Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-02-2024 11:33:00 |
Składania : | 09-02-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 09-02-2024 12:05:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 024 235 02 06
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Opis przedmiotu szacowania wartości zamówienia:
Przedmiot
szacowania wartości zamówienia obejmuje świadczenie usług pralniczych dla Zakładu
Karnego w Płocku z siedzibą przy ulicy Sienkiewicza 22 i jego Oddziału
Zewnętrznego w Płońsku z siedzibą przy ulicy Warszawskiej 49, w ilości łącznej
asortymentu 30.000 kg. Usługa prania obejmuje odbiór: brudnej pościeli
(prześcieradło, poszewka na poduszkę), bielizny (piżamy), ubrania więziennego
(bluza, spodnie, koszula, kurtka), ręczników frotte, ścierek, kocy, ubrania
roboczego (bluza, spodnie, koszula, kurtka, fartuchy), ubrania kucharzy,
poduszek, pościeli, następnie upranie w/w asortymentu, czyszczenie chemiczne
asortymentu nienadającego się do prania wodnego, dezynfekcję (środkami nie
posiadającymi chloru oraz wszelkiego rodzaju fosforanów) oraz suszenie,
prasowanie lub maglowanie, naprawy krawieckie i dowóz w/w asortymentu
transportem
Przekazana ilość poduszek do prania i dezynfekcji nie
powinna przekroczyć 5% ilości całego zamówienia.
1) Odbiór i dostawa sortów po wykonaniu
usługi następować będzie jeden raz w tygodniu – dzień do ustalenia, w obecności
upoważnionych przedstawicieli stron, za pokwitowaniem, na obowiązującym
dowodzie odbioru. W przypadku zaistnienia konieczności świadczenia w/w usługi w
inne dni szczegółowy jej zakres będzie uzgadniany z 2 dniowym wyprzedzeniem
(dotyczy świąt przypadających w dniach odbioru prania).
2) Asortyment będzie dostarczany i
odbierany przez Wykonawcę własnym transportem, przystosowanym do przewozu w/w
asortymentu, spakowanego w worki foliowe lub inne opakowania zbiorcze
zapewniające odpowiedni stan higieniczny wypranego asortymentu przez Wykonawcę
(zachowany tak zwany reżim sanitarny).
3) Odbiór z Zakładu Karnego w Płocku i
jego Oddziału Zewnętrznego (później zwrot do tych jednostek) odbywa się poprzez
przekazanie Wykonawcy ilości poszczególnego asortymentu, natomiast zwrot
wypranego suchego asortymentu powinien być zważony i zliczony.
4) Zamawiający wymaga dysponowania pralnią
spełniającą wymogi Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27.04.2000r. (Dz.
U. 2000 nr 40 poz. 469z późn. zm.) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w
pralniach. W pralni powinny być wdrożone i zachowane bariery higieniczne.
5) Środki piorące, dezynfekujące, płuczące
stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać Atest PZH, certyfikat CE i nie mogą
zawierać związków chlorowych.
6) Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane
Wykonawcy nie musi obejmować usługi prania wszystkich asortymentów, a jedynie
tych, na które w danej chwili istnieje zapotrzebowanie u Zamawiającego.
7) Każdorazowy wjazd Wykonawcy na teren
Zamawiającego będzie poprzedzony odprawą na bramie głównej tutejszej jednostki.
Przedstawiciele Wykonawcy przedmiotu zamówienia, celem realizacji zlecenia,
mają prawo wstępu na teren nieruchomości zamawiającego (także wjazdu samochodem
dostawczym), po uprzednim okazaniu dokumentu tożsamości, jak też po
bezwzględnym zdeponowaniu na bramie posiadanych przy sobie przedmiotów
niebezpiecznych oraz niedozwolonych (tj. np. telefon komórkowy, alkohol, broń
itp.).
8) Środki transportu brudnej i czystej
bielizny winny być oddzielne lub posiadać szczelną i podzieloną komorę
załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek
kontaktu z bielizną brudną.
9) Środki transportu przeznaczone do
realizacji muszą być dostosowane do przewozu bielizny.
10) Każdorazowo podczas wydawania i
przyjmowania asortymentu prania w obecności przedstawicieli obu stron będzie
spisywany protokół na dokumencie zbiorczym wykazującym asortymentowe ilości
oddanej bielizny, określające jej wagę ogólną i ilość sztuk poszczególnych
asortymentów oraz uwagi dotyczące stanu bielizny i jej ewentualnych braków.
11) Bielizna czysta i odzież ochronna
przywożona z pralni musi być poskładana i zapakowana asortymentowo w folie
jednorazowego użytku.
12) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za
uszkodzenia w/w asortymentu powstałe podczas prania. Uszkodzony asortyment w
wyniku wadliwie wykonanej usługi prania zostanie naprawiony lub wymieniony na
koszt Wykonawcy. Wymaganie to nie dotyczy już uszkodzonej bielizny lub odzieży
przekazanej Wykonawcy do prania.
13) Bielizna nie nadająca się do dalszego
użytkowania winna być zapakowana w oddzielnym worku z opisem „kasacja”.
14) W okresie obostrzeń epidemiologicznych
pracownik Wykonawcy powinien zastosować się do zasad sanitarno –
epidemiologicznych panujących na terenie jednostki.
15) Wykonawca odpowiada za asortyment Zamawiającego od momentu odebrania go z
magazynu bielizny brudnej, do czasu przekazania czystego asortymentu do
magazynu czystej bielizny Zamawiającego.
16) Wykonawca ponosić będzie
odpowiedzialność prawną i materialną za wykonywane usługi pralnicze w zakresie
jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli (Stacja
Sanitarno – Epidemiologiczna, PIP,BHP).
17) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić wykonywanie usługi w innym obiekcie na
własny koszt w przypadku awarii w podstawowym miejscu wykonywania usługi.
18) Zamawiającemu przysługuje prawo do
reklamacji w przypadku nieprawidłowego wykonania usługi (nieodpłatnie –
zgłoszenie reklamacji do 24 godzin licząc od czasu dostawy asortymentu) .
Powtórne pranie reklamacyjne Wykonawca zrealizuje maksymalnie w okresie dwóch dni
roboczych.
19) Przed zawarciem umowy Zamawiający ma prawo weryfikacji informacji podanych
w ofercie poprzez wizytę w pralni Wykonawcy.
Podane ilości są szacunkowe
Umowa
będzie zawarta na okres 24 miesięcy z możliwością jej przedłużenia o 12
miesięcy na podstawie zawartego aneksu. Przewidywany termin rozpoczęcia obowiązywania
umowy od 01.03.2024r.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty