Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IMS.7011.2.2024.WS Modernizacja infrastruktury oświetlenia na terenie gminy Bełżyce - opracowanie dokumentacji technicznej

Wojciech Sarna
Gmina Bełżyce
Termin:
Zamieszczenia : 20-02-2024 15:36:00
Składania : 29-02-2024 15:00:00
Otwarcia : 29-02-2024 15:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Bełżyce, 20 lutego 2024 r.


IMS.7011.2.1.2024.WS


Szanowni Państwo,


Gmina Bełżyce (nasza geolokalizacja) zaprasza do składania ofert w trybie zapytania ofertowego dla zadania pod nazwą: Modernizacja infrastruktury oświetlenia na terenie gminy Bełżyce w ramach programu inwestycji strategicznych „Rozświetlamy Polskę” - opracowanie dokumentacji technicznej poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Niniejsze postępowanie jest zwolnione ze stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.


Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania w każdym czasie i bez podania przyczyny zmian lub unieważnienia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.

Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający prze­dłuży termin ich składania.

Tym samym Wykonawca zrzeka się wszelkich roszczeń. Do przedmiotowego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Pzp. Termin ważności oferty: 30 dni od daty otwarcia. Termin płatności: 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.


Klauzula RODO


W sprawach merytorycznych proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

Urząd Miejski w Bełżycach

osoby do kontaktu: Szymon Topyło, Wojciech Sarna

nr telefonu:

81 516 27 38

W sprawach związanych z obsługą platformy:

Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  1. tel. 22 101 02 02

  2. e-mail: cwk@platformazakupowa.pl



Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


ZAPYTANIE OFERTOWE:


Zapytanie ofertowe dotyczy opracowania inwentaryzacji oświetlenia drogowego (audytu) i dokumentacji technicznej, dla inwestycji realizowanej, w ramach programu inwestycji strategicznych „Rozświetlamy Polskę” pod nazwą: „Modernizacja infrastruktury oświetlenia na terenie gminy Bełżyce”. Przedmiotem zadania jest sporządzenie dokumentacji technicznej, w oparciu o którą zamawiający zleci wymianę części opraw oświetlenia drogowego. Na terenie gminy Bełżyce znajduje się około 1875 szt. lamp oświetleniowych, których właścicielem są: Zarząd Dróg Wojewódzkich (około 250 szt.) lokalny OSD PGE Dystrybucja S.A. (około 1325 szt.) oraz Gmina Bełżyce (około 300 szt.). Około 90% tych opraw to przestarzałe lampy wysokoprężne. W ramach zadania przewiduje się wymianę 600 szt. należących do Gminy Bełżyce i PGE Dystrybucja istniejących wyeksploatowanych i nieefektywnych opraw sodowych, na nowoczesne oprawy ze źródłami światła typu LED. Zadanie inwestycyjne nakierowane jest na poprawę efektywności energetycznej wobec tego przewiduje się uzyskana redukcji mocy zainstalowanych opraw oświetleniowych na poziomie co najmniej 50%. Nowe oprawy mają gwarantować możliwość współpracy z systemem zdalnego sterowania i posiadać certyfikaty: ENEC, ENEC+ oraz ZD4i, a ich dostawca będzie musiał udzielić na nie minimum 60 miesięcznej gwarancji.

