Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: G.6845.15.2024.O.GK Wykonanie okresowych przeglądów technicznych budynków oraz sprawdzeniu stanu technicznej sprawności przewodów kominowych – wentylacyjnych w 3 budynkach handlowo-usługowych położonych w Krośnie przy ul. Bieszczadzkiej 2A,2B,2D.

Joanna Dubiel
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Geodezji Kartografii i Godpodarki Nieruchomościami
Termin:
Zamieszczenia : 19-02-2024 14:10:00
Składania : 01-03-2024 10:00:00
Otwarcia : 01-03-2024 10:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

G.6845.15.2024.O.GK                                                                                                                          Krosno, 2024-02-19

 

Ogłoszenie

Dotyczące zamówienia o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych

 

GMINA MIASTO KROSNO

38-400 Krosno, ul. Lwowska 28A

NIP 6840013798; REGON 000526989 , tel. 13 47 43 117, fax. 13 47 43 561

ogłasza

że zamierza udzielić zamówienia na

 

Wykonanie okresowych przeglądów technicznych budynków oraz sprawdzeniu stanu technicznej sprawności przewodów kominowych – wentylacyjnych w 3 budynkach handlowo-usługowych położonych w Krośnie przy ul. Bieszczadzkiej 2A,2B,2D.

 

Opis przedmiotu zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

KOD: 71630000-3 Usługi kontroli i nadzoru technicznego.

 

1.       Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na

a) Wykonaniu rocznej - okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznej sprawności przewodów kominowych – wentylacyjnych w budynkach przy ul. Bieszczadzkiej 2A,2B,2D .

b) Wykonaniu okresowych kontroli elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania budynków przy ul. Bieszczadzkiej 2A,2B,2D.

Usługa  zostanie wykonana dla:

·            budynku przy ul. Bieszczadzkiej 2A o numerze ewidencyjnym 3906 posadowiony na działce nr 3088/4 o pow. 0,0124 ha, łączna powierzchnia użytkowa  budynku 77,12 m2.

L.p.

Pawilon

Powierzchnia użytkowa

1.

Bieszczadzka 2A/1

14,52 m2

2.

Bieszczadzka 2A/2

14,97 m2

3.

Bieszczadzka 2A/3

19,45 m2

4.

Bieszczadzka 2A/4

13,51 m2

5.

Bieszczadzka 2A/5

14,67 m2

 

·          budynku przy ul. Bieszczadzkiej 2B o numerze ewidencyjnym  3905 posadowiony na działce nr 3201 o pow. 0,0148 ha,  łączna powierzchnia użytkowa  budynku 92,48 m2.

L.p.

Pawilon

Powierzchnia użytkowa

1.

Bieszczadzka 2B/1

22,25 m2

2.

Bieszczadzka 2B/2

16,96 m2

3.

Bieszczadzka 2B/3

27,69 m2

4.

Bieszczadzka 2B/4

25,58 m2

 

·         budynku przy ul. Bieszczadzkiej 2D o numerze ewidencyjnym 3903 posadowiony na działce nr 3199 o pow. 0,0081 ha,  łączna powierzchnia użytkowa  budynku 51,27 m2.

L.p.

Pawilon

Powierzchnia użytkowa

1.

Bieszczadzka 2D/1

25,31 m2

2.

Bieszczadzka 2D/2

25,96 m2

 

2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2024r. (jest to ostateczny termin dostarczenia dokumentacji z wykonanych z przeglądów oraz wystawienia faktury za wykonaną usługę).

3. Warunki płatności: przelew bankowy w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury VAT lub rachunku
(w przypadku podmiotów nie będących płatnikiem podatku VAT), po uprzednim dostarczeniu protokołów
z przeprowadzonych kontroli wraz z dokumentami potwierdzającymi aktualne uprawnienia wykonawcy
i podwykonawców.

4. Inne istotne warunki zamówienia:

a)      w celu dokonania oględzin budynków mających na celu zapoznanie z zakresem prac niezbędnych do realizacji zamówienia, należy kontaktować się z osobami dysponującymi kluczami do wszystkich pomieszczeń.

b) w ofercie należy podać łączną cenę za wykonanie każdego rodzaju przeglądu, które są wymienione
w pkt 1 lit. od a) do b).

c) do oferty należy dołączyć podpisane przez osobę upoważnioną oświadczenie potwierdzające, że wykonawca zleci przeprowadzenie poszczególnych przeglądów podmiotom posiadającym aktualne i odpowiednie do tego uprawnienia zawodowe (druk oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia).

d) wykonawca zobowiązany zostanie umową do dostarczenia protokołów z przeprowadzonych kontroli wraz
z dokumentami potwierdzającymi odpowiednie do tego aktualne uprawnienia wykonawcy i podwykonawców.

5. Sposób przygotowania oferty:

a) ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku „OFERTA” (załącznik  nr 2).

b) ofertę (załącznik  nr 2) wraz z oświadczeniem (załączniki nr 1) należy sporządzić w formie elektronicznej opatrzona podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzona podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

c) ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/krosno .

6. Termin składania ofert upływa dnia  1 marca 2024r. o godz. 10.00. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Lwowskiej 28A,pok. Nr 117 w dniu 1 marca 2024r. godz. 10.15.

 

7. Wadium – wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.

 

8. Kryterium oceny ofert: cena – 100%.

 

9. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Joanna Dubiel – Podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Krosna ul. Lwowska 28A, w godz. pon. od 7.30 do 16.30, wt-cz. od 7.30 do 15.30, pt 7.30 do 14.30, (tel. (13) 47 43 117, e-mail dubiel.joanna@um.krosno.pl

 

10. Uwagi

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn  na każdym jego etapie.

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.

3. Zamawiający zastrzega, ze postępowanie może zakończyć się brakiem oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

4. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie – dotyczące w szczególności:
a) przypadkowego przeoczenia lub oczywistego błędu pisarskiego, który dotyczy mylnego użycia wyrazu, jego pisowni albo opuszczenia jakiegoś wyrazu lub jego części – poprzez uzupełnienie bądź poprawienie pisarskiego błędu,
b) pomyłek w jednostkach miar – poprzez zmianę błędnie podanej jednostki i jej ilości na wymaganą,
2) oczywiste omyłki rachunkowe.

 


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 13 47 43 117.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
klauzula informacyjna.pdf pdf 1029.26 2024-02-19 14:10:00 Postępowanie
zał nr 1.docx docx 13.14 2024-02-19 14:10:00 Postępowanie
zał. nr. 2 Oferta(2).doc doc 28.5 2024-02-19 14:10:00 Postępowanie
Ogłoszenie.pdf pdf 133.68 2024-02-19 14:10:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #890213-1.pdf pdf 54.49 2024-03-01 13:05:05 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-01 13:05 Joanna Dubiel Informacja o otwarciu ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 1. - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2954 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin wykonania usługi do dnia 30.04.2024r. "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 448