Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.03.2024 REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN W 2024 ROKU

Lech Sikorski
Gmina Izabelin
Termin:
Zamieszczenia : 30-01-2024 15:00:00
Składania : 14-02-2024 10:00:00
Otwarcia : 14-02-2024 10:10:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 108.86 2024-01-30 15:00:25 Postępowanie
ZP_0324 SWZ.pdf pdf 405.75 2024-01-30 15:00:30 Postępowanie
ZP_0324 Załączniki 1-9.zip zip 711.65 2024-01-30 15:00:34 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 192.4 2024-02-14 10:57:06 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu.pdf pdf 250.04 2024-02-15 10:24:06 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-15 13:42 Lech Sikorski Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z tym, że zamawiający nie może zwiększyć przeznaczonej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, postanowił o unieważnieniu przedmiotowego postępowania, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
2024-02-15 10:24 Lech Sikorski Zamawiający zamieszcza zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2024-02-14 10:57 Lech Sikorski Zamawiający publikuje informację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-02-14 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 350 000 zł brutto.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 561