Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-03-2024 12:22:00 |
Składania : | 22-03-2024 12:15:00 |
Otwarcia : | 22-03-2024 12:30:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
Warunki zamówienia:
1. Termin realizacji zamówienia 4 tygodni od podpisania umowy.
2. Wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia w tym koszt transportu /przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
3. Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 30 dni od dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres, pod warunkiem, że dostarczony asortyment będzie zgodny z wymaganiami zamawiającego, nieuszkodzony i wolny od wad.
4. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej Zamawiający nie dokona jego odbioru.
5. Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
6. Zamawiający traktuje wszystkie pozycje jako jedno postępowanie, wybrany zostanie jeden wykonawca, który będzie miał dostępność we wszystkich pozycjach, oraz najniższą cenę po zsumowaniu pozycji.
7. Gwarancja na dostarczony asortyment na okres nie krótszy niż gwarancja producenta dostarczonego sprzętu.
8. Termin związania ofertą: 30 dni
9. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. punktów i ich akceptacja. Akceptując powyższe warunki Oferent wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 71 388 81 95
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-03-27 08:39 | Gmina Trzebnica | Zamawiający zamieszcza informację o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty. |
2024-03-25 09:14 | Gmina Trzebnica | Zamawiający zamieszcza informację o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
2024-03-21 13:02 | Gmina Trzebnica | Zamawiający zamieszcza Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego nr 3 |
2024-03-21 08:36 | Gmina Trzebnica | Zamawiający zamieszcza Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego nr 2 |
2024-03-20 12:04 | Gmina Trzebnica | Zamawiający zamieszcza Wyjaśnienia treści zapytania ofertowego nr 1 |
Komunikaty