Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: KML-340/2024 Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie postępowania uproszczonego na usługę pn. „Jednorazowa dostawa opon".

Deadlines:
Published : 24-04-2024 09:18:00
Placing offers : 06-05-2024 11:00:00
Offers opening : 06-05-2024 11:05:00
Procedure:
Type: Supply

Requirements and specifications

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie postępowania uproszczonego pn. „Jednorazowa dostawa opon”.

 

Nr sprawy: KML-340/2024

 

Zamawiający Spółka „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach w postępowaniu prowadzonym w trybie postępowania uproszczonego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień w Spółce „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. w Kielcach dla zamówień do których nie ma zastosowania ustawa Pzp, zaprasza do złożenia oferty gdzie przedmiotem zamówienia jest „Jednorazowa dostawa opon” w zakresie i na warunkach zgodnych z treścią niniejszego Zaproszenia do złożenia oferty oraz warunkami realizacji zamówienia, opisie przedmiotu zamówienia zawartymi w Formularzu oferty (Załącznik nr 1) oraz we wzorze umowy(Załącznik nr 4) do niniejszego Zaproszenia.

 

1.   Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim i odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl Open Nexus

2.   Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl i zakładki „Wyślij wiadomość” dostępnej na stronie dotyczącej danego postępowania. W sytuacjach awaryjnych, Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej: wodkiel@wod-kiel.com.pl.

3.   Wszyscy Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu są zobowiązani do załączenia zeskanowanego, wypełnionego i podpisanego Formularza oferty wraz z załącznikami oraz pozostałych wymaganych w postępowaniu dokumentów ważnych na dzień składania ofert. Zeskanowane dokumenty należy załączyć w formacie PDF; maksymalna wielkość wszystkich załączonych plików – 1 GB; zalecana rozdzielczość skanowania – 150x150.

4.   W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2022r. poz. 1233), Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, że nie mogą być one udostępniane innym uczestnikom postępowania oraz winien wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

Informacje te winny być oznaczone klauzulą:

„Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji” oraz oddzielone od pozostałych informacji zawartych w ofercie. Strony należy ponumerować w taki sposób, aby umożliwić ich dostosowanie do pozostałej części oferty (należy zachować ciągłość numeracji stron). Brak uzasadnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa będzie powodowało automatyczną jawność zastrzeżonych informacji na odpowiedzialność i ryzyko Wykonawcy.

5.   O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a)     nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach określonych w § 52a pkt 1) – 6) Regulaminu, § 52b art. 1 pkt 4) Regulaminu oraz nie zachodzą w stosunku do Wykonawcy przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024r. poz. 507)

Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy składają Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – Załącznik nr 2 do Zaproszenia do złożenia oferty.

b)    spełniają warunki udziału w postępowaniu:

- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym

Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.

- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika  to z odrębnych przepisów

Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.

- sytuacji ekonomicznej lub finansowej

Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.

- zdolności technicznej lub zawodowej

Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.

Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy składają Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3 do Zaproszenia do złożenia oferty.

6. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia określony jest w Załączniku nr 1 do Zaproszenia do złożenia oferty.

7. Termin złożenia oferty do dnia: 06.05.2024 r. do godz. 11.00

8. Termin ważności oferty: termin związania ofertą do dnia: 04.06.2024 r.

9. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnią postawione warunki Komisja dokona oceny ofert na podstawie kryterium:

najniższa cena - waga kryterium: 100 %

10.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

11.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

12.  Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.


Do oferty należy dołączyć za pośrednictwem platformazakupowa.pl:

1.  Zeskanowany, wypełniony i podpisany oryginał Formularza oferty - Załącznik nr 1.

2.  Zeskanowany, wypełniony i podpisany oryginał Oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – Załącznik nr 2

3. Zeskanowany, wypełniony i podpisany oryginał Oświadczenia Wykonawcy dotyczący spełnienia warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3         .

4.  Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie § 52b ust. 1 pkt. 4) Regulaminu sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, lub wskazać miejsce, w którym Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych.

    Wszystkie złożone dokumenty muszą być podpisane przez Wykonawcę – osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik.

Na etapie składania ofert za skuteczne uznaje się pełnomocnictwo złożone w formie:
1) dokumentowej, tj. skan podpisanego oryginalnego dokumentu lub skan kopii dokumentu poświadczonego przez notariusza i złożonego za pośrednictwem platformazakupowa.pl

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przed zawarciem umowy zobowiązany jest dostarczyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie w wersji papierowej.

lub

2) elektronicznej, tj. dokument opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym i złożony za pośrednictwem platformazakupowa.pl

    Pełnomocnictwo winno zawierać:

a)    oznaczenie mocodawcy,

b)    oznaczenie pełnomocnika,

c)    zakres pełnomocnictwa,

d)    czas na jaki jest udzielone.


W załączeniu do zaproszenia:

1.   Formularz oferty – Załącznik nr 1

2.   Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – Załącznik nr 2

3.  Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3

4.   Wzór Umowy – Załącznik nr 4

5.   Klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 5

 

Przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do:

  • Zadawania pytań do SIWZ;
  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty;
  • Przesłania odwołania/inne


Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02,
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków.......pdf pdf 201.52 2024-04-24 09:18:00 Proceeding
Załącznik nr 4 - Wzór Umowy.pdf pdf 2807.84 2024-04-24 09:18:00 Proceeding
Załącznik nr 5 - RODO.pdf pdf 452.84 2024-04-24 09:18:00 Proceeding
Załącznik nr 1 - Formularz oferty.pdf pdf 705.41 2024-04-24 09:18:00 Proceeding
Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu......pdf pdf 909.2 2024-04-24 09:18:00 Proceeding
Treść zapytań i odpowiedzi.pdf pdf 175.89 2024-04-25 11:43:13 Public message
Treść zapytań wraz z odpowiedziami.pdf pdf 397.85 2024-04-26 10:17:44 Public message
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 240.73 2024-05-06 14:35:20 Public message
Informacja o unieważnieniu.pdf pdf 178.81 2024-05-17 12:12:30 Public message

Announcements

2024-05-17 12:12 Aneta Bętkowska Informacja o unieważnieniu

Informacja o unieważ [...].pdf

2024-05-06 14:35 Konrad Czaja Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-04-26 10:17 Konrad Czaja W załączniku treść pytań wraz z odpowiedziami

Treść zapytań wraz z [...].pdf

2024-04-25 11:43 Konrad Czaja W załączniku treść pytań wraz z odpowiedziami

Treść zapytań i odpo [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Attachment required (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 418