Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP-809/24/71/F Całodobowe świadczenie usług medycznych w zakresie osób zatrzymanych/doprowadzonych przez Policję w celu wytrzeźwienia i przewidzianych do umieszczenia w policyjnym pomieszczeniu dla osób zatrzymanych

Paulina Brzezińska
Komenda Stołeczna Policji
Termin:
Zamieszczenia : 22-04-2024 11:00:00
Składania : 28-05-2024 10:00:00
Otwarcia : 28-05-2024 10:15:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ WZP-809.24.71.F.pdf pdf 1489.34 2024-04-22 11:00:00 Postępowanie
SZW załączniki.doc doc 487.5 2024-04-22 11:00:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 148.12 2024-04-22 11:00:00 Postępowanie
zmiana swz 1166.pdf pdf 77.29 2024-05-08 10:41:32 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie.pdf pdf 6713.52 2024-05-08 10:41:32 Publiczna wiadomość
Odpowiedź na pytania.pdf pdf 928.51 2024-05-15 13:46:17 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o zmianie 2.pdf pdf 148.55 2024-05-15 13:46:17 Publiczna wiadomość
Zał. nr 1-1A.doc doc 307.5 2024-05-15 13:46:17 Publiczna wiadomość
Zał. nr 7.doc doc 59.5 2024-05-15 13:46:17 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-05-15 13:46 Paulina Brzezińska Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie art. 135 ust. 2 i 6 oraz art. 137 ust. 1, 2 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), informuje o treści pytań zadanych przez Wykonawcę i udzielonej przez Zamawiającego odpowiedzi.

Pytanie nr 1:
Czy Zamawiający dopuści do postępowania Wykonawcę, który dla zadania nr 1, 2, 3 i 4 jako stałe miejsce udzielania świadczeń w dni powszednie w godz. 8.00-18.00 wskaże lokalizację w Dzielnicy Ochota, natomiast w dni powszednie w godz. 18.00-8.00, w sobotę oraz dni ustawowo wolne od pracy wskaże inne lokalizacje na terenie innych dzielnic?

Pytanie nr 2:
Szanowni Państwo,
ponawiam zapytanie i jednocześnie uprzejmie proszę o udzielenie odpowiedzi, czy Zamawiający dopuści do postępowania Wykonawcę, który dla zadania nr 1, 2, 3 i 4 jako stałe miejsce udzielania świadczeń w dni powszednie w godz. 8.00-18.00 wskaże lokalizację w Dzielnicy Ochota, natomiast w dni powszednie w godz. 18.00-8.00, w sobotę oraz dni ustawowo wolne od pracy wskaże inne lokalizacje, to jest miejsca udzielania świadczeń znajdujące się w Dzielnicy Wilanów, Ursus, Mokotów oraz Praga, które będą wskazywane według najbliższej odległości od dzielnicy wskazanej w konkretnym zadaniu?

Odpowiedź na pytanie nr 1 i 2:
Zamawiający dopuszcza, by Wykonawca w zad. nr 1 i 2 świadczył usługi w dni powszednie w godz. 8.00-18.00 także na terenie dzielnicy Ochota, natomiast w dni powszednie w godz. 18.00-8.00, w sobotę oraz dni ustawowo wolne od pracy, może wskazać inną lokalizację odpowiednio do zadania:
Zadanie nr 1 – badania dla Komendy Rejonowej Policji Warszawa II (Mokotów, Ursynów, Wilanów, Ochota, Ursus, Praga)
Zadanie nr 2 – badania dla Komendy Rejonowej Policji Warszawa III (Ochota, Ursus, Włochy, Wilanów, Mokotów, Praga)
Zamawiający dokonuje następujących zmian w treści SWZ:
1. Rozdz. III pkt 11 SWZ otrzymuje następujące brzmienie:
Miejsce wykonania zamówienia:
Zadanie nr 1 – badania dla Komendy Rejonowej Policji Warszawa II (Mokotów Ursynów, Wilanów, Ochota, Ursus, Praga)
Zadanie nr 2 – badania dla Komendy Rejonowej Policji Warszawa III (Ochota, Ursus, Włochy, Wilanów, Mokotów, Praga)
Zadanie nr 3 – badania dla Komendy Rejonowej Policji Warszawa IV (Wola, Bemowo)
Zadanie nr 4 – badania dla Komendy Rejonowej Policji Warszawa V (Bielany, Żoliborz)