Audyt w formie inwentaryzacji należy opracować w uzgodnieniu z Zamawiającym po dokonaniu objazdu w terenie, wraz z przeprowadzeniem niezbędnych pomiarów na poszczególnych punktach poboru energii elektrycznej, których jest około 112. Zestawienie oświetlenia drogowego należy ująć w formie tabelarycznej z wyszczególnieniem następujących danych: nazwa i numer PPE (stacja trafo), właściciel, numer licznika, moc umowna, ilość lamp zainstalowanych do poszczególnego punktu wraz z podaniem typu i mocy oprawy. Dodatkowo należy opracować mapę w wersji elektronicznej lub papierowej na której znajdować się będą schematy z lokalizacją PPE, stacji sterujących, umiejscowienie słupów oświetleniowych wraz z oprawami oraz przebieg linii oświetlenia. W audycie należy uwzględnić analizę zużycia energii elektrycznej na poszczególnych punktach poboru, na podstawie pomiarów oraz faktur za zużycie energii. Jako, że do wymiany przewiduje się tylko część oświetlenia drogowego, audyt i inwentaryzacja posłuży do wytypowania linii oświetlenia, które zostaną poddane modernizacji. Na dokumentację techniczną składać się będzie także specyfikacja techniczna w formie opisu przedmiotu zamówienia gdzie określone zostaną parametry opraw typu LED zgodnie z zasadami projektu rozświetlamy Polskę. Należy także w dokumentacji zaproponować rozwiązania dotyczące zastosowania zdalnego systemu sterującego oświetleniem dla odcinków przewidzianych do modernizacji. Wykonawca zobowiąże się także do opracowania lub współpracy z Zamawiającym przy opracowaniu porozumień pomiędzy Gminą Bełżyce, a z lokalnym OSD PGE Dystrybucja S.A. na wymianę opraw z sodowych na typu LED, które stanowią majątek lokalnego OSD. Zlecenie obejmuje również opracowanie kosztorysów uwzględniających koszty dostawy nowych opraw, ich wymiany, montażu, oraz utylizacji starych opraw. Opracowanie dodatkowego kosztorysu dotyczącego kosztów ewentualnej instalacji systemu sterowania oświetleniem. W ramach zadania Wykonawca udzieli gwarancji na opracowaną dokumentację techniczną, zobowiązuje się także do przekazania praw autorskich na Zamawiającego, pełnienia nadzoru autorskiego, odpowiedzi na ewentualne pytania oferentów przy postępowaniu przetargowym pro-cedowanym na podstawie powyższej dokumentacji, a ponadto do aktualizacji inwentaryzacji po wykonaniu prac modernizacyjnych oświetlenia ulicznego, uwzględniającej wymianę opraw sodowych na oprawy tupu LED.

Zamawiający udostępni posiadaną dokumentację dotyczącą oświetlenia drogowego na terenie gminy Bełżyce, która może zostać wykorzystana przez Wykonawcę przy realizacji przedmiotu umowy.



Zakres prac przy tworzeniu dokumentacji technicznej obejmuje:

1) opracowanie inwentaryzacji/audytu oświetlenia drogowego na terenie gminy Bełżyce uwzględniającej wszystkie punkty poboru energii elektrycznej (około 112 PPE – około 1875 szt. opraw),

2) sporządzenia specyfikacji technicznej, dla wymiany 600 szt. opraw sodowych na oprawy typu LED wraz z możliwością montażu i eksploatacji systemu sterowania. Specyfikacja techniczna będzie stanowić opis przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 99-103 ustawy Pzp - Zamawiający wymaga opisania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wynikającymi z niniejszych regulacji,

3) opracowanie szczegółowego zestawienia materiałów opisanych za pomocą parametrów (bez użycia nazw własnych wskazujących na producenta), umożliwiającego dokonanie ich zakupu w przypadku realizacji inwestycji, zgodnie z zasadami projektu „Rozświetlamy Polskę”.

4) opracowanie porozumień lub współpraca z Zamawiającym przy ich opracowaniu, pomiędzy Gminą Bełżyce, a z lokalnym OSD PGE Dystrybucja S.A. na wymianę opraw z sodowych na typu LED, które stanowią majątek lokalnego OSD,

5) oszacowanie kosztów inwestycji w formie kosztorysów inwestorskich, odrębnie dla wymiany opraw oraz dla montażu systemu sterującego oświetleniem,

6) pełnienie nadzoru autorskiego.



Treść opracowań zawartych w dokumentacji dotycząca opisu parametrów poszczególnych materiałów, urządzeń i systemów technologicznych, musi być zgodna z Regulaminem Dziewiątej Edycji Naboru Wniosków o dofinansowanie „Rozświetlamy Polskę” i nie będzie sugerować lub wskazywać konkretnego producenta, produktu czy też rozwiązań technicznych lub technologicznych dostępnych wyłącznie dla konkretnego producenta ponadto sam opis nie będzie wskazywał pośrednio (poprzez opis techniczny) nazw własnych producenta czy produktu. Aby spełnić kryteria równoważności, w dokumentacji projektowej zobowiązuje się opisać w formie tabelarycznej parametry opisujące dany produkt lub rozwiązanie techniczne od wartości minimalnych do maksymalnych, tak aby dane rozwiązanie nie sugerowało rozwiązania tożsamego lecz wskazywało na rozwiązanie równoważne. Dokumentacja powinna zostać sporządzona i sprawdzona przez osoby o odpowiedniej wiedzy i posiadające odpowiednie uprawnienia z branży elektrycznej.


