Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-04-2024 11:04:00 |
Składania : | 30-04-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 30-04-2024 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-04-26 13:14 | Marlena Popławska – Mazur |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Zgodnie
z
art.
137
ust.
7
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień
publicznych
zwanej
dalej
„PZP”,
Zamawiający
informuje,
że
musi
wprowadzić
do
treści
SWZ
zmiany,
które
prowadziłyby
do
istotnej
zmiany
charakteru
zamówienia
w
porównaniu
z zamówieniem pierwotnie określonym. W związku z tym Zamawiający, zgodnie z art. 256 PZP, unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, mając na uwadze, że unieważnienie to następuje przed upływem terminu składania ofert, gdyż wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Decyzja o unieważnieniu postępowania została podjęta z uwagi na wystąpienie znacznej liczby błędów w Specyfikacji Warunków Zamówienia, które mogłyby wpłynąć na równy dostęp wszystkich potencjalnych Wykonawców do informacji oraz ograniczyć konkurencyjność. Zamawiający podjął tę decyzję w celu zachowania zasad uczciwej konkurencji oraz zapewnienia transparentności i rzetelności procesu zamówień publicznych. Czynności związane z unieważnieniem postępowania zostały przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Na dzień dokonywania unieważnienia przedmiotowego postępowania żaden z Wykonawców nie złożył oferty Zamawiający informuje również, że postępowanie zostanie ponownie ogłoszone po opracowaniu dokumentacji w sposób prawidłowy. Zgodnie z art. 513 pkt 1 PZP mają Państwo prawo wnieść odwołanie. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, zgodnie z art. 514 ust. 1 PZP. Odwołujący jest zobowiązany przekazać zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej przed upływem terminu do wniesienia odwołania, w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu, zgodnie z art. 514 ust. 2 i 3 PZP. |
2024-04-26 12:38 | Damian Stafira |
Dzień
dobry,
w załączeniu przekazuje informację o unieważnieniu postępowania. |
2024-04-22 16:17 | Damian Stafira |
Dzień
dobry,
w załączeniu przekazuję tabelę dot. doboru opraw oświetleniowych - załącznik do SWZ. |
2024-04-22 16:16 | Damian Stafira |
Dzień
dobry,
w załączeniu przesyłam zmianę treści specyfikacji warunków zamówienia. |
2024-04-22 16:12 | Damian Stafira |
Dzień
dobry,
w załączeniu przekazuję odpowiedzi na pytania Wykonawców przesłane w terminie do 19 kwietnia 2024 r. |
Komunikaty