-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 882681
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
KLASYFIKACJA, OBMIAR ILOŚCIOWO-JAKOŚCIOWY I WYCENA DREWNA ORAZ SPORZĄDZANIE WYKAZÓW DREWNA POZYSKANEGO Z TERENÓW BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI
Wystawiający
-
UżytkownikMarta Rolska
-
Organizacja
-
OddziałReferat Gospodarki Komunalnej
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-02-01 14:28:00
-
Składania2024-02-06 15:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
I. Przedmiot zamówienia :
„KLASYFIKACJA, OBMIAR ILOŚCIOWO-JAKOŚCIOWY I WYCENA DREWNA ORAZ SPORZĄDZANIE WYKAZÓW DREWNA POZYSKANEGO Z TERENÓW BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI”
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Zakres obejmuje:
a) klasyfikację, obmiar ilościowo-jakościowy i wycenę drewna oraz sporządzanie wykazów drewna przewidzianego do usunięcia lub pozyskanego ze ścinki
b) udzielanie doradztwa dendrologicznego, fitopatologicznego oraz w zakresie chirurgii drzew.
Istotne postanowienia:
1. Realizacja usługi następować będzie sukcesywnie w trakcie obowiązywania umowy, zależnie od potrzeb Zamawiającego, na jego zlecenie przesłane przy użyciu poczty elektronicznej.
2. Zlecenie częściowe, o którym mowa w pkt. 1 będzie określać szczegółową lokalizację, zakres prac oraz termin wykonania usługi nie krótszy niż 3 dni robocze i nie dłuższy niż 15 dni roboczych.
3. Wykonawcy przysługiwać będzie od Zamawiającego za wykonanie przedmiotu umowy wynagrodzenie wynikające z iloczynu ilości usług faktycznie wykonanych oraz cen jednostkowych ujętych w formularzu cenowym.
4. Cena jednostkowa podana w formularzu cenowym Wykonawcy będzie obowiązująca i nie będzie podlegała zmianie.
5. Rozliczenie przedmiotu umowy będzie dokonywane fakturami częściowymi wystawionymi po odbiorze przez Zamawiającego zleceń częściowych.
6. Do faktury Wykonawca będzie zobowiązany dołączać podpisany przez strony komplet dokumentów rozliczeniowych (szacunek brakarski, protokoły pozyskania drewna).
7. Zamawiający będzie miał obowiązek zapłaty faktury w terminie 30 dni kalendarzowych licząc od daty doręczenia jej Zamawiającemu przez Wykonawcę wraz z wymaganymi dokumentami.
III. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 30-11-2024r.
IV. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena zamówienia (wartość brutto wyrażona w zł). Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. ofertę z najniższą ceną).
V. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji ofertowej:
1. Cena winna być wyrażona w złotych polskich.
2. Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegać zmianom.
3. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach formularza cenowego. Oferta z niekompletnym formularzem cenowym nie będzie brana pod uwagę podczas oceny ofert.
VI. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus Spółka z o.o. (www.platformazakupowa.pl) w terminie 5 dni od wystawienia.
VII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
XIII. Oferta powinna zawierać:
1. wypełniony za pośrednictwem platformy Open Nexus Spółka z o.o. formularz cenowy;
2. zaświadczenie o ukończonym kursie brakarskim;
3. oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia tj. - wykaz usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane (załącznik nr 2);
4. kopie dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie OC;
5. wypełniony i podpisany SCAN oświadczenia wykonawcy o niepodleganiu wyłączeniu - załącznik nr 3.
Uwaga: Oferty niekompletne nie będą brane pod uwagę podczas oceny ofert.
IX. Odrzucenie oferty:
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców,
w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 7
ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497 ze zm.).
2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 1, Wykonawca do
oferty załącza skan podpisanego przez siebie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu
sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
3. W celu ustalenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 1, Zamawiający
najpierw bada tę ofertę Wykonawcy, która została oceniona jako najkorzystniejsza.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie złożył wraz z
tą ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w formie wskazanej w pkt 2, Zamawiający
wezwie go za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail lub platformy zakupowej do
uzupełnienia braku w terminie 3 dni. Po bezskutecznym upływie ww. terminu Zamawiający
odrzuca ofertę Wykonawcy
X. Pozostałe informacje:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) zmiany lub odwołania niniejszego ogłoszenia;
b) zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego;
c) unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także pozostawienia postępowania bez wyboru oferty;
2. Oferty niekompletne nie będą brane pod uwagę podczas oceny ofert.
XI. Badanie ofert:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3) Oferta zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
- Dostawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.
- Oferent nie załączy wypełnionego (skan) oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wyłączeniu – załącznik nr 2 i nie zastosuje się do wezwania o którym mowa w punkcie X podpunkt 4.
XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
XIII. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Dostawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
XIV. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą platformy Open Nexus proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta – tel. 61 6791900.
XV. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych Wykonawców – osób fizycznych:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy że:
Administrator danych
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest Wójt Gminy Pruszcz Gdański, którego dane kontaktowe są następujące:
− adres korespondencyjny: ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo
− nr telefonu: 58 692 94 00
− adres e-mail: sekretariat@pruszczgdanski.pl
Inspektor danych osobowych
We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, ma Pani/Pan prawo kontaktować się z naszym Inspektorem ochrony danych na adres mailowy: iod@pruszczgdanski.pl
Cel przetwarzania
Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja umowy lub podjęcie działań przed zawarciem umowy.
Podstawa przetwarzania danych
Pani/Pana dane osobowe przetwarzamy na podstawie zawartej umowy oraz przepisów prawa. Podanie danych jest obowiązkowe w zakresie przepisów prawa oraz umowne w pozostałym zakresie. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie odmowa podpisania umowy.
Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat, liczone od stycznia roku następnego po rozwiązaniu lub wygaśnięciu umowy, chyba że przepisy przewidują dłuższy okres przechowywania dla tych danych.
Odbiorcy danych:
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych są podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa (np. ZUS, Urzędy Skarbowe). Są nimi również podmioty, które świadczą nam usługi (np. banki).
Prawa osób:
Ma Pani/Pan prawo do: ochrony swoich danych osobowych, dostępu do nich, uzyskania ich kopii, sprostowania, prawo do ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl).
XVI. Wykonawcy podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497 ze zm.), którzy w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 zł, nakładanej w drodze decyzji przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?