Osoby do kontaktu ze strony Zamawiającego Szymon Topyło, Wojciech Sarna

nr tel 81 516 27 38.


Termin realizacji zamówienia 3 miesiące od dnia podpisania umowy.



Oświadczenie Wykonawcy,

Przystępując do przedmiotowego zapytania ofertowego jednocześnie oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z niniejszego postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Do umowy Zamawiający wymaga załącznika nr 1 – tj. oświadczenia własnego Wykonawcy w tym zakresie.

W przypadku, gdy Wykonawca zostanie wpisany na listy sankcyjne, Zamawiający zastrzega odstąpienie od umowy z tego tytułu.




Załączniki:

  • projekt umowy

  • oświadczenie Wykonawcy


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
oświadczenie wykonawcy.pdf pdf 25.92 2024-02-20 15:36:00 Postępowanie
Projekt Umowy.pdf pdf 136.53 2024-02-20 15:36:00 Postępowanie

Komunikaty

2024-03-01 09:34 Wojciech Sarna Bełżyce, dnia 1 marca 2024 r.
IMS.7011.2.2.2024.WS

Informacja o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zamieszczona na platformie zakupowej dotyczącego postępowania pod nazwą:
Modernizacja infrastruktury oświetlenia na terenie gminy Bełżyce w ramach programu inwestycji strategicznych „Rozświetlamy Polskę” - opracowanie dokumentacji technicznej
W wyniku przeprowadzonego postępowania jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy:
Oferta nr 3 - JASNY PL Sp. z o.o., 41-250 Czeladź, Dehnelów 40, NIP 6252453112
Uzasadnienie wyboru:
Oferta spełnia wymogi Zamawiającego oraz w świetle kryterium określonego w zapytaniu ofertowym posiada najniższą cenę brutto.
Wybranego Wykonawcę prosi się o skontaktowanie z Panem Wojciechem Sarną – inspektorem UM w Bełżycach pod nr tel. 81-516-27-38 lub e-mail: w.sarna@belzyce.pl, celem zawarcia umowy.
Zestawienie zaproponowanych kosztów przedstawionej oferty:
Lp.
Nazwa (firma) Wykonawcy i adres siedziby Wykonawcy
Cena brutto (zł)
100%
1.
PRO-SM Sp. z o.o.
35-505 Rzeszów, Solińska 1/20
NIP 8133897944
109 755.36 zł
2.
IRENA TRACZ BIURO USŁUGOWO-PROJEKTOWE EKWADRAT, UL. BIELSKIEGO 7/1, 20-153 LUBLIN
20-153 LUBLIN, BIELSKIEGO 7/1
NIP 7122822155
98 154.00 zł

3.
JASNY PL Sp. z o.o.
41-250 Czeladź, Dehnelów 40
NIP 6252453112
34 809.00 zł
4.
MJ Energy Bogusław i Jakub Sucheccy Sp. J.
05-400 Otwock, ul. Świderska
NIP 5322083738
43 701.90 zł
5.
P.P.H.U Anmax Marek Młodnicki
21-030 Uniszowice, 97A
NIP 7171290505
54 120.00 zł
6.
Mac-Mar Energetyka Andrzej Cichorz
21-050 Piaski, świdnicki, Lubelskie, ul. Gardzienicka 37
NIP 7122863378
86 100.00 zł
7.
ProElectro Dawid Kucharczyk
26-903 Brzóza, ul. Przecinka 21
NIP 8121920229
109 224.00 zł
2024-02-27 09:35 Wojciech Sarna Szanowni Państwo,
Zwracam się z prośbą o udzielenie odpowiedzi na pytania:
Dlaczego Zamawiający wymaga uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń, w zleceniu w którym nie jest to wymagane. W programie Polski Ład projekty budowlane nie mogą być realizowane i w związku z tym takie uprawnienia nie są potrzebne.
Zamawiający nie wymaga platformy informatycznej, z drugiej strony oczekuje, by dane widniały na mapie z lokalizacjami GPS. Te zapisy wzajemnie się wykluczają. Czy jednak Zamawiający wymaga elektronicznej mapy, która będzie przechowywała dane?

