnikowi Programu na czas realizacji umowy, telefonu z aktywną kartą SIM służącego wyłącznie do rejestracji wejść w obiektach, czyni zadość oczekiwaniu proponowania Uczestnikom Programu w stosownych sytuacjach rozwiązań zastępczych. Ponadto Zamawiający nie uważa, że odpowiedzi udzielone na pytania nr 10 i 11 w jakikolwiek sposób przeczą dopuszczeniu zbierania, zgodne i w granicach obowiązujących przepisów prawa, tych danych, które są niezbędne dla prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Co więcej, Zamawiający w odpowiedziach na ww. nie określa jakie dane pracownicy/ Uczestnicy Programu będą udostępniali wykonawcy we własnym zakresie na potrzeby korzystania z Programu, kładąc jednak akcent w swoich odpowiedziach na ogólne reguły przetwarzania danych: „Zbierane dane muszą łączyć w sobie element funkcjonalny, którym posługuje się Wykonawca oraz element minimalizacji danych z art. 5 RODO” czy „Nie ma zgody na zbieranie danych na zapas. Dane zawsze muszą realizować zasadę celowości.” Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin składania ofert wyznaczony na 02.02.2024 r. do godz. 20:00 pozostaje bez zmian.
2024-01-30 13:08 Ewelina Granat Zamawiający - Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie w związku z pytaniami wykonawców do niniejszego postępowania, przekazuje (publikuje) w załączniku treść tych pytań (bez ujawniania źródła) wraz z odpowiedziami. Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin składania ofert wyznaczony na 02.02.2024 r. do godz. 20:00 pozostaje bez zmian.

Informacja_dla_wykon [...].pdf

2024-01-29 19:28 Ewelina Granat W związku z przedłużającymi się pracami nad opracowaniem odpowiedzi na dalsze pytania wykonawców do Zapytania Ofertowego, Zamawiający po raz kolejny przedłuża termin składania ofert do dnia 02.02.2024 r. do godz. 20:00.
2024-01-25 13:18 Ewelina Granat W związku z przedłużającymi się pracami nad opracowaniem odpowiedzi na dalsze pytania wykonawców do Zapytania Ofertowego, Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 29.01.2024 r. do godz. 20:00.
2024-01-22 19:40 Ewelina Granat W związku z koniecznością opracowania odpowiedzi na dalsze pytania wykonawców do Zapytania Ofertowego, Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 25.01.2024 r. do godz. 14:00.

2024-01-18 17:03 Ewelina Granat Zamawiający - Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie w związku z pytaniami wykonawcy do niniejszego postępowania, przekazuje treść tych pytań (bez ujawniania źródła) wraz z odpowiedziami:

Pytanie nr 1:
Prosimy o potwierdzenie, że do oceny ofert będą brane pod uwagę wszystkie obiekty w ofercie Wykonawcy, również te, które świadczą usługi z dopłatą i na zasadzie rabatu.

Odpowiedź na pytanie nr 1:
Zamawiający wyjaśnia, że w myśl postanowień Zapytania Ofertowego w kryterium pozacenowym będą brane pod uwagę przedstawione Zamawiającemu wraz z ofertą obiekty sportowo – rekreacyjne akceptujące dostępy wykonawcy na terenie miasta Krakowa. Powyższe nie wyklucza obiektów, które świadczą usługi z dopłatą i na zasadzie rabatu. Podstawą przyznania punktacji będzie oświadczenie wykonawcy o liczbie obiektów, złożone w pkt II Formularza ofertowego (FO), potwierdzone załączonym do oferty wykazem tych obiektów.

Pytanie nr 2:
Dot. Pkt 10 OPZ- Zwracamy się z prośbą o wykreślenie ostatniego zdania: „Zamawiający o nowych usługach informowany będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany w umowie”. Prosimy o dopuszczenie informowania Zamawiającego o nowych usługach tylko za pomocą strony internetowej. Przesyłanie informacji za pomocą poczty elektronicznej jest uciążliwe, a w przypadku większej ilości nowych obiektów usług- wręcz niemożliwe.

Odpowiedź na pytanie nr 2:
Zamawiający przychyla się do powyższej propozycji i dopuszcza informowanie o nowych usługach tylko za pomocą strony internetowej wykonawcy, której adres zostanie podany w umowie. Na ww. stronie wykonawca opublikuje wykaz wszystkich obiektów sportowo – rekreacyjnych wraz z informacją o dostępnych w nich dla Uczestników Programu usługach sportowych i rekreacyjnych, i będzie go na bieżąco aktualizował.

