Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP.271.2.19.2024/AS Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót przebudowy placu wewnętrznego zaplecza Miejskiego Przedszkola nr 37 w Płocku wraz z projektem nowej hydroizolacji ścian piwnic.

Agnieszka Szatkowska
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 07-03-2024 15:57:00
Składania : 14-03-2024 12:00:00
Otwarcia : 14-03-2024 12:05:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający – Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze przetargu zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł    

pn. :„ Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót przebudowy placu wewnętrznego zaplecza Miejskiego Przedszkola nr 37 w Płocku wraz z projektem nowej hydroizolacji ścian piwnic”.

I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.

II. Termin realizacji zamówienia -  zgodnie ze Wzorem umowy.

III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 %.

IV. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.  

V. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji złożonych ofert.

VI. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.   

VII. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt IV.  

VIII. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

IX. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.   

X. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.   

XI. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.   

XII. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

Krzysztof Pawlak - w zakresie merytorycznym,

Agnieszka Szatkowska - w zakresie formalnym.



KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;   

  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,   

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: "Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót przebudowy placu wewnętrznego zaplecza Miejskiego Przedszkola nr 37 w Płocku wraz z projektem nowej hydroizolacji ścian piwnic”.  

  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.   

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;   

  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.   

  7. Posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;  

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;   

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

    ______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 398.71 2024-03-07 15:57:00 Postępowanie
Wzór umowy.pdf pdf 191.14 2024-03-07 15:57:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do Umowy __ Karta pobytu autorskiego.pdf pdf 37.5 2024-03-07 15:57:00 Postępowanie
1.1. Załącznik do Opz _część graficzna.pdf pdf 1081.55 2024-03-07 15:57:00 Postępowanie
e-fakturowanie.odt odt 18.41 2024-03-07 15:57:00 Kryterium
treśc art 7 ust 1.pdf pdf 18.58 2024-03-07 15:57:00 Kryterium

Komunikaty

2024-03-14 14:17 Agnieszka Szatkowska Zamawiający informuje, iż w postępowaniu zostały złożone dwie oferty:
1) Pracownia Projektowa Michał Żochowski, ul. Gajowa 52, 09-520 Łąck
cena za całość zamówienia - 47 047,50 zł brutto,
2) Biuro Projektów i Inwestycji BPI Łukasz Jóźwiak, ul. Kilińskiego 12a, 09-402 Płock
cena za całość zamówienia - 62 853,00 zł brutto
2024-03-13 09:12 Agnieszka Szatkowska Zamawiający informuje, iż w postępowaniu wpłynęły zapytania następującej treści oraz udziela odpowiedzi:

1) Na etapie składania ofert na podstawie załączonych zdjęć ocena podłoża pod nawierzchnią betonową jest możliwa po wykonaniu odkrywek. Jak oferent ma ocenić stan ścian piwnic od strony zasypki w celu wykonania projektu zabezpieczenia go głębokości ław fundamentowych aby przyjąć optymalny wariant zabezpieczenia?
Odpowiedź:
W przypadku zaprojektowania nowej hydroizolacji Zamawiający informuje że w projekcie trzeba przyjąć technologię optymalnie szczelną.


2) Czy zamawiający przewiduje uszczelnienie pęknięć przy pomocy iniekcji?
Odpowiedź:
Zamawiający nie przewiduje iniekcji pęknięć. Przyjęta technologia zabezpieczenia ścian od strony zasypki, szczególnie w rejonie pęknięć musi gwarantować pełne zabezpieczenie przed ponownym nasiąkaniem ścian i przenikaniem wody gruntowej do piwnic oraz zabezpieczać przed ryzykiem powstania nowych.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót przebudowy placu wewnętrznego zaplecza Miejskiego Przedszkola nr 37 w Płocku wraz z projektem nowej hydroizolacji ścian piwnic”. cena za wykonanie Dokumentacji projektowej z Pozwoleniem na budowę/Zgłoszeniem, tj. właściwą zgodą organu administracji architektoniczno-budowlanej na budowę, a jeżeli była taka konieczność lub potrzeba, z uzyskaną więcej niż jedną taką zgodą (jeżeli uzyskanie Pozwolenia na budowę/Zgłoszenia będzie wymagane przepisami prawa) 1 usługa - (0)
2 Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót przebudowy placu wewnętrznego zaplecza Miejskiego Przedszkola nr 37 w Płocku wraz z projektem nowej hydroizolacji ścian piwnic”. cena za wykonanie Przedmiotu Umowy w zakresie Nadzoru autorskiego (3 pobyty) 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - zgodnie ze wzorem umowy, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 E-fakturowanie - Proszę potwierdzić zapoznanie się z informacją z załącznika

e-fakturowanie.odt

(0)
5 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Proszę potwierdzić

treśc art 7 ust 1.pd [...].pdf

(0)
6 cena za jeden pobyt w zakresie Nadzoru autorskiego - Stawka za jeden pobyt Wykonawcy w kwocie brutto ................ zł, obejmuje: a) kwotę brutto .............. zł – stanowiącą koszty przyjazdu, pobytu na budowie i powrotu oraz b) kwotę brutto .............. zł – stanowiącą koszt wykonania czynności nadzoru autorskiego w ramach merytorycznego załatwienia sprawy. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 249