Dzień dobry
Zamawiający w podanej odpowiedzi posłużył się określeniem np. uprawnienia budowane do projektowania bez ograniczeń, które pozwolą mu należycie wykonać zlecenie. Oznacza to, że zadanie może być realizowane przez projektanta, który posiada uprawnienia budowlane elektryczne bez ograniczeń (osoby z takimi uprawnieniami - również mogą podjąć się takiego opracowania). Jeżeli przepisy przepisy prawa nie nadkładają obowiązku posiadania uprawnień budowlanych bez ograniczeń przy wykonywania zadania, nie ma przeszkód by dokumentacja techniczna została opracowana przez projektanta branżowego, który posiada uprawnienia budowlane z ograniczeniami, lub osobę, która posiada wiedzę i doświadczenie oraz specjalizuje się w opracowaniu tego typu dokumentacji w pełnym wymaganym zakresie.

Zamawiający nie wymaga specjalnej platformy, dedykowanej zarządzaniu oświetleniem. Nie wchodzi to w zakres zadania. Zamawiającemu zależy na opracowaniu aktualnej mapy z inwentaryzacją oświetlenia na terenie Gminy Bełżyce, dostarczonej w wersji elektronicznej lub papierowej na której będą oznaczone punkty oświetlenia drogowego. Forma w jakiej Oferent zaproponuje powyższe rozwiązanie nie jest z góry narzucona i ograniczona tylko do specjalistycznego systemu, który jest cenotwórczy, być może dodatkowo płatny. Jeżeli Oferent zdecyduje się na zaproponowanie specjalistycznej platformy, lub interaktywnej mapy w wersji elektronicznej winien nanieść umiejscowienie szaf oświetleniowych na mapie, może też podać lokalizację GPS poszczególnych urządzeń.

z poważaniem
Wojciech Sarna
2024-02-26 09:22 Wojciech Sarna Odpowiedź na pytania do postępowania:

Szanowni Państwo,
W imieniu firmy .................. zwracam się z prośbą o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania:
1. Czy Zamawiający wymaga dostarczenia weryfikatora – obiektywnego i sparametryzowanego sposobu elektronicznej weryfikacji ofert wykonawców pod kątem spełnienia norm oświetleniowych i efektywności energetycznej niezależnie od przygotowanej dokumentacji technicznej do przetargu - OPZ, przedmiar robót, BIOZ, przedmiotowe środki dowodowe (w celu zabezpieczenia Zamawiającego przed nieuczciwym wykonaniem zadania).
2. Czy Zamawiający wymaga dostarczenia platformy informatycznej zawierającej dane inwentaryzacyjne i projektowe do zarządzania oświetleniem, która umożliwia: automatyczne przypisywanie opraw do segmentów drogowych, eksport danych do postaci arkusza kalkulacyjnego w celu sporządzania zestawień i raportów, wyznaczenie klas oświetleniowych, eksport map prezentujących lampy, słupy, stacje transformatorowe i szafy oświetleniowe w zadanym rozmiarze i skali do formatu pdf, komunikację z różnymi systemami sterowania?
3. Czy platforma powinna dawać możliwość automatycznej weryfikacji poprawności danych inwentaryzacyjnych w celu sprawdzenia czy dane zostały odpowiednio zebrane?
4. Czy system ma mieć możliwość uruchomienia z poziomu aplikacji mobilnej (w celu zarządzania danymi z terenu)?
5. Czy Zamawiający wymaga, by Oferenci wykazali, że dysponują możliwościami pozwalającymi im wykonać takie zadanie? Np. poprzez przekazanie dowolnej próbki danych, umieszczonej na platformie elektronicznej, która będzie potwierdzała ich gotowość do realizacji projektu zgodnie z zapisami?
6. Czy audyt ma dotyczyć całości zinwentaryzowanego majątku (1875 szt.) a Zamawiający do przetargu sam wybierze zakres czy też wcześniej zostanie określone 600 pkt, których ma dotyczyć opracowanie?
7. Jakie dane szaf oświetleniowych są wymagane przez Zamawiającego i czy ilość PPE pokrywa się z ilością szaf?
8. Kto jest właścicielem szaf sterujących i czy Zamawiający może zapewnić do nich dostęp oraz wsparcie elektryka zajmującego się infrastrukturą?
9. Czy Zamawiający wymaga inwentaryzacji pustych słupów w ciągach oświetleniowych do ewentualnych dowieszeń?
10. Czy Zamawiający wymaga przygotowania dokumentacji technicznej do przetargu? Np. OPZ, PFU, STWIORB, przedmiar robót?
11. Czy w ramach zadania są obszary objęte ochroną konserwatora zabytków i czy wymagane są konsultacje w tym zakresie?
12. Czy Zamawiający dysponuje szczegółową informacją na temat własności poszczególnych punktów oświetleniowych i w jakiej formie może je udostępnić?
13. Jakie dane na temat omawianego majątku i w jakiej formie posiada Zamawiający i może je udostępnić?

