Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-04-2024 23:05:00 |
Składania : | 25-04-2024 15:00:00 |
Otwarcia : | 25-04-2024 15:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Nazwa postępowania:
Sukcesywne dostawy borowiny leczniczej, plastrów, pasty borowinowej oraz soli leczniczej i masy fango parafinowej dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy borowiny leczniczej, plastrów, pasty borowinowej oraz soli leczniczej i masy fango parafinowej dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. w podziale na następujące części:
Część 1 - dostawy borowiny leczniczej dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. – zgodnie z formularzem cenowym - zał. nr 1a do SWZ.
Część 2 - dostawy leczniczych plastrów borowinowych małych dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. - zgodnie z formularzem cenowym - zał. nr 1b do SWZ.
Część 3 - dostawy leczniczych plastrów borowinowych dużych dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. - zgodnie z formularzem cenowym - zał. nr 1c do SWZ.
Część 4 - dostawy leczniczej pasty borowinowej dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. - zgodnie z formularzem cenowym - zał. nr 1d do SWZ.
Część 5 - dostawy leczniczej soli dla Uzdrowiska Lądek – Długopole S.A. zgodnie z formularzem cenowym zał. nr 1e do SWZ.
Część 6 - dostawy solanki dla Uzdrowiska Lądek – Długopole S.A. zgodnie z formularzem cenowym zał. nr 1f do SWZ.
Część 7 - dostawy masy fango parafinowej i folii do okładów fango dla Uzdrowiska Lądek – Długopole S.A. zgodnie z formularzem cenowym zał. nr 1g do SWZ.
UWAGA:
ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA ZŁOŻENIE OFERTY CZĘŚCIOWEJ
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w odniesieniu do dowolnej liczby części, w tym na wszystkie części.
Każde zadanie/część stanowi odrębne zamówienie.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia został określony w:
- Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ;
- projekcie umowy dla części 1 stanowiącym załącznik zip nr 6a do SWZ;
- projekcie umowy dla części 2,3,4,5,6 i 7 stanowiącym załącznik zip nr 6b do SWZ;
Zamawiający uzależnia stopień wykorzystania ilości umownych towarów od liczby pacjentów zakwalifikowanych do leczenia.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do dwunastu (12) miesięcy.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji czasowej dotyczącej możliwości przedłużenia obowiązywania podpisanej umowy maksymalnie o kolejne 3 miesiące.
Prawo opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe.
Warunkiem skorzystania z prawa opcji będzie złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji w terminie realizacji zamówienia podstawowego.
W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-04-25 17:34 | Elżbieta Kinal | INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT. |
2024-04-25 15:00 | Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
środki
w
wysokości
do: Część 1: 55.350,00 zł brutto; Część 2: 64.944,00 zł brutto; Część 3: 16.632,00 zł brutto; Część 4: 45.510,00 zł brutto; Część 5: 7.938,00 zł brutto; Część 6: 2.337,00 zł brutto; Część 7: 17.880,00 zł brutto. |
2024-04-24 10:34 | Elżbieta Kinal | Odpowiedź na pytanie - pismo z dnia 24.04.2024 r. |
Komunikaty