-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 879647
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZP/TP/04/24 Dostawa pieluchomajtek, szpitalnych wyrobów papierowych oraz akcesoriów do sterylizacji
Wystawiający
-
UżytkownikReferat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-01-25 14:33:00
-
Składania2024-02-02 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-02-02 10:15:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-03-08
09:22:03
|
Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia |
ogłoszenie
o
udzieleniu
zamówienia
Załączniki |
2024-02-23
11:06:57
|
Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia |
ZAWIADOMIENIE
W
SPRAWIE
WYBORU
OFERTY
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
ORAZ
UNIEWAŻNIENIE
POSTĘPOWANIA
W
ZAKRESIE
CZĘŚCI
NR
6
-
23.02.2024r.Załączniki |
2024-02-02
12:07:57
|
Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia |
Informacja
z
otwarcia
ofert.
Załączniki |
2024-02-02
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Kwota
jaką
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
-
116.330,30
PLN,
w
tym:
CZĘŚĆ NR 1 - 64.596,32 zł brutto CZĘŚĆ NR 2 - 6.415,20 zł brutto CZĘŚĆ NR 3 - 41.850,00 zł brutto CZĘŚĆ NR 4 - 3.202,20 zł brutto CZĘŚĆ NR 5 - 691,20 zł brutto CZĘŚĆ NR 6 - 3.739,20 zł brutto CZĘŚĆ NR 7 - 4.305,00 zł brutto |
2024-01-30
08:42:09
|
Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia |
odpowiedzi
na
pytania
nr
2
Załączniki |
2024-01-29
14:41:26
|
Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia |
odpowiedzi
na
pytania
nr
1
+
zmodyfikowany
dodatek
nr
2
do
SWZ
(modyfikacja
dotyczy
pakietu/
zadania
nr
2)
Załączniki |
2024-01-25
14:35:39
|
Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia |
ogłoszenie
o
zmianie
ogłoszenia
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?