Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP.271.2.15.2024.AG Sprzedaż i dostawa pętli indukcyjnych w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna” dofinansowanego z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach projektu pod nazwą „Dostępny Urząd”.

Alina Głuszek-Obszyńska
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 28-02-2024 10:44:00
Składania : 08-03-2024 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja


Zamawiający – Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze przetargu zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł    

pn. : "Sprzedaż i dostawa pętli indukcyjnych w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna” dofinansowanego z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach projektu pod nazwą „Dostępny Urząd”. "

I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.

Do oferty należy załączyć specyfikacje, karty katalogowe lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego.

II. Termin realizacji zamówienia -  6 tygodni od dnia podpisania umowy

III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 %


IV. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.  

V. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.   

VI. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji złożonych ofert.

VII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.   

VIII. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt IV i V.

IX. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

X. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.   

XI. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.   

XII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.   

XIII. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Alina Głuszek-Obszyńska, tel.: 024 36 71 616, Małgorzata Pawłowska, tel.: 36 71 603 , Anna Gołębiowska, tel.: 36 71 582.



KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;   

  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,   

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Sprzedaż i dostawa pętli indukcyjnych w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna” dofinansowanego z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach projektu pod nazwą „Dostępny Urząd”.  

  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.   

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;   

  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.   

  7. Posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;  

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;   

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

    ______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPZ Pętla indukcyjna stacjonarna.pdf pdf 113.99 2024-02-28 10:44:00 Postępowanie
OPZ Pętla walizkowa.pdf pdf 108.62 2024-02-28 10:44:00 Postępowanie
OPZ Pętle indukcyjne przenośne.pdf pdf 109.6 2024-02-28 10:44:00 Postępowanie
Wzór umowy.pdf pdf 139.75 2024-02-28 10:44:00 Postępowanie
e-fakturowanie.odt odt 18.41 2024-02-28 10:44:00 Kryterium
treśc art 7 ust 1.pdf pdf 18.58 2024-02-28 10:44:00 Kryterium
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 19.99 2024-03-08 12:44:59 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-19 15:16 Alina Głuszek-Obszyńska Zamawiający Gmina Miasto Płock informuje, że jako najkorzystniejszą wybrano ofertę:
EnSafe sp. z o.o. 32-080 Zabierzów, Krakowska 390,
Pętla indukcyjna stacjonarna (stanowiskowa) - 1 131.60 zł. brutto za sztukę,
Pętla indukcyjna walizkowa - 10 086.00 zł. brutto za sztukę,
Pętla indukcyjna przenośna - 922.50 zł. za brutto sztukę,
Kwota za całość zamówienia - 27 355.20 zł. brutto.
2024-03-08 12:44 Dominika Rucińska Informacja z otwarcia ofert w załączeniu.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-03-06 15:10 Alina Głuszek-Obszyńska Zamawiający Gmina Miasto Płock przekazuje zapytania z dnia 04.03. i 05.03.2024r. z odpowiedziami.

1. Wzmacniacz: Czy Zamawiający dopuszcza wzmacniacz, który zamiast pracować w klasie D ma zastosowaną inną technologię oszczędzania energii elektrycznej?
Odpowiedź: Jeśli będzie to wzmacniacz innej klasy, zużycie energii musi być identyczne jak przy klasie D i tym samym nie może to obniżać parametrów urządzenia.
2. Złącza jack: Czy zamiast złącza jack zamawiający zaakceptuje złącze Phoenix lub przejściówkę?
Odpowiedź: Zamawiający oczekuje złącza jack lub ewentualnie dopuszcza przejściówkę.
3. Mikrofon: czy zamawiający dopuści mikrofon o charakterystyce kardioidalnej? Mikrofon taki bardzo dobrze zbiera dźwięk od osoby mówiącej do mikrofonu, nie zbierając niepotrzebnych szumów z otoczenia.
Zamawiający dopuszcza mikrofon o takiej charakterystyce.
4. Czy zamawiający dopuści złącze phoenix zamiast jack w mikrofonie?
Odpowiedź: Zamawiający oczekuje złącza jack lub ewentualnie dopuszcza przejściówkę.
5. W dniu 29 lutego 2024 roku Zamawiający w odpowiedzi na pytanie dopuścił zestaw z mikrofonem pastylkowym, nie precyzując wymagań odnośnie tego mikrofonu. W związku z tym kierujemy do Zamawiającego dwa zapytania:
• Czy Zamawiający podtrzymuje minimalne wymagania wobec mikrofonu pastylkowego, czyli:
Charakterystyka kierunkowa: Wielokierunkowy
Pasmo przenoszenia: 70Hz – 10kHz lub szersze
Czułość: około - 65 dB re V/Pa
Długość przewodu (minimum): 1,5m
Zakończenie przewodu: Wtyk jack 3,5 mm
Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje wymagania.
• W kontekście czułości mikrofonu Zamawiający wymaga "około" - 65 dB re V/Pa. W celu uniknięcia niejasności, proszę Zamawiającego o doprecyzowanie - o ile konkretnie decybeli dopuszczalne jest odchylenie od wymaganej czułości mikrofonu. Stwierdzenie "około" nie jest bowiem jednoznaczne.
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza odchylenia od wymaganej czułości nie wpływające znacząco na jakość dźwięku.
6. Zwracamy się z wnioskiem o dopuszczenie sprzętu, który spełnia europejską normę IEC 60118-4.
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza sprzęt spełniający europejską normę IEC 60118-4.
7. Czy zleceniodawca w wypadku gdy pomiary poziomu szumów tła elektromagnetycznego wskażą wynik wskazujący na brak możliwości montażu pętli w podanej lokalizacji przygotował lokalizację alternatywne?
Odpowiedź: Nie na tym etapie.
8. Czy zleceniodawca wymaga wypisania dokumentacji w wersji papierowej homologacji montażu do normy PN 60118- dla każdej z pętli osobno czy homologacji zbiorczej na wszystkie 12 sztuk?
Odpowiedź: Zleceniodawca dopuszcza homologację zbiorczą.
9. Czy w wypadku braku możliwości montażu pętli stanowiskowej montowanej na stałe zleceniodawca przewiduje możliwość montażu stałego pętli mobilnej z dodatkowym mikrofonem.
Odpowiedź: Nie.
10. Pytanie – pętle stacjonarne - czy zleceniodawca dopuszcza dla pętli stacjonarnych oraz pętli wielkopowierzchniowej szkolenie z użytkowania on-line?
Odpowiedź: Zleceniodawca dopuszcza takie rozwiązanie.
11. Czy zamawiający podtrzymuje dopuszczenie wzmacniacza innej klasy niż klasy D dla pętli indukcyjnych, pod warunkiem takiego samego niskiego zużycia energii i nie obniżającego parametrów urządzenia, z postępowania: "Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego pętli indukcyjnych - szacowanie wartości" - dotyczy pętli indukcyjnej przenośnej i stacjonarnej?
Jeśli będzie to wzmacniacz innej klasy, zużycie energii musi być identyczne jak przy klasie D i tym samym nie może to obniżać parametrów urządzenia.
2024-03-05 13:14 Alina Głuszek-Obszyńska W związku z licznymi zapytaniami, które wpłynęły do postępowania, Zamawiający Gmina - Miasto Płock informuje o zmianie terminu składania ofert na dzień 08.03.2024r. godz. 11.00. Odpowiedzi na zapytania zostaną udzielone niezwłocznie.
2024-03-04 09:58 Alina Głuszek-Obszyńska Zamawiający Gmina-Miasto Płock przekazuje zapytanie z dnia 01.03.2024r. z opowiedzą:
Pytanie:
Czy w przypadku pętli walizkowej Zamawiający dopuszcza:
zakres częstotliwości 70-5000Hz +/-3dB i przewód 35 m +15 m ?

Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza takie parametry.
2024-03-01 09:56 Alina Głuszek-Obszyńska Zamawiający Gmina-Miasto Płock przekazuje zapytanie 2 z dnia 29.02.2024r. z odpowiedzią:
Pytanie:
PĘTLA INDUKCYJNA STANOWISKOWA:
W cechach charakterystycznych zapisano:
"2 wejścia typu "Jack" (1 x mikrofony, 1 x zewnętrzne źródło audio)"

Czy zamawiający dopuści urządzenie, które ma wejścia oparte na złączach terminal bloczek (phoenix)? Złącza te nie zmieniają funkcjonalności systemu, a przy tym są mniej awaryjne w porównaniu do złącz jack, które łatwiej mogą się wypiąć.

Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza takie rozwiązanie.
2024-02-29 14:23 Alina Głuszek-Obszyńska Zamawiający Gmina Miasto Płock, przekazuje zapytania, które wpłynęły w dniu 29.02.204r. z odpowiedziami.

Zwracam się z zapytaniem do następujących zapisów w specyfikacji:
1. PĘTLA INDUKCYJNA PRZENOŚNA:
Zamawiający pisze: "możliwość ręcznej regulacji głośności i tonów"
Pytanie: Czy Zamawiający dopuści automatyczną regulację głośności i tonów? To rozwiązanie zapewnia idealnie czysty dźwięk i nie angażuje pracownika w obsługę pętli w trakcie rozmowy z petentem.

2. PĘTLA INDUKCYJNA STANOWISKOWA:
W treści przedmiotu zamówienia zamawiający napisał: "Pętla indukcyjna z mikrofonem na giętkiej szyjce."
W dalszej części - opis i specyfikacja - zamawiający napisał: "komplet powinien zawierać: miniaturowy mikrofon..."
Później w opisie mikrofonu napisane jest: "Typ: mikrofon na giętkiej szyjce lub pastylkowy".
Czy w związku z powyższym oferent może dostarczyć zestawy z mikrofonem pastylkowym?

Odpowiedź 1:
Zamawiający dopuszcza automatyczną regulację.

Odpowiedź 2:
Zamawiający dopuszcza zestaw z mikrofonem pastylkowym.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pętla indukcyjna stacjonarna (stanowiskowa) Proszę podać cenę za jedną sztukę 12 szt. - (0)
2 Pętla indukcyjna walizkowa Proszę podać cenę za jedną sztukę 1 szt. - (0)
3 Pętla indukcyjna przenośna Proszę podać cenę za jedną sztukę 4 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki umowy - Proszę potwierdzić warunki umowy ze wzoru. (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić. (0)
4 E-fakturowanie - Faktura ustrukturyzowana/papierowa. Proszę wybrać.

e-fakturowanie.odt

(0)
5 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Proszę potwierdzić.

treśc art 7 ust 1.pd [...].pdf

(0)
6 Wykonawca oświadcza, że jest/nie jest czynnym podatnikiem podatku Vat. - Proszę wpisać TAK/NIE (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 674