2. Rozdz. V pkt 2 ppkt 2 SWZ otrzymuje następujące brzmienie:
(…) zdolności technicznej. Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, w tym min. 1 jednostką organizacyjną spełniającą szczegółowe wymagania jakim powinny odpowiadać pomieszczenia
i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą, o których mowa
w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 402) w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą, usytuowaną odpowiednio:
Zadanie nr 1 –badania dla Komendy Rejonowej Policji Warszawa II (Mokotów Ursynów, Wilanów, Ochota, Ursus, Praga)
Zadanie nr 2 – badania dla Komendy Rejonowej Policji Warszawa III (Ochota, Ursus, Włochy, Wilanów, Mokotów, Praga)
Zadanie nr 3 – badania dla Komendy Rejonowej Policji Warszawa IV (Wola, Bemowo)
Zadanie nr 4 – badania dla Komendy Rejonowej Policji Warszawa V (Bielany, Żoliborz)
3. Rozdz. XIX §5 ust. 1 otrzymuje następujące brzmienie:
1. W jednostce organizacyjnej zwanej w dalszej części umowy „placówką” (odpowiednio do zadania):
W zadaniu nr 1 i 2
W dni powszednie w godz. ……. tj………………… (zgodnie z ofertą Wykonawcy), usytuowanej w ………………… (zgodnie z ofertą Wykonawcy),
W dni powszednie w godz. …….., w sobotę oraz dni ustawowo wolne od pracy tj………………… (zgodnie z ofertą Wykonawcy), usytuowanej w ………………… (zgodnie z ofertą Wykonawcy)
W zadaniu nr 3 i 4
tj………………… (zgodnie z ofertą Wykonawcy), usytuowanej w ………………… (zgodnie z ofertą Wykonawcy)
której pomieszczenia i urządzenia odpowiadają szczegółowym wymaganiom, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 402 ze zm.).
4. Rozdz. XIX §6 ust. 7 pkt 1 i 2 otrzymuje następujące brzmienie:
1) w zadaniu 1 – KRP Warszawa II – na terenie miasta stołecznego Warszawa, na terenie dzielnic: Mokotów, Ursynów, Wilanów, Ochota, Ursus, Praga, Śródmieście,
2) w zadaniu 2 – KRP Warszawa III – na terenie miasta stołecznego Warszawa, na terenie dzielnic: Ochota, Ursus, Włochy, Wilanów, Mokotów, Praga, Śródmieście,
3) w zadaniu 3 – KRP Warszawa IV – na terenie miasta stołecznego Warszawa, na terenie dzielnic: Wola, Bemowo, Śródmieście,
4) w zadaniu 4 – KRP Warszawa V – na terenie miasta stołecznego Warszawa, na terenie dzielnic: Bielany, Żoliborz, Śródmieście,

5. Rozdz. XIX §13 ust. 1 pkt 1 lit. a) i b) otrzymuje następujące brzmienie:
a) w zadaniu 1 – KRP Warszawa II - na terenie miasta stołecznego Warszawa, na terenie dzielnic: Mokotów, Ursynów, Wilanów, Ochota, Ursus, Praga, Śródmieście,
b) w zadaniu 2 – KRP Warszawa III - na terenie miasta stołecznego Warszawa, na terenie dzielnic: Ochota, Ursus, Włochy, Wilanów, Mokotów, Praga, Śródmieście,

6. Wzór-Załącznik nr 1-1A do SWZ otrzymuje następujące brzmienie zgodnie z załącznikiem do niniejszego pisma.

7. Wzór-Załącznik nr 7 do SWZ otrzymuje następujące brzmienie zgodnie z załącznikiem do niniejszego pisma.

Jednocześnie Zamawiający informuje o zmianie zapisów SWZ w następującym zakresie:
1. Rozdz. VIII pkt 1 SWZ otrzymuje następujące brzmienie: Wykonawca jest związany ofertą 90 dni od upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 25.08.2024 r., przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
2. Rozdz. XI pkt 11 SWZ otrzymuje następujące brzmienie: Termin składania ofert upływa w dniu 28.05.2024 r. o godz. 10:00. Decyduje data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar.
3. Rozdz. XII pkt 1 SWZ otrzymuje następujące brzmienie: Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. w dniu 28.05.2024 r. o godz. 10:15. Otwarcie ofert dokonywane jest przez odszyfrowanie i otwarcie ofert.

Odpowiedź na pytania [...].pdf

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Zał. nr 1-1A.doc

Zał. nr 7.doc

2024-05-08 10:41 Paulina Brzezińska Wydział Zamówień Publicznych KSP, działając w imieniu Zamawiającego, na podstawie art. 135 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), informuje o zmianie zapisów SWZ w następującym zakresie:

1. Rozdz. VIII pkt 1 SWZ otrzymuje następujące brzmienie: Wykonawca jest związany ofertą 90 dni od upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 14.08.2024 r., przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
2. Rozdz. XI pkt 12 SWZ otrzymuje następujące brzmienie: Termin składania ofert upływa w dniu 17.05.2024 r. o godz. 10:00. Decyduje data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar.
3. Rozdz. XII pkt 1 SWZ otrzymuje następujące brzmienie: Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. w dniu 17.05.2024 r. o godz. 10:15. Otwarcie ofert dokonywane jest przez odszyfrowanie i otwarcie ofert.

zmiana swz 1166.pdf

ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 744