Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Z.9.2024 Przeprowadzenie prac konserwatorskich ołtarza głównego z XVIII/XIX w. w kościele w Pieniążkowicach

Piotr Zmarzliński
Miasto i Gmina Czarny Dunajec
Termin:
Zamieszczenia : 11-04-2024 11:02:00
Składania : 14-05-2024 10:00:00
Otwarcia : 14-05-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



Zadanie dofinansowane w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków oraz ze środków Miasta i Gminy Czarny Dunajec

 

Zamawiający: 

Parafia Rzymskokatolicka pw. Matki Bożej Bolesnej w Pieniążkowicach

Pieniążkowice 55a, 34-408 Odrowąż,  NIP: 7351641142

 

Pełnomocnikiem Zamawiającego jest: 

MIASTO I GMINA CZARNY DUNAJEC

ul.  Józefa Piłsudskiego 2, 34-470  Czarny Dunajec 

działającym w imieniu i na rzecz Zamawiającego tj. Parafii Rzymskokatolickiej pw. Matki Bożej Bolesnej w Pieniążkowicach na mocy zawartego porozumienia oraz udzielonego pełnomocnictwa z dnia 15 marca 2024r.




W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 18 26 135 46

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie_ofertowe_Z.9.2024.pdf pdf 3791.17 2024-04-11 11:02:00 Postępowanie
Zalacznik_01_Formularz ofertowy_Z.9.2024.doc doc 909.5 2024-04-11 11:02:00 Postępowanie
Zalacznik_02_Projekt_umowy_Z.9.2024.pdf pdf 428.71 2024-04-11 11:02:00 Postępowanie
Zalacznik_03_Wykaz-uslug-robot_Z.9.2024.doc doc 53 2024-04-11 11:02:00 Postępowanie
Zalacznik_04_Wykaz-osob_Z.9.2024.doc doc 58.5 2024-04-11 11:02:00 Postępowanie
Zalacznik_05_Kosztorys_prac_konserwatorskich_Z.9.2024.doc doc 69.5 2024-04-11 11:02:00 Postępowanie
Zalacznik_06_Dokumentacja_techniczna_Z.9.2024.zip zip 17159.84 2024-04-11 11:02:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Prace konserwatorskie Przeprowadzenie prac konserwatorskich ołtarza głównego z XVIII/XIX w. w kościele w Pieniążkowicach 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do dnia 20 grudnia 2024r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty związane z realizacją zamówienia, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Doświadczenie 20% doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia mającej pełnić funkcję kierownika prac konserwatorskich (0)
6 Formularz ofertowy - Należy załączyć wypełniony i podpisany elektronicznie formularz ofertowy (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Kosztorys prac konserwatorskich - Należy załączyć wypełniony i podpisany elektronicznie Kosztorys prac konserwatorskich (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Wykaz wykonanych usług/robót - Należy załączyć wypełniony i podpisany elektronicznie wykaz usług/robót oraz dokumenty potwierdzające wykonanie wykazanych usług /robót (np. referencje, poświadczenia itp.) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Wykaz osób - Należy załączyć wypełniony i podpisany elektronicznie wykaz osób oraz dokumenty potwierdzające posiadane przez te osoby uprawnienia i/lub wykształcenie (kopie posiadanych uprawnień, dyplomy itp.) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Inne dokumenty - Inne dokumenty np.: pełnomocnictwo, wpis do KRS lub CEiDG, lub inne (jeżeli dotyczy) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 517