Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-06-2024 14:09:00 |
Składania : | 20-06-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 20-06-2024 10:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających z terenu gminy Rawicz do placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Rawicz, w celu korzystania z usługi przewozów regularnych osób w krajowym transporcie drogowym w ramach linii regularnych obejmujących miejscowości,
z których dojeżdżają uczniowie do placówek oświatowych na terenie gminy Rawicz, na podstawie ustalonego harmonogramu dowozu i odwozu.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia na trzy części:
1) Część I - obejmuje zakup 150 biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających z terenu gminy Rawicz do placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Rawicz tj. do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Zielonej Wsi 72 (wraz z Przedszkolem w Ugodzie 40), w celu korzystania z usługi przewozów regularnych osób w krajowym transporcie drogowym w ramach linii regularnych;
2) Część II - obejmuje zakup 136 biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających z terenu gminy Rawicz do placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Rawicz tj. do Szkoły Podstawowej w Sierakowie przy ulicy Przyjemskiego 35 oraz do Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Rawiczu przy ulicy Grota Roweckiego 9 F, w celu korzystania z usługi przewozów regularnych osób w krajowym transporcie drogowym w ramach linii regularnych;
3) Część III - obejmuje zakup 212 biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających z terenu gminy Rawicz do placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Rawicz tj. do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 2 w Rawiczu przy ulicy Szkolnej 3 wraz z Przedszkolem w Żołędnicy, w celu korzystania
z usługi przewozów regularnych osób w krajowym transporcie drogowym w ramach linii regularnych;
W załącznikach do postępowania zamieszczono
dokumentację związaną z postępowaniem. Pod linkiem dostępna jest Instrukcja
składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
1. Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Gminy Rawicz mający siedzibę w Urzędzie Miejskim Gminy Rawicz, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, adres e-mail: g.kubik@rawicz.eu;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: adres e-mail - iod@rawicz.eu;
3) Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Zakup biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających z terenu gminy Rawicz do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 nr ON.2710.11.2024 prowadzonym
w trybie podstawowym;
4) firmą podprzetwarzającą dane jest platformazakupowa.pl, którego
operatorem jest Open Nexus Sp.
z o.o.;
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz art. 80 ustawy Pzp ”;
6) dane mogą być przekazywane poza teren UE;
7) Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub
przez okres wskazany w umowie
o dofinansowaniu (jeżeli dotyczy).
8) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO i nie będą profilowane;
10) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo
dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
(w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO,
wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby,
której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo
do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z
prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym
z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego) - wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
11) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.
2024-06-20 10:54 | Zespół ds. Zamówień Publicznych Gmina Rawicz | Zamawiający zamieszcza informację z otwarcia ofert z dnia 20.06.2024 r. |
2024-06-20 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
niniejszego
zamówienia
kwotę
w
wysokości
dla: 1) Część I - zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Zielonej Wsi 72 (wraz z Przedszkolem w Ugodzie 40): 183 600,00 zł brutto. 2) Część II - zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej w Sierakowie przy ulicy Przyjemskiego 35 oraz do Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Rawiczu przy ulicy Grota Roweckiego 9 F: 157 216,00 zł brutto. 3) Część III - zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 2 w Rawiczu przy ulicy Szkolnej 3 wraz z Przedszkolem w Żołędnicy: 245 072,00 zł brutto. |
Komunikaty