Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PJ 1/272/2024 Usługa przeprowadzenia audytu recertyfikacji oraz 2 audytów nadzoru Zintegrowaego Systemu Zarządzania, obejmującego normę PN ISO 9001:2015 oraz normę ISO/IEC 27001:2022 w Szpitalu Klinicznym im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie.

Termin:
Zamieszczenia : 08-03-2024 10:12:00
Składania : 19-03-2024 10:00:00
Otwarcia : 19-03-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 663 827 471  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe dotyczące audytu recertyfikacji ISO 9001 i 27001.pdf pdf 269.83 2024-03-08 10:12:00 Postępowanie
1. Załącznik nr 1 Opis przedmiotu_8.03.2024.pdf pdf 1019.19 2024-03-08 10:12:00 Postępowanie
Załacznik nr 2 Formularz ofertowy.pdf pdf 143.85 2024-03-08 10:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 Oświadczenie.pdf pdf 53.7 2024-03-08 10:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 Wzór umowy.pdf pdf 817.46 2024-03-08 10:12:00 Postępowanie
Zalącznik nr 5 Wykaz jednostek ochrony zdrowia certyfikowanych przez wykonawcę.pdf pdf 35.06 2024-03-08 10:12:00 Postępowanie
2. Załącznik nr 2 Formularz ofertowy_8.03.2024.docx docx 122.46 2024-03-11 14:23:02 Publiczna wiadomość
3. Zalącznik nr 3 Oświadczenie_8.03.024.doc doc 132.5 2024-03-11 14:23:02 Publiczna wiadomość
5. Zalącznik nr 5 Wykaz certyfikowanych jednostek_8.03.2024.doc doc 130.5 2024-03-11 14:23:02 Publiczna wiadomość
Certyfikaty ISO 9001 i 27001.pdf pdf 1465.26 2024-03-12 12:54:28 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania z dnia 11.03.2024 _ Pytanie 1 i 2_zam 12.03.2024.pdf pdf 454.76 2024-03-12 12:52:02 Publiczna wiadomość
4. Zalacznik nr 4 Wzór umowy.docx docx 160.2 2024-03-13 06:30:17 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania z dnia 13.03.2024 dotyczące Załącznika nr 4 Wzór umowy.docx docx 24.49 2024-03-14 14:06:03 Publiczna wiadomość
4. Zalacznik nr 4 Wzór umowy_po_zmian_14.03.2024.docx docx 162.82 2024-03-14 14:06:03 Publiczna wiadomość
2. Załącznik nr 2 Formularz ofertowy_14.03.2024.docx docx 120.7 2024-03-14 14:49:49 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert z dnia 19.03.2024 zam 20.03.2024.doc doc 153.5 2024-03-20 08:23:26 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-20 08:23 Magdalena Młocek Informacja z otwarcia ofert z dnia 19.03.2024 zam 20.03.2024.

Informacja z otwarci [...].doc

2024-03-14 14:49 Magdalena Młocek Zamawiający informuje, o zmianie Załącznika nr 2 Formularz ofertowy w związku z błędem pisarskim w Załączniku. W tabeli lp. 1 błędny zapis „audit recertyfikujący ISO 9001:2015 oraz ISO 27001:2017” zastąpiono "audit recertyfikujący ISO 9001:2015 oraz ISO 27001:2022”.

2. Załącznik nr 2 Fo [...].docx

2024-03-14 14:06 Magdalena Młocek Dzień dobry,
Zamawiający informuje, że w dniu 13.03.2024 r. w postępowaniu wpłynęły zapytania do Załącznika nr 4 Wzór umowy.
W odpowiedzi na pytania Zamawiający zamieszcza Załącznik pn. Odpowiedzi na pytania z dnia 13.03.2024 dotyczące Załącznika nr 4 Wzór umowy.
Jednocześnie Zamawiający załącza Załącznik nr 4 Wzór umowy po zmianach_14.03.2024.

