Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wymiana "TYROLKI" (zjazdu linowego z siedziskiem) na placu zabaw w centrum Jagatowa dz. nr 30/17 gmina Pruszcz Gdański

Dominika Pieczka
Urząd Gminy Pruszcz Gdański Oddział: Referat Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 15-04-2024 14:29:00
Składania : 22-04-2024 10:00:00
Otwarcia : 22-04-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Pruszcz Gdański zaprasza do składania ofert cenowych na dostawę i montaż urządzenia zabawowego dla zadania „Wymiana „TYROLKI” (zjazdu linowego z siedziskiem) na placu zabaw w centrum Jagatowa dz. nr 30/17”.

 

I.    Zamawiający:

Gmina Pruszcz Gdański

ul. Zakątek 1, 83-000 Juszkowo

 

II.   Przedmiot  zamówienia:

1.     Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dostawie i montażu zjazdu linowego „Tyrolki” na terenie istniejącego terenu rekreacyjnego w miejscowości Jagatowo dz. nr 30/17 gm. Pruszcz Gdański. Szczegółowy zakres prac określa opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1.

2.     Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z Zamawiającym umowę na warunkach określonych
w  projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.

 

III.  Termin realizacji zamówienia:

90 dni od dnia zawarcia umowy.

 

IV. Kryteria wyboru oferty:

Przy ocenie oferty będą brane pod uwagę następujące kryteria:

Cena – 100%.

 

V.  Warunki uczestnictwa:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie dwóch lat przed datą  złożenia oferty wykonali należycie co najmniej 3 zamówienia, które swoim zakresem obejmowały  dostawę i montaż urządzeń zabawowych na terenie publicznych placów zabaw. Potwierdzeniem złożenia oferty będą referencje, umowy, protokoły odbiory.

 

VI. Sposób przygotowania oferty:

1.   Ofertę cenową należy złożyć na platformie zakupowej pod adresem www.platformazakupowa.pl

2.   Do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę wartości brutto całego przedmiotu zamówienia.

 

VII.   Badanie ofert:

1.     Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024r. poz. 507).

2.     W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w ust. 1, wykonawca do oferty załącza skan podpisanego przez siebie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu porządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

3.     W celu ustalenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w ust. 1, Zamawiający najpierw bada tę ofertę Wykonawcy, która została oceniona jako najkorzystniejsza.

4.     Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie złożył wraz z tą ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w formie wskazanej w pkt 2, Zamawiający wezwie go za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail lub platformy zakupowej do uzupełnienia braku w terminie 3 dni. Po bezskutecznym upływie ww. terminu Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy.

5.     W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

6.     Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

7.     Oferta zostanie odrzucona jeśli:

  • jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
  • wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających
    wyjaśnień.

 

Pouczenie:

Wykonawcy podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 r. poz. 507) którzy w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego                          podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 zł, nakładanej w drodze decyzji przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.

 

 

VIII.  Miejsce i termin złożenia oferty:

1.   Ofertę cenową należy złożyć na adres e-mail Zamawiającego www.platformazakupowa.pl

2.   Termin składania ofert – 22.04.2024r. do godz. 10:00


Sprawę prowadzi:

Dominika Pieczka      nr tel. 513 595 260  e-mail: dpieczka@pruszczgdanski.pl

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 2_oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.pdf pdf 94.04 2024-04-15 14:29:00 Postępowanie
Załącznik nr 3_Projekt umowy.pdf pdf 324.13 2024-04-15 14:29:00 Postępowanie
Załącznik nr 4_RODO.pdf pdf 92.34 2024-04-15 14:29:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 187.23 2024-04-15 14:29:00 Postępowanie
Zał_2_Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu.docx docx 21.05 2024-04-15 14:29:00 Postępowanie
Załącznik nr 1_OPZ_wymiara tyrolki.pdf pdf 182.63 2024-04-15 14:29:00 Postępowanie
Odpowiedzi na pytania.pdf pdf 63.98 2024-04-19 15:08:28 Publiczna wiadomość
Raport z wyboru oferty.pdf pdf 218.44 2024-04-24 11:34:10 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-24 11:34 Dominika Pieczka W załączeniu raport z wyboru najkorzystniejszej oferty.

Raport z wyboru ofer [...].pdf

2024-04-19 15:08 Dominika Pieczka W załączeniu odpowiedzi na zadane pytania do postępowania.

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wymiana "TYROLKI" (zjazdu linowego z siedziskiem) na placu zabaw w centrum Jagatowa dz. nr 30/17 gmina Pruszcz Gdański Opis przedmiotu zamówienia dołączony jako załącznik nr 2 do zapytania ofertowego 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 90 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Projekt umowy - Proszę potwierdzić zapoznanie się z treścią umowy i zaakceptowanie jej warunków wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 286