Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-03-2024 13:19:00 |
Składania : | 11-03-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 11-03-2024 12:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
KSL.3024.1.2024.AM Krosno, dnia 04.03.2024 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia o wartości nie
przekraczającej 130 tys. zł
GMINA MIASTO KROSNO , 38 - 400 Krosno ul. Lwowska
28A tel. (13) 47-43-210,
fax . (13) 47-43-206; NIP 684 - 00 - 13 - 798 ;
REGON 000526989
OGŁASZA
że zamierza udzielić zamówienia na:
„Przeprowadzenie audytu rekompensaty otrzymanej za 2023 r. oraz przeglądów rekompensaty otrzymanej od Gminy Miasto Krosno przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Krośnieński Holding Komunalny Sp. z o.o. w Krośnie z tytułu świadczenia usług w ogólnym interesie gospodarczym ”.
Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika
Zamówień (CPV):
79212000-3 - Usługi audytu
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na:
Przeprowadzenie audytu rekompensaty otrzymanej za 2022 r. od Gminy Miasto Krosno przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Krośnieński Holding Komunalny Sp. z o.o. w Krośnie z tytułu świadczenia usług w ogólnym interesie gospodarczym.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzenie audytu rekompensaty otrzymanej za 2023
r. oraz przeglądów rekompensaty od Gminy Miasto Krosno przez Miejskie
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Krośnieński Holding Komunalny Sp. z
o.o. w Krośnie z tytułu świadczenia usług w ogólnym interesie gospodarczym.
2. Termin realizacji zamówienia:
Rozpoczęcie: po podpisaniu umowy
Zakończenie:
- przedłożenie wyniku audytu za 2023 r. - wersja opracowania wstępnego w terminie do 30.04.2024 r. (przekazany w formie elektronicznej)
- przedłożenie wyniku audytu za 2023 r. - wersja opracowania ostatecznego w terminie do 30.05.2024 r. ( przekazany w formie pisemnej oraz elektronicznej).
3. Warunki płatności:
Przelew z rachunku bankowego zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Podstawą do wystawienia faktury jest zatwierdzony przez obie strony protokół odbioru audytu.
4. Inne istotne warunki zamówienia:
1)
Przedmiotem
zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę audytu rekompensaty otrzymanej za 2023r. oraz przeglądów rekompensaty od Gminy Miasto
Krosno przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Krośnieński
Holding Komunalny
Sp. z o.o. w Krośnie z tytułu świadczenia usług w ogólnym interesie
gospodarczym - w postaci profesjonalnej
analizy ekonomiczno-finansowej (audyt ex-post).
2)
Wykonawca
dokona weryfikacji wysokości wypłaconej Rekompensaty w odniesieniu do
rzeczywistych kosztów świadczenia przez Wykonawcę usług i przychodów uzyskanych
z ich świadczenia, przy jednoczesnym zapewnieniu rozsądnego zysku dla
Wykonawcy.
3)
W
przypadku stwierdzenia różnic pomiędzy wypłaconą rekompensatą a należną kwotą
z tego tytułu, ewentualne różnice zostaną przedstawione w podziale na Gminę
Miasto Krosno oraz poszczególne Gminy, które przekazały część zadania
utrzymania i porządku na podstawie podpisanych Porozumień Międzygminnych, w
sposób umożliwiający dokonanie stosownych rozliczeń wypłaconej rekompensaty.
4) Wykonawca dokona weryfikacji czy usługa świadczona przez Wykonawcę jest świadczona po najmniejszym koszcie dla społeczności i czy rekompensata nie przekracza kosztów, jakie poniosłoby typowe przedsiębiorstwo, dobrze zarządzane i odpowiednio wyposażone do realizacji usług w ogólnym interesie gospodarczym, z uwzględnieniem wpływów generowanych przez usługę i rozsądnego zysku.
6)
Wykonawca
dokona weryfikacji zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, Rekompensaty wypłaconej za okres od 1
stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.,
w szczególności prawa
pomocy publicznej oraz przepisów Decyzji UOIG za ww. okresy,
w tym również:
- Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości
i porządku
w gminach (Dz. U. z 2023 r., poz. 1469 z późn.zm.),
- Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony
środowiska (Dz. U. z 2024 r., poz. 54
z późn.zm.),
- Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r., poz. 1587z późn.zm.),
- Ustawy z dnia 20 grudnia 1996r. o gospodarce komunalnej (Dz. U. z 2021r., poz. 679 ),
- Ustawy z dnia 27 lipca 2001r. o wprowadzeniu ustawy - Prawo ochrony środowiska, ustawy o odpadach oraz o zmianie niektórych ustaw (Dz. U. z 2001r., Nr 100, poz. 1085 z późn. zm.),
- Ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023r., poz. 40.),
- Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1270),
- Ustawy z dnia 22 września 2006r. o przejrzystości stosunków finansowych pomiędzy organami publicznymi a przedsiębiorcami publicznymi oraz o przejrzystości finansowej niektórych przedsiębiorców (Dz. U. z 2021r., poz. 2205 z późn. zm.),
- Ustawy z dnia 6 grudnia 2006r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz. U. z 2023 r., poz. 1257 z późn. zm.),
- Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej (wersja skonsolidowana Dz. Urz. UE C 326/47 z 26.10.2012r.),
- Decyzji Komisji Europejskiej (2012/21/UE) z dnia 20 grudnia 2011r. w sprawie stosowania art. 106 ust. 2 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy państwa w formie rekompensaty z tytułu świadczenia usług publicznych, przyznawanej przedsiębiorstwom zobowiązanym do wykonywania usług świadczonych w ogólnym interesie gospodarczym (Dz. Urz. UE L 7 z dnia 11.01.2012r.),
- Wytycznych
Ministra Infrastruktury i Rozwoju w zakresie reguł dofinansowania
z programów operacyjnych podmiotów realizujących obowiązek świadczenia usług
w ogólnym interesie gospodarczym w ramach zadań własnych samorządu gminy
w gospodarce odpadami komunalnymi z dnia 22 września 2015r.,
- Umowy wykonawczej z dnia 29 grudnia 2016r. zawartej pomiędzy Gminą Miasto Krosno, a Miejskim Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej - Krośnieńskim Holdingiem Komunalnym Sp. z o.o. w Krośnie ze zmianami.
