-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 887260
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Usługa wykonania audytu wysokości rekompensaty za rok 2023 należnej Spółce Eksploatator od Gminy Pruszcz Gdański z tytułu świadczenia czynności zarządzania i eksploatacji sys-temu kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Pruszcz Gdański
Wystawiający
-
UżytkownikBogusława Ziemniewicz
-
Organizacja
-
OddziałReferat Inwestycji i Remontów
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-02-13 08:33:00
-
Składania2024-02-20 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-02-20 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Pruszcz Gdański zaprasza do składania ofert cenowych na wykonanie audytu wysokości rekompensaty za rok 2023 należnej Spółce Eksploatator od Gminy Pruszcz Gdański z tytułu świadczenia czynności zarządzania i eksploatacji systemu kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Pruszcz Gdański
I. Zamawiający:
Gmina Pruszcz Gdański
ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie audytu wysokości rekompensaty za rok 2023 należnej Spółce Eksploatator od Gminy Pruszcz Gdański z tytułu świadczenia zadań z zakresu usług publicznych. Audyt należy przeprowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego i międzynarodowego (Unii Europejskiej).
Wynikiem audytu powinno być kwotowe rozliczenie rekompensaty wraz z informacją czy Wykonawcy nie została udzielona nadmierna pomoc publiczna. Porównanie poniesionych przez Eksploatator Sp. z o.o. w 2012 r. kosztów do kosztów typowego, dobrze zarządzanego przedsiębiorstwa dysponującego odpowiednimi środkami. Przedstawienie sposobu wyliczenia rekompensaty oraz określenie wysokości rekompensaty w sposób wykluczający występowanie niedozwolonej pomocy publicznej, w tym ustalenie maksymalnego dopuszczalnego poziomu zysku wraz z określeniem czy wypłacony zysk nie jest nadmierny. Określenie kwoty nadwyżki/niedoboru w stosunku do wypłaconej Spółce kwoty rekompensaty.
Ustalenie w przychodach i kosztach z całokształtu działalności:
- przychodów (w tym rekompensaty) i kosztów związanych z prowadzeniem działalności zleconej ;
- przychodów i kosztów usług nie związanych ze świadczeniem zadań z zakresu użyteczności publicznej.
Dodatkowo należy przeprowadzić kontrolę czy prowadzona przez spółkę rachunkowość dla usług objętych umową i dla innej działalności prowadzonej przez Spółkę w celu zapewnienia, iż:
- możliwe jest ustalenie przychodów i kosztów świadczenia usług będących przedmiotem umowy wykonawczej,
- rozliczenia kosztów są udokumentowane, uzasadnione i rzeczywiście poniesione w związku z realizacją umowy wykonawczej,
- środki publiczne nie zostały przeznaczone na inną działalność.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z Zamawiającym umowę na warunkach określonych w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
III. Termin realizacji zamówienia: 30.09.2024r
IV. Kryteria wyboru oferty:
Przy ocenie oferty będą brane pod uwagę następujące kryteria:
Cena – 100%.
V. Sposób przygotowania oferty:
1. Ofertę cenową należy złożyć na platformie zakupowej pod adresem www.platformazakupowa.pl
2. Do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę wartości brutto całego przedmiotu zamówienia.
VI. Badanie ofert:
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835).
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w ust. 1, wykonawca do oferty załącza skan podpisanego przez siebie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
3. W celu ustalenia braku podstaw wykluczenia, o których mowa w ust. 1, Zamawiający najpierw bada tę ofertę Wykonawcy, która została oceniona jako najkorzystniejsza.
4. Jeżeli
wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie złożył
wraz z tą ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w formie wskazanej w
pkt 2, Zamawiający wezwie go za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail lub
platformy zakupowej do uzupełnienia braku w terminie
3 dni. Po bezskutecznym upływie ww. terminu Zamawiający odrzuca ofertę
wykonawcy.
5. W toku
badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści
złożonych ofert.
6. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
7. Oferta zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
- Wykonawca wezwany przez Zamawiającego
nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających
wyjaśnień.
Pouczenie:
Wykonawcy
podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 r. poz. 835), którzy
w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego
podlegają karze pieniężnej
w wysokości do 20 000 000 zł, nakładanej w drodze decyzji przez Prezesa Urzędu
Zamówień Publicznych.
VII. Miejsce i termin złożenia oferty:
1. Ofertę cenową należy złożyć na platformie zakupowej pod adresem www.platformazakupowa.pl
2. Termin składania ofert - 20.02.2024r r. do godz. 10:00
VIII. Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do
podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą,
którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena
podana przez Wykonawcę
przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej
oferty Zamawiający zawiadomi elektronicznie wszystkich
Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie w celu zawarcia umowy w formie pisemnej, którą Zamawiający zastrzega pod rygorem nieważności.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia do upływu terminu składania ofert, bez podania przyczyny.
Zamawiający informuje, iż stosownie do treści przepisu art. 70 3 § 1 Kodeksu cywilnego przysługuje mu prawo do zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek ze złożonych ofert.
Do prowadzonego postępowania nie
przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone
w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2022 r. poz. 1710).
IX. Osoba uprawniona do kontaktów:
Bogusława Ziemniewicz tel. 58 692 94 81
e-mail: bziemniewicz@pruszczgdanski.pl
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-02-27
11:33:31
|
Bogusława Ziemniewicz |
Dzień
dobry,
W załączeniu protokół wyboru oferty. Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?