Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 31-05-2024 18:34:00 |
Składania : | 07-06-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 07-06-2024 12:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
1. Nazwa postępowania:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny kod CPV:
15800000-6 Różne produkty spożywcze
Dodatkowe, pomocnicze kody CPV:
15842300-5 Wyroby cukiernicze
15821200-1 Herbatniki słodkie
15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty
15600000-4 Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15400000-2 Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15981000-8 Wody mineralne
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A. na podstawie złożonej oferty dla danej części w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.
Zamówienie podzielono na następujące części/zadania:
Część nr 1 – sukcesywna dostawa różnych produktów;
Część nr 2 – sukcesywna dostawa produktów sypkich - m.in. przemiał ziarna;
Część nr 3 – sukcesywna dostawa różnych produktów – sekretariat;
Część nr 4 – sukcesywna dostawa oleju;
Część nr 5 – sukcesywna dostawa wody.
Szczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz formularzu cenowym dla danej części. Nazwy: artykuły żywnościowe, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą.
Ilość faktycznego zapotrzebowania na artykuły żywnościowe może odbiegać od ilości wskazanych w formularzu cenowym dla danej części. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w formularzu cen jednostkowych dla danej części, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie dla danej części.
W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu dla danej części, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Dostarczane towary winny spełniać wszystkie wymagania przewidziane obowiązującym prawem, w szczególności wszelkie wymagania zawarte m.in. w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 poz. 1448 tj. ze zm.) oraz aktach wykonawczych.
Szczegółowy opis oraz warunki realizacji
zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku do
SWZ).
Wykonawca może złożyć tylko
jedną ofertę na dowolną ilość części.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Od dnia podpisania umowy do dwunastu (12) miesięcy.
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-07-07 18:48 | Elżbieta Kinal | Ogłoszenie o wyniku postępowania. |
2024-06-11 20:40 | Elżbieta Kinal |
INFORMACJA
DOTYCZĄCA
WYBORU
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY
DLA
CZĘŚCI
NR
1,
2,
3,
4,
5. |
2024-06-07 14:45 | Elżbieta Kinal | INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT. |
2024-06-07 12:00 | Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia: Dla części nr 1 – sukcesywna dostawa różnych produktów: 376.216,74 zł, Dla części nr 2 – sukcesywna dostawa produktów sypkich - m.in. przemiał ziarna: 95.157,00 zł, Dla części nr 3 – sukcesywna dostawa różnych produktów – sekretariat: 1.992,07 zł, Dla części nr 4 – sukcesywna dostawa oleju: 36.892,80 zł, Dla części nr 5 – sukcesywna dostawa wody: 30.830,93 zł. |
2024-06-05 08:27 | Elżbieta Kinal |
UWAGA:
ZMIANA
ZAŁĄCZNIKÓW
od
nr
1a
do
1e
do
SWZ. Zamawiający, działając zgodnie z art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 tj. ze zm.) informuje, że nastąpiła konieczność zmiany załączników od nr 1a do nr 1e do SWZ. Aktualnie zmienione formularze odzwierciedlają aktualne potrzeby Zamawiającego. Sporządziła: Elżbieta Kinal. |
Komunikaty