7) Wynik przeprowadzonego audytu zostanie przekazany w formie pisemnej oraz elektronicznej, przestawiając w sposób bezstronny, kompletny, zrozumiały, rzetelny i zgodny ze stanem faktycznym ustalenia i wnioski z audytu.
5. Warunki wymagane od wykonawcy:
1) Wykonawca musi wykazać się
doświadczeniem w kwestii opracowywania audytów o podobnym zakresie do
wymaganego w niniejszym zamówieniu, tzn. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem
w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej 3 audytów
o podobnym charakterze.
2)
Podmiot
ubiegający się o przeprowadzenie audytu powinien wykazać się dyspozycją osób
o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu w zakresie prowadzenia audytu.
3) Przez podmioty posiadające odpowiednie umiejętności w ww. zakresie rozumie się, że podmiot który:
- dysponuje osobami o udokumentowanych kwalifikacjach,
- posiada udokumentowane doświadczenie w zakresie audytowania zadań finansowanych ze środków publicznych,
- posiada udokumentowane doświadczenie związane z badaniem prawidłowości wykorzystania środków publicznych w spółkach komunalnych,
- posiada udokumentowane doświadczenie w przeprowadzaniu audytu zewnętrznego i/lub audytu wewnętrznego w spółkach komunalnych.
4)
Wykonawca
prowadzący zadanie audytowe powinien posiadać odpowiednie kwalifikacje
i doświadczenie w zakresie przeprowadzania audytu, tj. spełniać warunki
określone w art. 286 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2023 r.,
poz.1270)
6. Wymogi dotyczące składania ofert:
Złożona oferta powinna zawierać:
a) wypełniony formularz oferty przetargowej (Załącznik nr 1),
b)
aktualny
odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej
niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c) oświadczenie stanowiące załącznik nr 2.
d)
wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego
do wykonania zamówienia,
e) wykaz zrealizowanych audytów tożsamych z niniejszymi warunkami zamówienia w okresie ostatnich trzech lat wraz z potwierdzeniem, że dana usługa wykonana została należycie (np. referencje, poświadczenia).
7. Opis sposobu przygotowania oferty:
a) W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z kompleksową realizacją przedmiotu zamówienia.
b) Wszystkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w PLN.
c) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
d) Oferta musi by napisana czytelnie i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
e) Wykonawca złoży tylko jedną ofertę.
f) Oferta cenowa powinna zawierać cenę netto i brutto.
g)
Kryterium
oceny ofert – cena 100 %. Ofertą najkorzystniejszą zostanie oferta
z najniższą ceną.
a) Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku „Oferta”.
b) Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami
należy złożyć przez Platformę zakupową Gminy Miasto Krosno pod wskazanym
adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno
na stronie dotyczącej przedmiotowego zamówienia
– do dnia 11 marca 2024 r. do
godziny 12:00.
c) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Bieszczadzka 5, piętro II, pokój nr 205 za pośrednictwem Platformy Zakupowej w dniu 11 marca 2024 r. o godz. 12:30.
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się
z wykonawcami jest:
Zastępca Naczelnika Wydziału Komunalnego, Ochrony Środowiska i Gospodarki
Lokalami, Urzędu Miasta Krosna, ul. Bieszczadzka 5, (pok. Nr 205),
w godzinach pracy Urzędu Miasta w Krośnie, tel. (013 47 43 641).
1. Załącznik nr 1 – Druk oferty;
2. Załącznik nr 2 – Oświadczenie.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-03-15 13:53 | Katarzyna Pelczar | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
2024-03-13 09:22 | Katarzyna Pelczar |
W
związku
z
problemami
technicznymi
w
funkcjonowaniu
platformy
zakupowej
uprzejmie
informuję,
że
informacja
z
otwarcia
ofert
zawiera
błędną
nazwę
firmy,
która
złożyła
ofertą
nr
8.
Oferta
nr
8
została
złożona
przez
firmę: Grupa Gumułka - Corporate Finance Sp. z o.o. ul. Matejki Jana 4, Katowice 40-077 |
2024-03-13 07:54 | Katarzyna Pelczar | Informacja z otwarcia ofert |
2024-03-11 13:44 | Katarzyna Pelczar | Informacja z otwarcia ofert |
Komunikaty