Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wymiana "TYROLKI" (zjazdu linowego z siedziskiem) na placu zabaw w centrum Jagatowa dz. nr 30/17 gmina Pruszcz Gdański

Dominika Pieczka
Urząd Gminy Pruszcz Gdański Oddział: Referat Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 10-04-2024 13:23:00
Składania : 15-04-2024 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

I.

SZACOWANIE WARTOŚCI ZAMÓWIENIA

 

OPIS OGÓLNY

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zjazdu liniowego ,,Tyrolki” na terenie istniejącego terenu rekreacyjnego w miejscowości Jagatowo dz. nr 30/17 gm. Pruszcz Gdański.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

·         demontaż istniejącego urządzenia zabawowego,

·         demontaż i utylizacja stóp betonowych,

·         przygotowanie terenu,

·         dostawa i montaż urządzenia zabawowego – zjazd linowy z siedziskiem („Tyrolka”),

·         wykonanie piaskowego podłoża pod torem zjazdu.

 

II.                 Opis techniczny

1.       Zjazd linowy z siedziskiem (1 szt) - Zabawka typu zjazd na linie z liną rozciągniętą między dwoma wieżami o konstrukcji z rury stalowej ocynkowanej o profilu okrągłym, malowanej proszkowo oraz ruchomym orczykiem. Podest o konstrukcji metalowej ocynkowanej z płytą  HDPE. Wszystkie śruby i wkręty zakryte plastikowymi kapturkami. Urządzenie pozbawione ostrych krawędzi oraz szczelin, które mogłyby umożliwić zakleszczenia palców, głowy i innych części ciała. Montaż zgodnie z kartą producenta. Urządzenie dostosowane dla dzieci w wieku od 3 do 15 lat.

1.1.        Elementy składowe zestawu:

·        Wieże stalowe - startowa i końcowa

·        Platforma startowa – podest antypoślizgowy o wysokości 100 cm

·        Lina stalowa

·        Orczyk – wykonany ze stali nierdzewnej

·         Siedzisko – wykonane z gumy EPDM z wkładem aluminiowym na łańcuchu ze stali galwanizowanej

·        Odbijak – hamulec sprężynowy

·        Urządzenie napinające linę

·        Tabliczka informacyjna – określająca zasady użytkowania

Nie dopuszcza się stosowania elementów drewnianych.

 

1.2.        Maksymalne wymiary urządzenia:

·        długość: 22,0 m

·        szerokość: 3,6 m

·        wysokość upadku: max 1,0 m

Dopuszcza się różnice wymiarów nie większe niż +/- 5%.

2.       Piaskowe podłoże:

Wykonać korytowanie pod powierzchnię bezpieczną pod torem zjazdu z piasku o frakcji 0,2 – 4 mm. Zastosować podkład z geowłókniny.

Wymiary:

·         szerokość: 1,2 m

·         długość: 20,0 m

·         głębokość 0,2 m

 

III.              OGÓLNE WYTYCZNE:

1.       Zdemontowane urządzenie zabawowe nie podlega utylizacji. Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego przekazania urządzenia Zamawiającemu. Demontaż urządzenia należy przeprowadzić w sposób umożliwiający dalsze użytkowanie urządzenia zabawowego.

2.       Wykonawca zapewni ochronę mienia znajdującego się na placu zabaw oraz warunki bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Wykonawca zabezpieczy teren montażu przed dostępem osób postronnych zapewniając odpowiednie oznakowanie i wygrodzenie.

3.       Wykonawca usunie na własny koszt ewentualne szkody powstałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy z przyczyn leżących po jego stronie.

4.       Całość robót wykonawca wykona zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi przepisami prawa, normami państwowymi, branżowymi, BHP i ppoż.

5.       Urządzenie zabawowe należy zamontować z uwzględnieniem obowiązujących stref bezpiecznych wymaganych przepisami oraz wymogami wskazanymi przez producenta. Elementy betonowe i kotwienia nie mogą wystawać ponad poziom gruntu.

6.       Na urządzeniu zabawowym należy umieścić tabliczkę informacyjną o  przypisanej  grupie wiekowej oraz regulaminem określającym sposób jej użytkowania.

7.       Po zakończeniu robót teren uporządkować i doprowadzić do stanu pierwotnego. 

 

 

 

 

IV.              WYMAGANIA DOTYCZĄCE URZĄDZENIA ORAZ ZASTOSOWANYCH MATERIAŁÓW:

1.       Do użycia mogą być zastosowane tylko te materiały, które posiadają certyfikat z akredytacją PCA na znak bezpieczeństwa wykazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi, określonymi na podstawie Polskich Norm oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych.

2.       Zastosowane materiały budowlane muszą posiadać ważne aprobaty techniczne do stosowania
w budownictwie użyteczności publicznej.

3.       Urządzenie powinno być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów zabezpieczonych przed destrukcyjnym działaniem czynników atmosferycznych oraz odporne na akty wandalizmu. Powinno posiadać tabliczkę informacyjną o przypisanej grupie wiekowej oraz zasadach  użytkowania.

4.       Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy winny być fabrycznie nowe, nienoszące śladów użytkowania i odpowiadać jakości wymogom wyrobów dopuszczalnych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane.

Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia atestów, certyfikatów lub deklaracji zgodności na zastosowane materiały (jest to warunek odbioru przedmiotu zamówienia).

 

V.                 UWAGI:

1.       Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.

2.       Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i w ramach wynagrodzenia, zagospodarować wszystkie odpady powstałe w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach
(t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 ze zm.).

3.       Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.       Kolorystyka urządzeń zostanie uzgodniona po zawarciu umowy.

5.       Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przesłania drogą mailową na adres dpieczka@pruszczgdański.pl kart katalogowych oraz wizualizacji urządzeń celem ostatecznej akceptacji informacyjnej przez Zamawiającego.

 

VI.              TERMIN REALIZACJI:

Prace objęte przedmiotem zamówienia należy wykonać w terminie 90 dni od dnia zawarcia umowy.

 

VII.            KRYTERIUM

100% cena.

 

 

 VIII.         WARUNKI UCZESTNICTWA

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie dwóch lat przed datą  złożenia oferty wykonali należycie co najmniej 3 zamówienia, które swoim zakresem obejmowały  dostawę i montaż urządzeń zabawowych na terenie publicznych placów zabaw.  Potwierdzeniem złożenia oferty będą referencje, umowy, protokoły odbiory.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wymiana "TYROLKI" (zjazdu linowego z siedziskiem) na placu zabaw w centrum Jagatowa dz. nr 30/17 gmina Pruszcz Gdański - 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2617 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Oczekiwany termin realizacji 90 dni. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji (0)
3 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Opis przedmiotu zamówienia został załączony do postępowania (0)
4 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji 24 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 127