Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-06-2024 08:23:00 |
Składania : | 11-06-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
CHARAKTERYSTYKA
1) mycie wszystkich
okien w tym m. in.: skrzydeł okien, ościeżnic oraz słupków wszystkich okien od
strony zewnętrznej oraz parapetów zewnętrznych;
2) mycie okien
wymienionych w załączniku do umowy, w tym: skrzydeł okien, ościeżnic, okuć,
progów ościeżnic, ślem, słupków od strony wewnętrznej
i zewnętrznej, klamek od strony wewnętrznej oraz mycie parapetów wewnętrznych.
WYMAGANIA,
WARUNKI
Warunkiem złożenia
oferty jest zapoznanie się z treścią dokumentów dołączonych
w formie załączników: wzór umowy (stanowiący załącznik nr 1) oraz szczegółowy wykaz
okien
(załącznik nr 2). Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca
wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich
przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków
proszony jest o nieskładanie oferty.
2.
Dojazd
Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko.
3. Wykonawca oświadcza, iż
znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania
i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi
do wykonania umowy.
4. Termin wykonania mycia
okien do 15 lipca 2024 r. Wykonawca
będzie zobowiązany do przedstawienia do akceptacji najpóźniej, licząc od dnia
następnego po dniu podpisania umowy, wykazu pracowników, którzy usługę będą
wykonywać.
5. W przypadku zauważenia
przez Wykonawcę uszkodzeń okien lub zauważenia niesprawności elementów
zamykających, skręcających, łączących itp. Wykonawca jest zobowiązany do
zgłoszenia niezwłocznie tego faktu Zamawiającemu.
6. W zakres przedmiotu
umowy wchodzi mycie okien wysokich lub okien umieszczonych wysoko, Wykonawca
musi posiadać uprawnienia odpowiednie
do stosowanej przez Wykonawcę technologii usługi mycia okien na wysokościach
oraz posiadać odpowiedni sprzęt.
7. W przypadku stosowania
przez Wykonawcę technik alpinistycznych, pracownicy Wykonawcy muszą posiadać
uprawnienia alpinistyczne tj. świadectwo ukończenia kursu technik
alpinistycznych, szkolenia BHP przewidziane kodeksem pracy, aktualne badania
wysokościowe oraz wykupione ubezpieczenie NW i OC.
8. Zamawiający zastrzega,
że mycie okien na wysokości nie może się odbywać
za pomocą specjalistycznych kijków z przepływem wody i wyposażonych
w szczotki.
9. Używany przez
pracowników Wykonawcy sprzęt alpinistyczny musi spełniać wymagania polskich lub
europejskich norm bezpieczeństwa.
10. Wykonawca zrealizuje
usługę mycia okien przy pomocy własnego sprzętu oraz własnymi środkami myjącymi
nie zawierającymi substancji, które mogą doprowadzić do zarysowań, przebarwień
lub uszkodzeń ram okiennych, powierzchni szklanych, parapetów lub okuć,
odpowiednich do mytych powierzchni i dopuszczonych do obrotu.
11. Zastosowane przez
Wykonawcę środki czystości powinny posiadać substancje/składniki utrudniające
osadzanie się kurzu na szybach, zapewniające im długotrwały efekt czystości.
12. Zastosowana przez
Wykonawcę technologia mycia, w szczególności mycia okien wysokich bądź wysoko
umieszczonych, musi być bezpieczna dla otoczenia,
w szczególności osób trzecich.
13. Wykonawca odpowiada
materialnie za szkody powstałe z jego winy w zakresie powierzonego mu mienia.
14. Wykonawca zobowiązany
jest wykonywać usługę w dniach roboczych
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00, a potwierdzenie
prawidłowego wykonania prac nastąpi w kolejnym dniu roboczym.
15. Odbioru całkowitego
usługi ze strony Zamawiającego dokonuje osoba przez niego upoważniona
uwzględniona w umowie.
16. Podstawą do wystawienia
przez Wykonawcę faktury za wykonaną usługę jest protokół odbioru końcowego
potwierdzającego, że usługa została wykonana bez uwag i zastrzeżeń.
17.
Ceny
jednostkowe netto za umycie jednego metra kwadratowego powierzchni okna, podane
w ofercie, są stałe podczas trwania umowy i nie będą podlegały waloryzacji.
KARY I INNE POSTANOWIENIA
1. Wykonawca
zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od umowy przez Stronę z
przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca, w wysokości 20%
wynagrodzenia.
2. Zamawiający
zapłaci Wykonawcy karę umowną za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z
przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w wysokości 20%
wynagrodzenia.
3. Wykonawca
zapłaci Zamawiającemu karę umowną za zwłokę w zakończeniu usługi
w wysokości 2% wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki.
4. Wykonawca
upoważnia Zamawiającego do potrącenia z faktury kwot wynikających
z kar umownych.
5. Zamawiający zastrzega
sobie możliwość dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych,
w przypadku, gdy szkoda przekroczy wysokość kar umownych.
Dodatkowe warunki realizacji zamówienia:
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść
zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszej usługi, a
będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.
INFORMACJA
Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem wykonawcy.
Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do
kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64
66 od poniedziałku do piątku w godzinach
od 8:00 – 15:00.
TERMIN REALIZACJI : do 15 lipca 2024 r.;
WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Komunikaty