-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 882110
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Usługa czyszczenia budek lęgowych na terenie gminy Pruszcz Gdański
Wystawiający
-
UżytkownikMarta Rolska
-
Organizacja
-
OddziałReferat Gospodarki Komunalnej
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-01-31 15:13:00
-
Składania2024-02-05 15:30:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Zamawiający: Gmina Pruszcz Gdański – Urząd Gminy Pruszcz Gdański z siedzibą w Juszkowie przy ul. Zakątek 1 zaprasza do złożenia oferty na: „Usługę czyszczenia budek lęgowych na terenie gminy Pruszcz Gdański”
Opis przedmiotu zamówienia:
Zakres prac obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na czyszczeniu 148 sztuk budek lęgowych na terenie Gminy Pruszcz Gdański. Wykonawca prac będzie zobowiązany do sporządzenia inwentaryzacji budek a po przystąpieniu do prac wykonania na bieżąco dokumentacji fotograficznej z przebiegu prac. Inwentaryzacja budek ma zawierać m.in. lokalizację budek, ilość budek wyczyszczonych, ilość budek uszkodzonych, ilość budek zasiedlonych.
Czyszczenie budek należy wykonywać przy użyciu gumowych rękawiczek oraz maseczki na twarz. Stare gniazdo należy usunąć z budki i szczotką wygarnąć jego pozostałości.
Wysokość zawieszenia budek lęgowych jest różnorodna i wynosi maksymalnie ok. 7m.
Budki uszkodzone Wykonawca będzie miał obowiązek zdjąć z drzewa i zutylizować na własny koszt.
Miejscowość |
Ilość budek |
Park Arciszewo |
18 |
Park Bogatka |
5 |
Park Rekcin |
21 |
Park Rotmanka |
23 |
Park Wojanowo |
71 |
Straszyn Mediateka |
5 |
Jagatowo dz.nr 44/6 |
5 |
I. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 28.02.2024r.
II.Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Najważniejszym kryterium oceny ofert jest cena zamówienia (wartość brutto wyrażona w zł). Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę oraz wypełni oświadczenie o niewykluczeniu (załącznik nr 1).
Istotne postanowienia:
1. Podstawą do wystawienia faktury przez Wykonawcę będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego prac. Data podpisania przez strony protokołu odbioru traktowana będzie jako data wykonania i przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu.
2. Należność Wykonawcy wynikająca z niniejszej umowy płatna będzie przez Zamawiającego w terminie 21 dni od daty złożenia faktury u Zamawiającego, przelewem na konto Wykonawcy.
3. Za dzień zapłaty strony ustalają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
4. Nie dopuszcza się dokonywania odbiorów częściowych robót, ani płatności częściowych.
5. Rozliczenie faktury będzie się odbywało na podstawie sporządzonej inwentaryzacji i rzeczywistych ilości budek lęgowych.
III. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji ofertowej:
1) Cena winna być wyrażona w złotych polskich.
IV. Odrzucenie oferty
1) Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497 ze zm.).
2) W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 1, wykonawca do oferty załącza skan podpisanego przez siebie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
3) W celu ustalenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 1, Zamawiający najpierw bada tę ofertę Wykonawcy, która została oceniona jako najkorzystniejsza.
4) Jeżeli wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie złożył wraz z tą ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w formie wskazanej w pkt 2, Zamawiający wezwie go za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail lub platformy zakupowej do uzupełnienia braku w terminie 3 dni. Po bezskutecznym upływie ww. terminu Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy
V. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus Spółka z o.o. (www.platformazakupowa.pl) w terminie 5 dni od daty wystawienia zapytania.
Do ofert należy załączyć wypełniony i podpisany SCAN oświadczenia wykonawcy o niepodleganiu wyłączeniu - załącznik nr 1
VI. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub pisemnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
4. Jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
VII. Pozostałe informacje:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi elektroniczne wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia. W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie w celu zawarcia umowy w formie pisemnej, którą Zamawiający zastrzega pod rygorem nieważności. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia do upływu terminu składania ofert, bez podania przyczyny.
Zamawiający informuje, iż stosownie do treści przepisu art. 703 S 1 Kodeksu cywilnego przysługuje mu prawo do zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek ze złożonych ofert. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).”
VIII. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Wykonawców – osób fizycznych:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy że:
Administrator danych
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest Wójt Gminy Pruszcz Gdański, którego dane kontaktowe są następujące:
− adres korespondencyjny: ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo
− nr telefonu: 58 692 94 00
− adres e-mail: sekretariat@pruszczgdanski.pl
Inspektor danych osobowych
We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, ma Pani/Pan prawo kontaktować się z naszym Inspektorem ochrony danych na adres mailowy: iod@pruszczgdanski.pl
Cel przetwarzania
Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja umowy lub podjęcie działań przed zawarciem umowy.
Podstawa przetwarzania danych
Pani/Pana dane osobowe przetwarzamy na podstawie zawartej umowy oraz przepisów prawa. Podanie danych jest obowiązkowe w zakresie przepisów prawa oraz umowne w pozostałym zakresie. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie odmowa podpisania umowy.
Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat, liczone od stycznia roku następnego po rozwiązaniu lub wygaśnięciu umowy, chyba że przepisy przewidują dłuższy okres przechowywania dla tych danych.
Odbiorcy danych:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa (np. ZUS, Urzędy Skarbowe). Są nimi również podmioty, które świadczą nam usługi (np. banki).
Prawa osób:
Ma Pani/Pan prawo do: ochrony swoich danych osobowych, dostępu do nich, uzyskania ich kopii, sprostowania, prawo do ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl).
IX. Wykonawcy podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 r. poz. 1497 ze zm.), którzy w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 zł, nakładanej w drodze decyzji przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?