Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-04-2024 08:47:00 |
Składania : | 30-04-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa :
Lp. |
Wyszczególnienie |
Ilość |
1 |
Podstawka pod laptopa zapewniająca właściwą postawę ciała w czasie
pracy przy komputerze, pasuje do wszystkich laptopów i tabletów od 11 do 16
cali, posiada regulację wysokości, antypoślizgowe nóżki i stabilizatory
laptopa/tableta, kolor do uzgodnienia z zamawiającym, materiał: anodowane
aluminium, zgodne z wymogami rozporządzenia Dz.U. 2023 poz. 2367 |
6 szt. |
2 |
Klawiatura QWERTY, przewodowa, długość przewodu min. 1,5m, złącze USB typ A |
6 szt. |
3 |
Myszka przewodowa, długość przewodu min. 1,5m, rolka do scrollowania, dwa przyciski, złącze USB
typ A |
6 szt. |
Wymagany okres gwarancji producenta/dostawcy na
oferowane urządzenia min. 24 miesiące,
Okres rękojmi za wady minimum 24 miesiące.
Do
oferty należy załączyć karty katalogowe oferowanych urządzeń zgodnie z
powyższym wyszczególnieniem.
Termin realizacji zamówienia: do
10 dni od podpisania umowy.
Ceny muszą być podane w złotych
polskich, w kwotach brutto (z uwzględnieniem podatku VAT).
Cena zamówienia obejmuje wszystkie koszty wykonawcy, w
szczególności dostawę i rozładunek w miejscu:
Urząd Miejski, ul. Rynek 1, 72-315 Resko
Termin złożenia oferty:
ofertę złożyć należy do dnia 30.04.2024 r., do godz. 10:00.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 531 722 355
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
1. Informacja RODO
1) Administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Burmistrz Reska Arkadiusz Czerwiński, ul. Rynek 1, 72-315 Resko
e-mail resko@resko.pl ;
2) Inspektorem ochrony danych
osobowych w Gminie Resko jest Mateusz Jaworski, kontakt: adres e-mail
iod@resko.pl, telefon 531 723 031;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane
będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pn.: Dostawa podstawek pod laptopy, klawiatur i myszek komputerowych, znak sprawy
ZP.271.12.24.ZPOF prowadzonym w trybie
zapytania ofertowego;
4) Odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1330 z późn. zm.).
5) Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje
cały czas trwania umowy;
6) W odniesieniu do Pani/Pana danych
osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 RODO;
7) Posiada Pani/Pan:
8) na podstawie art. 15 RODO prawo
dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
9) na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie
z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników).;
10) na podstawie art. 18 RODO prawo
żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze
środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej
lub państwa członkowskiego);
11) prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
12) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b,
d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-05-07 13:16 | Łukasz Sobis |
Zawiadomienie
o
wyborze
oferty. Zamawiający postanowił wybrać ofertę nr 4: AR-PRO Artur Rzegoczan,ul. Garncarska 22a/8 67-200 Głogów, NIP 6932195100 Cena oferty: 716,60 zł brutto Uzasadnienie: Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, oferta złożona zgodnie z treścią zapytania ofertowego, oferta z najniższą ceną. Zestawienie ofert: 1. 3DYTA EDYTA KORUPCZYŃSKA, JAŚMINOWA 18, 05-092 ŁOMIANKI, NIP: 5361609541 Cena oferty: 789,66 zł brutto 2. FHU BMC Hanna Grużewska, ul. Piastowska 104i/12, 80-358 Gdańsk, NIP: 5831292367 Cena oferty: 1 660,50 zł brutto 3. Inventum Sp. Z o.o., ul. Henryka Siemiradzkiego 11 A/2, 33-300 Nowy Sącz, NIP 7343518993 Cena oferty: 1 645,74 zł brutto 4. AR-PRO Artur Rzegoczan,ul. Garncarska 22a/8 67-200 Głogów, NIP 6932195100 Cena oferty: 716,60 zł brutto |
Komunikaty