Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-04-2024 11:59:00 |
Składania : | 23-04-2024 13:00:00 |
Otwarcia : | 23-04-2024 13:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym
przez Zamawiającego zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień, stanowiącym
Załącznik do Zarządzenia Nr 28/2020 z dnia 25.09.2020 r. Prezesa MPEC Sp. z
o.o. we Włocławku.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez
poniższy formularz elektroniczny.
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. z siedzibą we Włocławku, ul. Płocka 30/32 zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 372 Obręb ewid. 2010 - Michelin KM 01 przy ul. Noakowskiego we Włocławku.
Wycena realizowana jest dla potrzeb sprzedaży przedmiotowej nieruchomości.
Nieruchomość stanowi własność Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Spółka z o. o. we Włocławku.
Format i ilość
opracowań: Operat szacunkowy należy sporządzić w 2 egzemplarzach w wersji
papierowej i 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD (1 plik
edytowalny w formacie .doc lub .docx i 1 plik .pdf).
Termin wykonania
zlecenia: 14 dni od daty otrzymania zlecenia.
Dodatkowe koszty (w tym koszty transportu, uzyskania dokumentacji ewidencyjnej tj. wypisy z rejestru gruntów, mapy ewidencyjne): po stronie Wykonawcy
Należność za usługę zostanie uregulowana w
terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Składając ofertę, oferent jednocześnie
oświadcza, że nie podlega wykluczeniu z
postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
Zastrzegamy sobie prawo
do unieważnienia postępowania:
- na każdym jego etapie
(nawet po dokonaniu wyboru ofert) bez podawania przyczyny:
- w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekracza wysokość środków jakie zostały przeznaczone na realizację zamówienia.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, prosimy o kontakt
poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" ,
- związanych z obsługą platformy, prosimy
o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez
Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i
2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
· administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej
Sp. z o.o. we Włocławku ul. Płocka 30/32, tel. 54 231 74 00, e-mail:
mpec@mpec.com.pl;
· w sprawach z zakresu
ochrony danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem e-mail: iod@mpec.co.pl tel.
54-231 73 44;
· Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego,
· odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów;
· Pani/Pana dane osobowe
będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia;
· obowiązek podania przez
Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
wynikającym z obowiązującego w MPEC Sp. z o.o. Regulaminu udzielania zamówień,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
· w odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
· posiada Pani/Pan:
· na podstawie art. 15
RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
· na podstawie art. 16
RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
· na podstawie art. 18
RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
· prawo do wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
· nie przysługuje
Pani/Panu:
· w związku z art. 17 ust.
3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
· prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
· na podstawie art. 21
RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym
zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub
podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora
ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z
prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony
prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi
na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego.
Komunikaty