Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.201.1.2024 Całodobowa ochrona osób i mienia w siedzibie Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. prowadzona w formie bezpośredniej ochrony fizycznej o charakterze stałym wraz z obsługą systemu alarmowego, wizyjnego i sygnalizacji pożaru

Termin:
Zamieszczenia : 28-02-2024 12:58:00
Składania : 07-03-2024 12:00:00
Otwarcia : 07-03-2024 12:05:00
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 664467956 lub 570335684

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
4 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZAAKCEPTOWANY - ochrona osób i mienia w siedzibie Spółki 2024-2026+AP - 05.02.2024.pdf pdf 287.59 2024-02-28 12:58:00 Postępowanie
5 - PPU - ZAAKCEPTOWANE - ochrona siedziby 2024 - 2026_AP-05.02.2024 - wersja 21.02.2024 + AP.pdf pdf 289.4 2024-02-28 12:58:00 Postępowanie
FORMULARZ OFERTOWY.docx docx 15.14 2024-02-28 12:58:00 Postępowanie

Komunikaty

2024-02-29 10:04 Paweł Grześkowiak Zamawiający uprzejmie informuje, że w przedmiotowym szacowaniu wartości zamówienia wpłynęło pytanie:

"Dzień dobry
Proszę o wyjaśnienie zapisu w PPU. § 7. Wynagrodzenie, 4. Wraz z fakturą Wykonawca przekazywał będzie Zamawiającemu specyfikację wykonanych usług tj. zbiorcze zestawienie godzin świadczenia usługi w danym miesiącu z odpowiednim umniejszeniem o czas przerw pracowniczych, o których mowa w § 3 ust. 24.
Proszę o informacje, czy Zamawiający miał na myśli wykazanie czasu przerwy czy umniejszenie o czas przerwy wynagrodzenia dla Wykonawcy ?. Prosimy o doprecyzowanie gdyż przerwa zgodnie z Kodeksem Pracy należy się pracownikowi i jest wliczona w czas jego pracy."

Zamawiający wyjaśnia:

1. Zamawiający wymaga aby wszyscy pracownicy świadczący usługi bezpośredniej ochrony w siedzibie Zamawiającego byli zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, 2. na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa (Kodeks Pracy, art. 134) pracownikowi, który pełni 24 godz. służbę przysługuje 45 min. przerwy. Oznacza to, że przy 24-godzinnym systemie zmianowym w miesiącu 30-sto dniowym łączny wymiar przerw pracowniczych wynosi 22,5 h. 3. Przedmiotem zamówienia jest natomiast całodobowa ochrona osób i mienia 24 godz. / dobę, 7 dni w tygodniu. 4. Zamawiający przewiduje dwa rozwiązania: - zapewnienie zmiennika (grupy interwencyjnej) na czas przerwy pracowniczej etatowego pracownika ochrony lub - wykorzystanie przerw pracowniczych przez etatowych pracowników ochrony poza godzinami funkcjonowania Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. W przypadku drugiego wariantu, na podstawie § 7. ust. 4, Zamawiający będzie oczekiwał przedłożenia wraz z fakturą zestawienia wg. poniższego schematu: (Miesiąc 30-sto dniowy): [720 godz. (łączna ilość godzin w miesiącu) - 22,5 godz. (łączny czas przerw pracowniczych] x ....... zł (stawka za jedną godzinę ochrony)

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Całodobowa ochrona osób i mienia w siedzibie Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. prowadzona w formie bezpośredniej ochrony fizycznej o charakterze stałym wraz z obsługą systemu alarmowego, wizyjnego i sygnalizacji pożaru Szczegółowy opis zamówienia w załączonych dokumentach: 1. Opisie przedmiotu zamówienia i 2. Projektowanych postanowieniach umownych. 17520 godz. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 407