informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
Informacja o RODO
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana
danych osobowych jest PUK Sp. z o.o., 39-100 Ropczyce, ul. Przemysłowa
12; kontakt: info@pukropczyce.eu,;
2) dane osobowe przetwarzane będą
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego na: „Dostawa artykułów biurowych w 2024r.”
3) odbiorcami ww. danych osobowych
będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
na podstawie przepisów o dostępie do informacji publicznej,
4) ww. dane osobowe będą
przechowywane przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
5) obowiązek podania przez
Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
6) w odniesieniu do danych
osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do
art. 22 RODO,
7) osoba fizyczna, której dane
osobowe dotyczą posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo
dostępu do ww. danych osobowych. W przypadku korzystania przez osobę, której
dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia o którym mowa w
art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiający może żądać od osoby, występującej z żądaniem
wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty
zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo
do sprostowania ww. danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub
uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w
zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu
postępowania oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo
żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakończenia postępowania. W przypadku, gdy wniesienie
żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje
ograniczenie przetwarzania danych zawartych w protokole postępowania lub
załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia zamawiający
nie udostępnia tych danych, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych
narusza przepisy RODO,
8) osobie fizycznej, której dane
osobowe dotyczą nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit.
b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9) przysługuje Pani/Panu prawo
wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie
Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla
przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa.
Zgodnie
z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(Dz.U. z 2022 r., poz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia
wyklucza się:
1)
wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka o którym
mowa w art. 1 pkt. 3 tejże ustawy,
2)
wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z
dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz
finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r., poz. 593 i 655) jest osoba
wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka o którym mowa w art. 1 pkt. 3
tejże ustawy,
3)
wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt.
37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U.z 2021 r.,
poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę
lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile
został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka o którym mowa w art. 1 pkt. 3
tejże ustawy.
W celu potwierdzenia że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia na
podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(Dz. U. 2022 poz. 835).
W
przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie przesłanek określonych w
niniejszym punkcie zamawiający odrzuci ofertę takiego wykonawcy.
Zamawiający wymaga:
1. Warunki płatności: 14 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu.
2. Termin realizacji umowy: do 7 dni od dnia podpisania umowy
3. Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty dostawy, po stronie wykonawcy.
4. Wykonawca musi być czynnym płatnikiem podatku od towarów i usług VAT.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 17 22 18 296
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
NAZWA
ROZSZERZENIE
ROZMIAR (kB)
DATA PUBLIKACJI
ŹRÓDŁO
POBIERZ
Projekt Umowy - Artykuły biurowe 2024r..pdf
pdf
1959.32
2024-02-07 12:44:00
Postępowanie
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - Dostawa artykułów biurowych w 2024r..pdf
pdf
406.9
2024-02-19 11:31:39
Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert - Dostawa artykułów biurowych w 2024r..pdf
pdf
368.59
2024-02-16 13:58:45
Publiczna wiadomość
Komunikaty
2024-02-19 11:31
Justyna Andreasik
Dzień
dobry,
W
załączeniu
przesyłamy
informację
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty.
Z
poważaniem
Justyna
Andreasik
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuje” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszym partnerem Google, który może przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego nieposiadającego odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, w tym w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z powyższym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA mogą uzyskać dostęp do tych danych. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej
Polityce prywatności.
Komunikaty