Zamawiający przesuwa termin składania ofert na dzień 19.03.2024 godz. 10:00

Odpowiedzi na pytani [...].docx

4. Zalacznik nr 4 Wz [...].docx

2024-03-13 06:30 Magdalena Młocek Dzień dobry,
Zamawiający informuje, że w dniu 12.03.2024 r. w postępowaniu wpłynęła prośba o udostępnienie Załącznika nr 4 Wzór umowy w wersji edytowalnej.
W odpowiedzi Zamawiający zamieszcza Załącznik nr 4 w wersji edytowalnej

4. Zalacznik nr 4 Wz [...].docx

2024-03-12 12:54 Magdalena Młocek Zamawiający informuje, że w dniu 12.03.2024 r.w postępowaniu wpłynęła prośba o treści:
Zwracam się z prośbą o udostępnienie Państwa aktualnych certyfikatów ISO 9001 oraz ISO/IEC 27001 wraz z załącznikami, (jeżeli występują).
W odpowiedzi na pytania Zamawiający zamieszcza Załącznik pn. Certyfikaty ISO 9001 i 27001

Certyfikaty ISO 9001 [...].pdf

2024-03-12 12:52 Magdalena Młocek Dzień dobry,
Zamawiający informuje, że w dniu 11.03.2024 w postępowaniu wpłynęły zapytania o treści:
1. ,, Bardzo proszę o uzupełnienie Karty z załącznika, bez tych informacji nie będziemy w stanie wyliczyć ilość dni audytowych. Bardzo ważne są 2 tabele dla ISO 27001: Czynniki związane z działalnością organizacji oraz Czynniki związane z obszarem IT,
2. Proszę również o podanie ilości osób (w przeliczeniu na pełen etat) dla wszystkich lokalizacji oddzielnie, dotychczas nieobjęte certyfikacją ISO 27001:
b) certyfikacja w zakresie normy 27001 obejmie również jednostki dotychczas nieobjęte certyfikacją w lokalizacjach:
- ul. Cegielniana 4a, 30-404 Kraków,
Świadczenia psychiatryczne ambulatoryjne dla dorosłych (kod zakresu: 1700)
- Poradnia Zdrowia Psychicznego Kraków-Podgórze II
Leczenie środowiskowe (domowe) (kod zakresu: 2730)
- Zespół Leczenia Środowiskowego Kraków-Podgórze II
- al. Adolfa Dygasińskiego 2d, 30-820 Kraków
Świadczenia psychiatryczne ambulatoryjne dla dorosłych (kod zakresu: 1700)
- Poradnia Zdrowia Psychicznego Kraków-Podgórze III
- ul Babińskiego 29 dla zakresu świadczeń:
Świadczenia dzienne psychiatryczne dla dorosłych (kod zakresu: 2700)
- Dzienny Oddział Psychiatryczny Kraków-Podgórze I
Centrum zdrowia psychicznego dla dzieci i młodzieży – II poziom referencyjny (kod zakresu: 9902)
-Poradnia Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży I
-Dzienny Oddział Psychiatryczny Rehabilitacyjny dla Dzieci i Młodzieży I
Ośrodek wysokospecjalistycznej całodobowej opieki psychiatrycznej – III poziom referencyjny (kod zakresu: 9903)
- Oddział Psychiatryczny dla Dzieci i Młodzieży

W odpowiedzi na pytania Zamawiający zamieszcza Załącznik pn. Odpowiedzi na pytania z dnia 11.03.2024 _ Pytanie 1 i 2_zam 12.03.2024

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

2024-03-11 14:23 Magdalena Młocek W odpowiedzi na wiadomość z dnia 11.03.2024. zamawiający zamieszcza dokumenty w formie edytowalnej:

Załącznik nr 2 Formularz ofertowy
Załącznik nr 3 Oświadczenie Wykonawcy
Załącznik nr 5 Wykaz jednostek ochrony zdrowia certyfikowanych przez Wykonawcę

2. Załącznik nr 2 Fo [...].docx

3. Zalącznik nr 3 Oś [...].doc

5. Zalącznik nr 5 Wy [...].doc

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 PJ 1/272/2024 Usługa przeprowadzenia audytu recertyfikacji oraz 2 audytów nadzoru Zintegrowaego Systemu Zarządzania, obejmującego normę PN ISO 9001:2015 oraz normę ISO/IEC 27001:2022 w Szpitalu Klinicznym im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie. zgodnie z załącznikami 1 usługa Szpital Kliniczny im.dr. Józefa Babińskiego SP ZOZ w Krakowie
Józefa Babińskiego 29
30-393, Kraków
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2678 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 7 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oferta w formie załącznika - Ofertę należy włożyć w formie załącznika zgodnie z wymaganiami opisanymi w zapytaniu ofertowym (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 491