Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 0801-ILN.200.5.2024.2 Remont oświetlenia wewnętrznego w budynkach Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Zielonej Górze przy ul. Kostrzyńskiej 14

Termin:
Zamieszczenia : 19-03-2024 09:42:00
Składania : 02-04-2024 00:00:00
Otwarcia : 03-04-2024 07:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.docx.pdf pdf 208.32 2024-03-19 09:42:00 Postępowanie
Zalacznik Nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.doc doc 277.5 2024-03-19 09:42:00 Postępowanie
14.03.2024_ILZ-2_Umowa ZG Kostrzynska 14 - LED.DOC DOC 168 2024-03-19 09:42:00 Postępowanie
Zalacznik Nr 2 - Wykaz pracowników Wykonawcy.docx docx 15.7 2024-03-19 09:42:00 Postępowanie
Zalacznik Nr 4 - Informacja o zagrozeniach i zasadach bezpieczenstwa.pdf pdf 226.28 2024-03-19 09:42:00 Postępowanie
Zalacznik Nr 5 - Oswiadczenie o zapoznaniu z polityka bezpieczenstwa.pdf pdf 99.72 2024-03-19 09:42:00 Postępowanie
Zalacznik Nr 6 _Protokól_odbioru_robót.doc doc 43 2024-03-19 09:42:00 Postępowanie
IMG_1660.jpeg jpeg 2599.06 2024-03-26 14:27:28 Publiczna wiadomość
IMG_1661.jpeg jpeg 2489.89 2024-03-26 14:27:28 Publiczna wiadomość
IMG_1662.jpeg jpeg 3151 2024-03-26 14:27:28 Publiczna wiadomość
IMG_1663.jpeg jpeg 2386.66 2024-03-26 14:27:28 Publiczna wiadomość
IMG_1664.jpeg jpeg 2530.58 2024-03-26 14:27:28 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze oferty.docx.pdf pdf 160.56 2024-04-05 08:26:35 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-05 08:26 Łukasz Rybczyński Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

informacja o wyborze [...].pdf

2024-03-26 14:29 Łukasz Rybczyński Pytanie:
Dzień dobry z tej strony Gabriela Kozłowska firma Oldor Proszę o informację gdzie znajduje się pole do wpisania kwoty oferty ponieważ w zapytaniu ofertowym w pkt. VI p.pkt.3 jest napisane "Ofertę należy wpisać oferowane kwoty w odpowiednie rubryki na Platformie Zakupowej" nie widzę żadnego pola w formularzu chyba , że pole do wpisania kwoty pokazuje się po kliknięciu w podsumowanie . Uprzejmie proszę o wyjaśnienie , ponieważ nie chciałabym źle wypełnić formularza lub przesłać go pustego.

Odpowiedz:
Proszę o załączenie oferty podpisanej podpisem kwalifikowanym.
2024-03-26 14:27 Łukasz Rybczyński Pytanie:
Proszę o przesłanie zdjęć oprawy z korytarza oraz toalety.

IMG_1660.jpeg

IMG_1661.jpeg

IMG_1662.jpeg

IMG_1663.jpeg

IMG_1664.jpeg

2024-03-26 14:26 Łukasz Rybczyński Pytanie:
Proszę o przesłanie rzutów celem wykonania obliczeń i weryfikacji czy podana ilość opraw będzie spełniała wymagania normowe.

Opowiedz:
Z uwagi na charakter obiektu, rzuty kondygnacji nie mogą być upublicznione.
Zgodnie z OPZ pkt.4, Zamawiający dopuszcza i umożliwia wykonania wizji lokalnej obiektu oraz wykonanie obmiarów. W celu odbycia wizji lokalnej proszę o kontakt.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 736