Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-03-2024 11:55:00 |
Składania : | 26-03-2024 13:00:00 |
Otwarcia : | 26-03-2024 13:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
zaprasza do złożenia oferty na dostawę klamki szyfrowej z klawiaturą dotykową i czytnikiem
linii papilarnych firmy ORNO (symbol OR-ZS-853/N) dla Powiatowego Urzędu Pracy
w Radomiu w postępowaniu prowadzonym w trybie pozaustawowym na podstawie
regulaminu wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mającego
zastosowanie do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130
000 zł/netto, do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11
września 2019 r PZP (Dz.U. z 2023 r.
poz. 1605 z późn. zm.) na mocy art. 2 ust 1 pkt 1 tejże ustawy.
1. Przedmiot zamówienia i jego
opis.
Zamówienie obejmuje dostawę
klamki szyfrowej z klawiaturą dotykową i czytnikiem
linii papilarnych firmy ORNO (symbol OR-ZS-853/N).
2. Termin realizacji zamówienia.
Dostawa będzie zrealizowana do 10
dni od daty złożenia zamówienia.
3. Gwarancja i reklamacje.
1) Wykonawca udziela 24
miesięcznej gwarancji na dostarczone towary, liczonej od dnia wystawienia
faktury.
2) W przypadku reklamacji
jakościowej wniesionej przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do wymiany
wadliwego towaru na wolny od wad w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia
reklamacji i odebrania wadliwego towaru od Zamawiającego na własny koszt.
4. Miejsce, termin i sposób
złożenia oferty.
Ofertę należy złożyć na
platformie zakupowej w formie elektronicznej poprzez poniższy formularz do dnia
26.03.2024 r. do godz. 11.00
5. Warunki i termin płatności.
Termin płatności – 14 dni od dnia
otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury.
6. Kryteria oceny ofert.
Oferty będą oceniania wg jednego
kryterium:
Cena brutto – 100 %
Zamawiający udzieli zamówienia
temu Wykonawcy, którego oferta będzie miała najniższą cenę globalną za
wykonanie zamówienia i będzie zgodna z wymaganiami przedstawionymi przez
Zamawiającego.
7. Postanowienia końcowe:
Złożenie zapytania ofertowego jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez PUP.
Zamawiający zastrzega sobie prawo
do odstąpienia od zamówienia bez podania przyczyny.
8. Załączniki
1) Klauzula informacyjna RODO
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel: 48 386 71 18 (7:30 - 15:30)
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest złożenie zamówienia.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-03-28 14:04 | Agnieszka Leśkiewicz |
W
dniu
28.03.2024
r.
unieważnia
się
postępowanie
na
podstawie
pkt.
7
do
zapytania
ofertowego.
Agnieszka Leśkiewicz |
2024-03-28 10:21 | Agnieszka Leśkiewicz | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
Komunikaty