Pytanie nr 3:
Działając w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 r. poz. 902 ze zm.) Medicover Sport Sp. z o.o. zwraca się z uprzejmą prośbą o udostępnienie cen karnetów u obecnego dostawcy, bądź z ostatniej realizowanej umowy, jeżeli obecnie nie mają Państwo aktywnych karnetów.

Odpowiedź na pytanie nr 3:
Zamawiający informuje, że pytanie nie dot. treści Zapytania Ofertowego, aczkolwiek przychylając się do wniosku Wykonawcy (złożonego w trybie art. 2 ust. 1 i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej) udziela odpowiedzi, decydując się zarazem, w celu pełnej realizacji zasady jawności, równego traktowania i uczciwej konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, na podanie jej do publicznej wiadomości przez stronę internetową prowadzonego postępowania, jak następuje:
Zamawiający nie udostępnia informacji o cenach karnetów, ponieważ ich nie posiada – Zamawiający do tej pory nie zawierał/ udzielał żadnych umów/zamówień w przedmiocie świadczenia usług sportowych i rekreacyjnych dla pracowników Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie, ich dzieci oraz osób towarzyszących. Jest to pierwsze tego rodzaju zamówienie w AMKP.

Odpowiedzi wiążą wykonawców z chwilą ich ogłoszenia – należy uwzględnić ww. w treści składanych ofert.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Łączna cena brutto (za dostępy nielimitowane i za limitowane) [zł] Łączna cena brutto (za dostępy nielimitowane i za limitowane) [zł], zgodnie z warunkami zamówienia zawartymi w załączniku do postępowania "Zapytanie ofertowe/ Zaproszenie do składania ofert" ZO-4/2024". Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w Zapytaniu ofertowym/ Zaproszeniu do składania ofert ZO-4/2024 i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych w tym postępowaniu. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Proszę tut. podać cenę i załączyć w pkt 7 poniższej sekcji formularza elektronicznego - Formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego/ Zaproszenia do składania ofert. 1 usługa Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
ul. św. Tomasza 43
31-027, Kraków
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 50% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Rozliczenie będzie następować w cyklu miesięcznym, z dołu po zakończeniu danego miesiąca kalendarzowego, jedną fakturą, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę na tej fakturze. Kwota, jaką Zamawiający zapłaci Wykonawcy odpowiadać będzie sumie iloczynów rodzajów dostępów do Programu dla zgłoszonych Uczestników oraz ich ceny jednostkowej. Zamawiający dopuszcza możliwość wysłania faktur elektronicznych w formie pliku PDF na adres email: faktury@amuz.krakow.pl Szczegóły zawiera załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego/ Zaproszenia do składania ofert – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego/ Zaproszenia do składania ofert. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin realizacji zamówienia wynosi 12 miesięcy od rozpoczęcia pierwszego okresu rozliczeniowego albo do wyczerpania łącznej maksymalnej kwoty brutto określonej w § 3 ust. 1 umowy, w zależności od tego, które zdarzenie wystąpi jako pierwsze, na zasadach opisanych w umowie. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna do zapytania ofertowego/ informacje dot. ochrony danych osobowych - -

RODO_zapytanie_ofert [...].pdf

(0)
6 Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 poz.1497 z późn. zm.) - Proszę potwierdzić (0)
7 Formularz ofertowy, w tym indywidualna kalkulacja ceny oferty - Proszę załączyć Formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego/ Zaproszenia do składania ofert, w tym indywidualną, szczegółową kalkulację ceny ofertowej zawierającą całkowitą łączną cenę brutto, ceny jednostkowe poszczególnych rodzajów dostępów z uwzględnieniem statusów uczestników programu, jak też liczbę obiektów sportowych i rekreacyjnych, które akceptują dostępy wykonawcy. Ponadto proszę podać w formularzu w szczególności: tytuł i numer postępowania, nazwę i adres zamawiającego, imię i nazwisko/ pełną nazwę rejestrową wykonawcy i adres wykonawcy. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik_nr_3_FO.do [...].docx

(0)
8 Lista obiektów na terenie miasta Krakowa 50% Proszę podać liczbę obiektów sportowo – rekreacyjnych akceptujących dostępy Wykonawcy na terenie miasta Krakowa (Zamawiający udostępnia wzór Formularza ofertowego - załącznik nr 3) oraz proszę załączyć wykaz obiektów sportowo – rekreacyjnych akceptujących dostępy Wykonawcy na terenie miasta Krakowa - Załącznik nr 1 do Oferty/ Formularza ofertowego (Zamawiający nie udostępnia wzoru/ formularza wykazu - Wykonawca sporządza wykaz we własnym zakresie/ na własnym wzorze). (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 954