Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-06-2024 10:04:00 |
Składania : | 11-06-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
CHARAKTERYSTYKA
Usługa
polegająca na wykonywaniu przeglądu technicznego połączonego z konserwacją
systemu sygnalizacji alarmu pożaru i sterowania gaszeniem SUG INERGEN Centrala
Schrack IP CXE oraz stałego urządzenia gaśniczego
typu INERGEN 300bar KOLEKTOROWE BUTLE 3X80dm³, 1 rzędowe, 1 strefowe, obejmująca swoim
zakresem czynności wg załącznika nr 1, który jest integralną częścią zlecenia.
WYKONAWCA
MA OBOWIĄZEK POSIADAĆ ORAZ PRZEDŁOŻYĆ AUTORYZACJĘ PRODUCENTA INSTALACJI INERGEN
WYMAGANIA,
WARUNKI
Warunkiem złożenia
oferty jest zapoznanie się z treścią przedstawionej poniżej informacji
dotyczącej wymagań Zamawiającego. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca
wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich
przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań
i warunków proszony jest o nieskładanie
oferty.
2.
Wykonawca
wykona usługę z wykorzystaniem własnego sprzętu, narzędzi
i materiałów, a ich koszty będą wliczone w wynagrodzenie za usługę.
3. Dojazd Wykonawcy do
Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko.
4. Wykonawca oświadcza, iż
znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania
i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi
do wykonania zlecenia.
5.
Wykonawca
zobowiązany jest wykonywać zlecenie w dniach roboczych
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-15.00 po wcześniejszym uzgodnieniu z
Zamawiającym.
8. Warunkiem dokonania odbioru oraz płatności będzie zaakceptowany przez
Zamawiającego protokół potwierdzający wykonanie zlecenia.
9.
Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace na
okres co najmniej
12 miesięcy.
10. W przypadku, gdy podczas przeglądu wyniknie konieczność naprawy, wymiany
lub innych czynności nie objętych przedmiotem zlecenia, Wykonawca niezwłocznie
poinformuje Zamawiającego o kosztach związanych z wykonaniem usługi. Dopiero po
akceptacji ze strony Zamawiającego i sporządzeniu stosownych dokumentów i
aneksów Wykonawca będzie mógł zrealizować dodatkowe prace zwiększające wartość
zlecenia.
11. Wykonawca przewiduje przeprowadzenie na platformie zakupowej aukcji lub
licytacji.
KARY
UMOWNE I INNE POSTANOWIENIA
1.
Podstawą przyjęcia faktury od Wykonawcy jest
podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru, stwierdzający kompletność i
zgodność ze zleceniem.
2.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za
zwłokę w wykonaniu zlecenia w wysokości 2% wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki.
3.
W przypadku, gdy zwłoka w realizacji zlecenia
przekroczy 10 dni Zamawiający może odstąpić od zlecenia z przyczyn za które odpowiedzialność
ponosi Wykonawca.
4.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie
od realizacji zlecenia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 20%
wartości zlecenia.
5.
Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z
faktury kwot wynikających z kar umownych określonych w zleceniu.
DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść
zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszego zlecenia, a
będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.
INFORMACJA
Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem Wykonawcy.
TERMIN REALIZACJI : do 26 lipca 2024 r.;
WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania
prawidłowo wystawionej faktury.
Komunikaty