IMS.7011.2.2.2024.WS

Dzień dobry
W związku z wiadomością z dnia 22.02.2024 r. uprzejmie informuję:
Ad 1. Zamawiający nie wymaga dostarczenia weryfikatora, po rozstrzygnięciu postępowania i dokonaniu wyboru ofert przed zawarciem umowy Oferent winien przedstawić dokumenty zaświadczające, posiadanie stosownych uprawnień, takich jak np. uprawnienia budowane do projektowania bez ograniczeń, które pozwolą mu należycie wykonać zlecenie.
Ad 2. Zamawiający nie wymaga dostarczenia platformy informatycznej do zarządzania oświetleniem w ramach niniejszego zapytania ofertowego.
Ad 3. Jw.
Ad 4. Jw.
Ad 5. Zamawiający nie wymaga dostarczenia platformy informatycznej do zarządzania oświetleniem w ramach niniejszego zapytania ofertowego, natomiast po rozstrzygnięciu postępowania i dokonaniu wyboru ofert przed zawarciem umowy Oferent winien przedstawić dokumenty zaświadczające, posiadanie stosownych uprawnień, takich jak np. uprawnienia budowane do projektowania bez ograniczeń, które pozwolą mu należycie wykonać zlecenie.
Ad 6. Inwentaryzacja ma dotyczyć całości majątku, natomiast dokumentacja techniczna do przetargu obejmować będzie 600 pkt przeznaczonych do wymiany, które zostaną wskazane przez zamawiającego po opracowaniu inwentaryzacji i konsultacjach z Wykonawcą.
Ad 7. Nazwa szafy lub zasilającej stacji transformatorowej, wartość zabezpieczenia przed licznikowego obwodu oświetleniowego sterowanego daną szafą, informacja o właścicielu danej szafy, informacja o zegarze sterującym oświetleniem (typ, producent), lokalizacja szafy na mapie - lokalizacja GPS. Wykonawca winien zweryfikować na etapie opracowywania inwentaryzacji i pracy w terenie czy ilość szaf pokrywa się z ilością PPE.
Ad 8. Właścicielami szaf sterujących są odpowiednio: Zamawiający, Zarząd Dróg Wojewódzkich oraz PGE Dystrybucja S.A.. Zamawiający zapewni w porozumieniu z ZDW i PGE dostęp do szaf oraz w miarę możliwości wsparcie ze strony elektryków zajmujących się infrastrukturą.
Ad 9. W ramach prac zamawiający nie wymaga inwentaryzacji pustych słupów, natomiast w dokumentacji muszą być zawarte dane dotyczące numeru słupa na którym jest zawieszona oprawa oraz jego lokalizacja w terenie.
Ad 10. Zamawiający wymaga przygotowania dokumentacji technicznej do przetargu, takiej jak OPZ i STWIORB.
Ad 11. Zadanie będzie realizowane na terenie gdzie znajdują się obszary objęte ochroną zabytków. Zlecenie natomiast nie będzie ingerować w żaden sposób w te obszary więc nie są wymagane konsultacje w tym zakresie.
Ad 12. Zamawiający dysponuje informacjami na temat własności poszczególnych punktów, natomiast na etapie inwentaryzacji należy zweryfikować poprawność tych danych.
Ad 13. Zamawiający posiada dane na temat omawianego majątku w postaci tabel i zestawień w postaci dokumentów elektronicznych w formacie Pdf. Zawarte są tam informacje dotyczące liczby PPE, ich numery i nazwy, numery liczników oraz moce umowne przypisane do poszczególnego PPE.

z poważaniem
Wojciech Sarna

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie dokumentacji technicznej Waga 100% cena oferty brutto 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1152